
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Effektivt men med sparsom kommunikation."
Verifikationer
Info

Rydning af garage
Fra garage til genbrugsstationen
Trailertransport
Tunge løft
Alle garagerydnings behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Effektivt men med sparsom kommunikation."
Info

Se profil
Middelfart
"Simon har beskåret vores over 10 meter høje træ. Det var en svær opgave, hvor nogle tunge grene hang ind over både tag og drivhus, men han løste den meget grundigt og professionelt. Han er en superflink mand, som jeg varmt kan anbefale. Udover at være utrolig dygtig spreder han også en masse varme og glæde."
Info

Se profil
København N
verificeret
"Super god og hjælpsom"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Info

Se profil
Viborg
"Opgaven løst til fuld tilfredshed. Det var god kommunikation og stemning hele vejen."
Info

Jimmy hjalp mig med at få tømt et flyttelæs, og det var en rigtig god oplevelse. Han kunne tage initiativ uden at tage over, og var i det hele taget et behageligt bekendtskab, som jeg på det varmeste kan anbefale.
læsset et par store møbler af
250,-

Alt godt
Afhentning og transport af bokse sandsække
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Afhentning og transport af bokse sandsække
1.200 kr.
4 stk. sandsække skal afhentes hos Mikenta, Roskildevej 2620 Albertslund og afleveres hos FIGHTERS, Idrætsbygningen, Brostræde 3-5 - ved siden af Føtex p-hus. Hver sandsæk er 200 cm lang, har en diameter på ca. 50 cm, og vejer ca. 45 kg pr. stk. Samlet under 200 kg. Der medfølger en mindre kasse indeholdende kæder til hver sandsæk. Kan modtages torsdag den 13 november efter nærmere aftale i tidsrummet 13.00 - 19.00. Alternativt mandag den 17. november efter nærmere aftale 13.00 - 19.30. Leje af varevogn, bro og brændstof ligger omkring kr. 2.200,-. Jeg har tiden, hvorfor at et tilbud inkl. eventuelle gebyrer skal ligge under 2200,-.
Fragt maleri
940 kr.
Jeg skal have hentet et maleri fra Christiansfeld til Odense. Det er 150 cm x 108 cm. Det kan ikke pakkes sammen eller gøres mindre. Et tæppe henover er fint. Der er ikke tale om et dyrt maleri. Men det er gammelt, så der skal ikke kastes med ******r er adgang med bil til hvor det står og til der hvor det skal afleveres. Begge adresser er i stueplan
Transport+ mindre flytning
700 kr.
Afhentning kl 11 på Kolding St. Kørsel til Christiansfeld. Hjælp med at samle nogle nips ting, der skal opmagasineres - ikke møbler. Medbring gerne værktøj til at skille et let lille skrivebord ad. Du skal ikke flytte med. Der kommer en flyttemand.
Afhentning af mindre skab
300 kr.
Skal ha afhentet et skab i christiansfeld idag kl 12.00 -13.00 og kørt til Haderslev så billigt som muligt. Jeg fylder bilen op med benzin efterfølgende. Hvad er billigste pris? Vh Anja Dreyer
Kørsel af 5 personer
1.000 kr.
skal køres hjem efter koncert i ********** århus
Transport af MC fra Kolding til Glostrup
1.800 kr.
Jeg skal ha transporteret min Honda fra Kolding til Glostrup. Vil helst gerne med under transporten, dette er muligt. Den 7 eller 8. maj er begge mulige afhentningsdatoer.
læsset et par store møbler af
500 kr.
Et par store møbler skal læsses af en trailer eller lastbil
Jeg skal flytte fra Frørup på Østfyn til Christiansfeld.
5.000 kr.
2 senge med hævefunktion, 1 skab (ca. 110x 53 x 159), højt køleskab, (60x60x175), hæve/sænke skrivebord (140x180), Hjørnesofa (230x230) (kan skilles i 2 dele), massive havemøbler (Bænk, bord og en anden tingest), 3 reoler H: 137, B: 70, D: 38, Fryser: - sovesofa (87x196) 2 kommoder (95x42x105) og (H: 112, B: 128, D: 62), Chartol (H: 125 (heraf ben ca 30), L:200, D: 44) evt spisebord (Benene kan skrues af) På 1. sal, hvor der skal flyttes fra: 1 skab, 2 læderstole, 2 kommoder (90x 50 x 91) og (94 x 48 x 95), en stor kiste 115x55x58, reol: (103 x 32 x 92). Der er trappe på 7-8 trin udenfor hus i Aller, hvor jeg flytter hen - eller nedgang til kælder på 3-4 trin Gerne hen mod slutningen af maj - skal være ude senest 1/6. Giver gerne selv en hånd med og kan evt også få en anden til at hjælpe til i begge ender af flytningen. Skuffer i kommoder kan tages ud - så de ikke er så tunge - alle skabe osv er tømte for indhold, som jeg satser på at nå at transportere på forhånd. Evt få andre ting, end de nævnte. Evt kan vi leje lastbil til under 3500kg, og har så brug for hjælp til at læsse på i Frørup og måske en anden eller 2 andre, der kan læsse af i Aller.
Flytning af bord
AT hjælpe mig med at hente et bord I Kolding. Det vejer 50-75 kg. Jeg bor i bjerndrup 6070. Det er 160x90 + højden. Inden fredag
Når du ønsker at booke en hjælper til rydning af din garage, så er det praktisk at have overblik over, hvad servicen indebærer. Hvilke forskellige services findes inden for ‘rydning af garage’? Hvilket udstyr skal man bruge? Hvem udfører opgaven? Dette og mere til får du svar på i afsnittet her, så du kan blive klædt på til at foretage den rette booking via Handyhand-platformen.
Den fremgangsmåde, som garagehjælperen ofte vil følge, når en garage skal ryddes, kan se sådan ud:
Med hensyn til rydning af en garage findes der forskellige services, en garagehjælper kan tage sig af. Husk at aftale den konkrete opgave i detaljer med garagehjælperen på forhånd. Vi giver nogle klassiske eksempler på opgaver inden for ‘rydning af garage’:
Personen, der udfører arbejde i form af rydning af garage, kaldes typisk:
Til at rydde en garage bruger handyhanderen ofte dette udstyr:
Det er op til dig og din handyhander at aftale, hvem af jer der sørger for diverse udstyr til at løse opgaven. Som en del af sin service kan handyhanderen typisk tilbyde at medbringe noget grej. Andre gange er det oplagt, at kunden stiller tingene til rådighed, hvis for eksempel kunden allerede ligger inde med kasser, trillebør, løfteudstyr med mere. I alle tilfælde bør I afklare dette direkte med hinanden, inden opgaven går i gang.
Ofte kræver det ikke den helt store beholdning af produkter og materialer for at kunne rydde en garage. Men der kan dog blive brug for produkter som disse:
Du og garagehjælperen bør i fællesskab aftale, hvem af jer der stiller eventuelle rengøringsmidler eller -produkter til rådighed. Sørg for at blive enige, og sørg for, at jeres aftale er afspejlet i prisen.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter opgaven. Prisen afhænger typisk af, hvor stor garagen er, og hvor mange ting der skal ryddes ud. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Forskellige handyhandere byder nu på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt findes der hverken fradrag eller tilskud, der er relevante for servicen ‘rydning af garage’.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde den hjælp du behøver til at få ryddet fin garage, følger du disse enkle trin på Handyhand-platformen:
Når du skal betale den handyhander, du hyrer til at rydde din garage, foregår det sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde på platformen – som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Fordi du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at du kun hører fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. I opgaven bør du nemlig have angivet, hvornår du vil have den udført.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De er med til at give et godt indblik i andre kunders erfaringer med de enkelte garagehjælpere. ‘Udførelsesraten' viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der faktisk er blevet udført. Brug alle oplysningerne til at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknikken på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og garagehjælperen kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalen, eller der bliver brug for at modtage support hos os. Derfor anbefaler vi, at I lader kommunikationen foregå inden for vores system.
Ja. Når servicen er udført, kan du give en anmeldelse af handyhanderen, du hyrede. Det gør du inde på platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en hjælper til en garage.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Således kan du nu vælge lige netop den handyhander, du ønsker, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands eget betalingssystem.
For at vælge den bedste handyhander bør du gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og oplysninger om mødestabilitet og effektivitet, som findes på handyhandernes profiler på Handyhand-platformen. Disse oplysninger giver dig de bedste forudsætninger for at træffe en velovervejet beslutning.
Mange forskellige grupper af kunder kan have gavn af at få hjælp til rydning af garage. Vi giver et par forslag:
Ja, man kan møde samme eller lignende service omtalt som:
Ja, klima- eller miljøvenlige metoder, der er relevante, når man rydder en garage, kunne være følgende metoder:
Ja, der kan være opgaver forbundet med at rydde ud i en garage, hvor det giver mening at tage højde for overfølsomhed og allergi. Det vedrører blandt andet:
Det kan være praktisk at tænke på, hvornår man får arbejdet udført, hvis der for eksempel skal transporteres ting til genbrugsstationen eller lossepladsen. Tænk i det hele taget på følgende:
Tit kan det godt lade sig gøre at lave sådan en aftale. Men det er først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tag desuden dette med i overvejelserne.
Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der arbejdes på egen hånd i garage. Det er helt afgørende, at I sammen er blevet enige om aftalen og begge er trygge ved den.
Ja, for at lette processen lidt og sikre de bedste betingelser for handyhanderens arbejde, kan du med fordel have tjek på følgende inden:
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse at rydde en garage.
Det er ikke alle handyhandere på platformen, som tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte garagehjælper, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang, og det er vigtigt.
Når du booker en handyhander via Handyhand til at hjælpe med at rydde din garage, så sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en garagerydder i christiansfeld til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien garagerydder.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige garageryddere i christiansfeld, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rydning af garage kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 330,00,- til 1.100,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!