
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Verifikationer
Info

Rydning af garage
Fra garage til genbrugsstationen
Trailertransport
Tunge løft
Alle garagerydnings behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Info

Se profil
København N
verificeret
"Godt arbejde"
Info

Se profil
Middelfart
"Super flink og punktligt til sit arbejde."
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Esbjerg
"Meget professionel, høflig og punktlig. 5 stjerner på alt."
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Viborg
"Super effektiv og hurtige flyttehjælp. Rigtig søde og venlige. De bedste anbefalinger herfra."
Info

Et par flinke, stærke unge fyre, som virkeligt har udført opgaven til punkt og prikke. Super effektive og de udfører opgaven ordentligt. Kun varme anbefalinger herfra!
Flytte grus fra den ene side af huset, om i haven på den anden side af huset
1.000,-

En flink ung mand, som får noget for hånden
flyttemænd
3.321,-

Rigtig god hjælp.
Flytning
1.000,-
David var hurtigt til og udføre opgaven og svare hurtigt over besked han utrolig rar og hjælpsom kan klart anbefalede David
Hjælp til og få hentet et spisebord på 2 meter som er købt ved privat person skal bære ned og køre hjem til mig
750,-

Mykhailo er professionel, venlig og effektiv! Kæmpe anbefaling 👍
Flyttehjælp med bil
1.800,-

Super
Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Møbel levering
3.000 kr.
Nypolstrede sofa moduler. Skal afh. Hos polstrer og lev til Hotel i Odense. Der skal bruges møbelhunde.
Flytning af 2 tunge Hæsten Senge til kælder
750 kr.
2 relativt tunge Hæstens senge skal flyttes fra stue etage til kælder. Opgaven kræver 2 mand.
Flytning af et bord, stole og nogle flyttekasser fra Esbjerg til Vejle
700 kr.
Jeg skal have flyttet et spisebord, 8 stole, en puf og max. 5 flyttekasser.
Konfirmationskørsel
2.000 kr.
Vi vil gerne være hentes kl. 10.30 fra kirken i Esbjerg. Vi kører til centrum, skoven og kørsel slutter i Hjerting strand.
Flytning af indbo fra depotrum, 10 kvm
2.400 kr.
Jeg søger hjælp til at få tømt mit depotrum på ca. 10 kvm med indbo fra min tidligere lejlighed. Depotet indeholder bl.a.: • Stort og tungt arkivskab • Sofa • Reol • Diverse flyttekasser og mindre indbo (Der er ingen seng) Jeg kan ikke selv hjælpe med at bære, så opgaven skal udføres af jer. Der er nem adgang og stueplan både ved afhentning og aflevering, med parkering er tæt på. Det store arkivskab er tungt, så det kan være en fordel at være to personer.
Afhentning af møbler
300 kr.
Møbler til udsmid Står og skal flytte. Tingene er derfor gratis eller til udsmid Skal møblerne pakkes før afhentning?: Nej Er der trapper eller elevator ved afhentningsstedet?: Trapper Skal møblerne transporteres til en bestemt adresse?: Nej
Transport af to lænestole til København
1.000 kr.
Jeg skal have transporteret to lænestole fra Varde til kbh S, størrelse: brede og højde ca 80 cm
Kjole fra fredericia til holsterbro inden d. 24/12
300 kr.
Er kommet afsted uden juletøjet, søger en som kan hente tøjet foran min hoveddør i 7000 Fredericia og aflevere oppe ved Holstebro idag eller i morgen formiddag (skal bruges d. 24 fra kl. 12)
Flytning af vindue
700 kr.
Et trekantet vindue 135 cm højt 2meter langt. Skal flyttes fra hus til hus. Skal sættes inde i en garage Skal hentes så hurtigt som Muligt
Biltransport
3.000 kr.
Er ordnet så opgave løst et andet sted
Flytning af skab
750 kr.
Et stort skab skal flyttes fra opbevaringsrum (gadeplan, nem adgang) til Badstuegade på 1. etage. Afstanden er ikke stor, det er håndteringen op ad trappen til 1. etage der er svær. Toppen, døre, skuffe og løse dele har vi selv hentet hjem, men den sidste store del kan ikke skilles ad, så vi kan ikke selv flytte det. Delen skal hentes, transporteres og bæres op på 1. etage. Jeg glæder mig til at modtage bud.
Når du ønsker at booke en hjælper til rydning af din garage, så er det praktisk at have overblik over, hvad servicen indebærer. Hvilke forskellige services findes inden for ‘rydning af garage’? Hvilket udstyr skal man bruge? Hvem udfører opgaven? Dette og mere til får du svar på i afsnittet her, så du kan blive klædt på til at foretage den rette booking via Handyhand-platformen.
Den fremgangsmåde, som garagehjælperen ofte vil følge, når en garage skal ryddes, kan se sådan ud:
Med hensyn til rydning af en garage findes der forskellige services, en garagehjælper kan tage sig af. Husk at aftale den konkrete opgave i detaljer med garagehjælperen på forhånd. Vi giver nogle klassiske eksempler på opgaver inden for ‘rydning af garage’:
Personen, der udfører arbejde i form af rydning af garage, kaldes typisk:
Til at rydde en garage bruger handyhanderen ofte dette udstyr:
Det er op til dig og din handyhander at aftale, hvem af jer der sørger for diverse udstyr til at løse opgaven. Som en del af sin service kan handyhanderen typisk tilbyde at medbringe noget grej. Andre gange er det oplagt, at kunden stiller tingene til rådighed, hvis for eksempel kunden allerede ligger inde med kasser, trillebør, løfteudstyr med mere. I alle tilfælde bør I afklare dette direkte med hinanden, inden opgaven går i gang.
Ofte kræver det ikke den helt store beholdning af produkter og materialer for at kunne rydde en garage. Men der kan dog blive brug for produkter som disse:
Du og garagehjælperen bør i fællesskab aftale, hvem af jer der stiller eventuelle rengøringsmidler eller -produkter til rådighed. Sørg for at blive enige, og sørg for, at jeres aftale er afspejlet i prisen.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter opgaven. Prisen afhænger typisk af, hvor stor garagen er, og hvor mange ting der skal ryddes ud. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Forskellige handyhandere byder nu på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt findes der hverken fradrag eller tilskud, der er relevante for servicen ‘rydning af garage’.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde den hjælp du behøver til at få ryddet fin garage, følger du disse enkle trin på Handyhand-platformen:
Når du skal betale den handyhander, du hyrer til at rydde din garage, foregår det sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde på platformen – som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Fordi du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at du kun hører fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. I opgaven bør du nemlig have angivet, hvornår du vil have den udført.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De er med til at give et godt indblik i andre kunders erfaringer med de enkelte garagehjælpere. ‘Udførelsesraten' viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der faktisk er blevet udført. Brug alle oplysningerne til at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknikken på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og garagehjælperen kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalen, eller der bliver brug for at modtage support hos os. Derfor anbefaler vi, at I lader kommunikationen foregå inden for vores system.
Ja. Når servicen er udført, kan du give en anmeldelse af handyhanderen, du hyrede. Det gør du inde på platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en hjælper til en garage.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Således kan du nu vælge lige netop den handyhander, du ønsker, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands eget betalingssystem.
For at vælge den bedste handyhander bør du gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og oplysninger om mødestabilitet og effektivitet, som findes på handyhandernes profiler på Handyhand-platformen. Disse oplysninger giver dig de bedste forudsætninger for at træffe en velovervejet beslutning.
Mange forskellige grupper af kunder kan have gavn af at få hjælp til rydning af garage. Vi giver et par forslag:
Ja, man kan møde samme eller lignende service omtalt som:
Ja, klima- eller miljøvenlige metoder, der er relevante, når man rydder en garage, kunne være følgende metoder:
Ja, der kan være opgaver forbundet med at rydde ud i en garage, hvor det giver mening at tage højde for overfølsomhed og allergi. Det vedrører blandt andet:
Det kan være praktisk at tænke på, hvornår man får arbejdet udført, hvis der for eksempel skal transporteres ting til genbrugsstationen eller lossepladsen. Tænk i det hele taget på følgende:
Tit kan det godt lade sig gøre at lave sådan en aftale. Men det er først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tag desuden dette med i overvejelserne.
Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der arbejdes på egen hånd i garage. Det er helt afgørende, at I sammen er blevet enige om aftalen og begge er trygge ved den.
Ja, for at lette processen lidt og sikre de bedste betingelser for handyhanderens arbejde, kan du med fordel have tjek på følgende inden:
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse at rydde en garage.
Det er ikke alle handyhandere på platformen, som tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte garagehjælper, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang, og det er vigtigt.
Når du booker en handyhander via Handyhand til at hjælpe med at rydde din garage, så sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en garagerydder i føvling til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien garagerydder.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige garageryddere i føvling, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rydning af garage kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790,00,- til 3.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!