Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Fra lejlighed til genbrugsstation
Rydning af inventar i hjemmet
Tømning af stort og småt
Møbler, hvidevarer mm.
Tungeløft ned ad trapper
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
17,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Skrabe perlesten af 10/12 cm dybt - bortkørsel - lægge nye perlesten Område 25 m lang fortorv x 2,5 m bredt.
6,000 kr
Kastrup
Fortorv rydning af sten 10/12 cm 25 m x 2,5 m bred. Bortkørsel og ny sten lægges . Borkørsel til nærmeste container station Tårnby . Underlag ingen udbedring måske dug på .
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
8,000 kr
Hvidovre
Vores "have" har herregårdssten (33 kvm) og granitskræver med dug under sig (85 kvm). Se billeder. Begge dele ønskes gravet op så vi kan anlægge rullegræs. - Granitskærverne skal køres væk (eller kan beholdes af jer). - Af herregårdsstenene ønsker vi selv at beholde ~ 20 kvm.
Rydning af 2 værelser
2,000 kr
Kastrup
Rydning af 2 værelser Muligvis skal seng skilles ad
Rydning af forhave.
300 kr
Rødovre
Komme med det samme og fjerne affaldet i forhaven.
Hjælp til oprydning og i køkkenet til fest
900 kr
Klampenborg
Vi skal holde frokost for 20 mennesker og har brug for en dame til at hjælpe med at sætte mad på buffet, rydde op og sætte kaffe frem
Fjernet badekar - gjort klar til bruser
5,000 kr
Gentofte
Fjernet badekar og gjort klar til bruser
På forbrændingen med lidt byggerod samt 2kbm afrettersand
800 kr
Rødovre
Der skal køres et par gange på forbrændingen med det der svare til ca. 2kbm sand samt det byggerod der er på billedet. 4 europalle følger med. Sandet skal fjernes komplet således at man kan se græsset helt igen. Der skal være helt clean i det område jeg har taget billeder af med alt som ikke tilhøre naturen. Afhængig af størrelse af trailerstørrelse, burde timelønnen være ret god for arbejdet. Når du kører på hvidpladet er det gratis at køre ud og afleverer. Medbring selv skovl.
Når du skal klargøre din lejlighed og overvejer at hyre hjælp til at få ryddet lejligheden, kan der naturligvis opstå en række spørgsmål, du ønsker svar på, inden du tager de endelige beslutninger. Dette afsnit vil lede dig igennem de vigtigste punkter, omhandlende hvad du kan forvente. Hvad dækker arbejdet konkret? Hvem udfører det? Hvad skal der bruges af udstyr undervejs, når man rydder en lejlighed? Alt det og meget mere giver vi svar på her. Så læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger vedrørende opgaven med rydning af lejlighed.
Når arbejdet med at rydde en lejlighed går i gang, så omfatter servicen ofte følgende punkter:
Sørg altid for at lave en klar aftale med din handyhander om, hvilke punkter der skal indgå konkret i din opgave.
Ja, 'rydning af lejlighed' kan man også kalde:
Når det gælder rydning af lejlighed, kan den service, der udføres, variere alt efter behovet. Her er nogle almindelige grunde til at søge hjælp til at få ryddet lejlighed:
Enkeltpersonen, der tilbyder at rydde en lejlighed, kaldes typisk for:
Er det et firma, der tager sig af opgaven, kaldes det ofte for:
Når en lejlighed skal ryddes, er det ofte gavnligt at gøre brug af følgende udstyr undervejs:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe udstyr, såsom for eksempel arbejdshandsker og sækkevogn, mens kunden ofte stiller ting som affaldssække til rådighed. Andre aftaler kan sagtens indgås indbyrdes mellem jer. Aftal med hinanden, hvem der sørger for hvad, så alt det praktiske er klar, når arbejdet skal til at gå i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter din opgave på platformen. Prisen afhænger som udgangspunkt af, hvor omfangsrig opgaven er, det vil sige, hvor stor lejligheden er, og hvor mange ting der skal ryddes. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Nu vil handyhandere byde på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt går servicen at få ryddet lejlighed ikke ind under Skats servicefradrag, og håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Handyhanderen – eller flyttemanden – kan yde hjælp i mange forskellige situationer og hjælpe mange forskellige mennesker. Vi giver et par eksempler her:
Når man skal rydde en lejlighed, kan det måske være svært at forberede sig på alt. Noget af det, der som regel kan opstå af behov undervejs, knytter sig til:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde hjælp til rydning af lejlighed, behøver man ikke at lave en kontrakt med den, man hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det og i stedet kan fokusere på at få udført opgaven, det drejer sig om.
Rydning af lejlighed foregår ofte inden for normal arbejdstid, altså i dagtimerne. Det kan der være flere grunde til, ligesom at der også kan være nogle hensyn at tage:
Inden handyhanderen kommer, kan det være en god idé at sørge for følgende:
Hvis der er flere involveret i projektet, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra, så der ikke opstår dobbeltarbejde eller er nogen, der går i vejen for andre. Her er nogle forslag til, hvordan man kan skabe de bedste betingelser for de forskellige involverede:
Nej, arbejdet kræver som regel ikke en bestemt uddannelse. Arbejdet kan dog kræve viden om og erfaring med håndtering af forskellige materialetyper. Undersøg, om dette er relevant for din opgave.
Når du booker hjælp til at rydde en lejlighed på Handyhand-platformen, er der flere klare fordele, der følger med:
Handyhand gør det nemt at finde en lejlighedsrydder i frederiksberg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien lejlighedsrydder.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige lejlighedsryddere i frederiksberg, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rydning af lejlighed kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,550.00,- til 6,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!