Person rydder lejlighed for Handyhand service.

Rydning af lejlighed

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Lejlighedsryddere til alle dine behov

Fra lejlighed til genbrugsstation

Rydning af inventar i hjemmet

Tømning af stort og småt

Møbler, hvidevarer mm.

Tungeløft ned ad trapper

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste rydningseksperter

Opgaveejer for løst opgaver online

Reyes A.

Kokkedal

4.9
(348)

Seneste Anmeldelse

"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.

Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten

17,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af lejlighedsryddere

Baseret på 3 Anmeldelser

5.00
3
0
0
0
0

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Rydning af lejlighed

500 kr

Skive

Skal bruge hjælp til flytning af møbler i lejlighed i Skive N

Rengøring/oprydning af lejlighed på Østerbro :)

500 kr

København Ø

Kære rette vedkommende, Jeg søger rengøring hver anden uge på Østerbro i min 3-værelses, da jeg er en travl herrer. :-) Mvh Muri CEO og grundlægger af Openhagen https://openhagen.com/

Rengøring af lejlighed

København

Hej Jeg søger en grundig rengøringshjælp til lejlighed på Østerbro. Der er tale om rengøring af køkken bad og to værelser (60 kvm) på ugentlig basis. Skulle det have interesse så skriv mig en mail med din erfaring og pris pr. uge. Ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsen Christoffer Forestiller mig en gang om ugen. Tidspunkt og dag er fleksibelt så længe det er i dagtimerne.

Rengøring

København

Rengøring til 135 m2 på Østerbro søges på fast basis. Gerne erfaren rengøringshjælp som også kan stryge mv. I kommende uge i uge 32 og derefter hver 2. uge ca. 3 timer pr. gang / alternativt 1 gang månedligt á 5 timer.

Fast rengøring på Østerbro

Østerbro

Jeg leder efter en effektiv rengøringshjælp til min lejlighed på Østerbro ca 3 timer om ugen. Jeg er fleksibel med tidspunkt og ugedag. En gang om ugen

Fast rengøring mm. i lejlighed på Østerbro :)

København Ø

Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Hver 14. dag

Fast rengøring mm. I lejlighed på Østerbro

København Ø

Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Opgaven skal udføres hver 14. Dag

Fast rengøring af lejlighed på Østerbro

København Ø

Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda hver 14. dag

Rengøring af lejlighed.

København

Jeg bor i en 2 værelses andelslejlighed på Østerbro (53 kvadratmeter) og søger rengøringshjælp på 1-2 timer ca. hver 14 dag til at gøre rent i køkken/badeværelse støve/tørre af støvsuge og vaske gulve. Første møde er et afklarende møde.

Ugentlig rengøring af lejlighed på Vestebro

København V

Jeg søger ugentlig rengøring (gerne mandag tirsdag eller torsdag på et tidspunkt mellem 9-14) i min lejlighed på 100kvm på vesterbro i København. Det er helt standard rengøring med støvsugning gulvvask aftørring af overflader rengøring af toilet og vaske spejle. Vi vil også gerne have vasket en tøjvask og hængt den op. Det tager normalt omkring 2 timer. En gang i mellem lidt grundigere rengøring efter aftale. Mvh Sara Start snarest

Fast rengøring på østerbro

København Ø

Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Erfaring med tøjvask og grundighed er vigtigt. Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Hvert 14. Dag

Rydning af lejlighed

Roskilde

Jeg flytter til en mindre lejlighed og skal have kørt alt overskydende møbler mm. på genbrugspladsen nedtagning af lamper og ledninger søm ud af vægge osv. til lejligheden er totalt tømt. Det er en 4 værelses lejlighed på 1 sal i Roskilde. Uge 41

Tømme lejlighed for møbler evt. kørsel til storskrald.

Ishøj

Vi har en lejlighed der skal tømmes for møbler det hele skal stort set smides ud til storskrald. Vi har et garderobeskab+kommode tv-reol vitrine 2 sofaer 2-pers+3 pers vaskemaskine. En dobbeltseng skal køres til ny adresse. Der er elevator i opgangen. Opgaven skal helst udføres i uge 45-46. Bopælen er ishøj.

Rydning af lejligheder

Helsingør

Vi skal flytte til noget mindre og har brug for to mand plus varevogn elg der kan rydde møbler mm ud af lejlighed og til genbrugsplads elg. Skal udføres 13. Eller 14 juli

Rydning af lejlighed i Kolding Midtby

Kolding

Jeg skal have ryddet og slutrengjort en lejlighed i Søndergade Kolding (lastning via Riberdyb) med henblik på nye ejere kan overtage den 1/6. Omkring 1/6

Rydning af loft. Resterende møbler i lejlighed efter flytning til ny adresse.

3,500 kr

København NV

Loft skal ryddes på 5-7 kvm. Ikke proppet med ring da vi allerede har taget mnge ring med til flytning. Cd reol, høj me smal i 2 dele. Sofa, 3 personer i let træ. Muligvis en stor købmandsdisk. Flere små møbler, muligvis 3 stk. Mellem møbelskuffe darie i træ. 1 stk. 1 stol. Måske et stort klædeskab, men ikke sikkert da nu ejer muligvis vil overtage. 1 lille tæppe. Alt skal køres væk til genbrugsstationen.

Rydning af loft.

København N

Rydning af loft på Nørrebros runddel. Skal smides ud på genbrugsstation. Af tunge ting: 2 enkeltmandssenge, lille kommode, en 2 personers sofa, en bænk, 2 døre, resten er poser, små kasser. Rummet er på ingen måde overfyldt. Vigtigt at I også køre det på genbrugsstation Skal være ryddet inden d 30-8.

Rydning af dødsbo9

2,000 kr

Hørning

Har fået et bud på 2500,-..2 vær lejlighed skal ryddes. primært på genbrugspladsen. 1 dobb. elevationsseng, 1 skænk, 2 kommoder, 1 spisebord med stole, 2 kommoder, 2 per. sofa, rydning af alle skabe mv samt nedtagning af et sæt gardiner, samt 4 lamper. Hele lejligheden skal ryddes totalt for indbo.

Tømning af lejlighed

2,500 kr

Kastrup

Det drejer sig om følgende møbler: 2 sofaer, 1 lænestol, et klædeskab der skal skilles fra hinanden, en skænk, en høj reol, et reolsystem der skal skilles ad, et lille spisebord, en kontorstol, 5 flyttekasser og 10 sække med ting, og til sidst vaskemaskine. Så skal der fjernes væg til væg gulvtæpper som er gulvtæpper der har dækket alt gulv i lejligheden. Alt dette skal fragtes til genbrugspladsen/lossepladsen. Der er ikke mulighed for hjælp med nedbæring.

Rydning af loftrum

1,550 kr

København S

Jeg fraflytter min lejlighed og jeg har et loftsrum der skal tømmes, men har skade i ryggen der gør jeg ikke selv kan tømme det. Det er tidligere ejers ejendele, da jeg i min salgsproces bliver oplyst at jeg har et loftsrum, jeg ikke vidste jeg havde.

Forfaldent arbejde i forbindelse med flytning

4,000 kr

Taastrup

Bortskaffelse af affald,(møbler, ragelse, pap, legetøj osv) containerplads ligger på området i gåafstand. Nedtagning af lamper og møbler. Møbler der skal tages fra hinanden Bor i rækkehus i 2 etager, noget af det der skal smides ud, står på 1 salen.

Hvad tilbyder lejlighedsryddere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Trinene, man skal igennem for at hyre hjælp til rydning af en lejlighed gennem Handyhand, er som følger:

    1. Opret din opgave: Besøg Handyhands platform, opret en opgave og beskriv hvad du ønsker hjælp til med tømning af lejligheden i detaljer. Angiv også det ønskede tidspunkt for opgavens udførelse.
    2. Angiv et budget: Oplys, hvad du forventer at betale for arbejdet. Dette giver de forskellige handyhandere bedre mulighed for at tilpasse deres bud til dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelsen vil handyhandere fra dit nærområde – eller dem, der er villige til at køre lidt længere – komme med tilbud på opgaven.
    4. Acceptér et bud: Gennemse tilbuddene og vælg den handyhander, der matcher dine behov og præferencer.  
    5. Start opgaven: Efter at have taget imod og accepteret et tilbud, kan arbejdet med rydning af lejlighed begynde. 

  • Betalingen af handyhanderen, du indgår en aftale med, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når jobbet med at rydde lejligheden er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du vil kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere på baggrund af den opgave, du har oprettet. Dermed kan du forvente, at du får henvendelser fra folk, der har tid og mulighed for at tage sig af dit projekt.

  • Du kan nemt danne dig et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen – eller du kan med fordel følge vejledningen nedenfor: 

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – eller her flyttemanden – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Gennem Handyhands forsikring er både du og flyttemanden, du hyrer via platformen, dækket i tilfælde af uforudsete skader opstået direkte i forbindelse med arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring. En nærmere gennemgang af dækningen findes på Handyhands forsikringsside.

  • Ved at bruge Handyhands system, som er baseret på anmeldelser, får du et overblik over hver handyhanders kvalifikationer, tidligere arbejde og generelle erfaringer. Du kan læse feedback fra tidligere kunder og få et indtryk af mødestabilitet og pålidelighed ved hjælp af indikatoren ‘udførelsesrate’. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning, når du søger hjælp til tømning af din lejlighed.  

  • Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og flyttemanden. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer til at hjælpe med rydning af lejligheden, gennem Handyhands interne beskedsystem. Al jeres dialog bliver dokumenteret her, og du kan altid finde oplysningerne om aftalen. Skulle der opstå ændringer, kan I hurtigt få fat i hinanden.

    Det er vigtigt at undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette sikrer, at vi i Handyhand kan træde til og hjælpe bedst muligt, hvis der skulle blive brug for det.

  • Ja, efter rydningen af lejligheden er blevet udført, har du mulighed for at give en anmeldelse af personen, du har hyret, via Handyhands platform. Det er vigtigt for Handyhand, at kunder giver anmeldelser og på den måde deler oplevelsen af den service, de fik. Det bidrager nemlig til gennemsigtighed og hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger i fremtiden. 

  • Som kunde er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, som er tilgængelige inde på hver af handyhandernes profiler på platformen, kan du vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en lejlighedsrydder med Handyhand?

Når du booker hjælp til at rydde en lejlighed på Handyhand-platformen, er der flere klare fordele, der følger med:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige handyhandere, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – uanset om du stiller særlige krav eller eksempelvis ønsker selv at medvirke i arbejdet.
  • Gennemsigtigt: Med adgangen til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i handyhandernes tidligere opgaver og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og nemme betalingssystem.
  • Forsikring: For at give ekstra tryghed er alle opgaver, der udføres via Handyhand, dækket af en forsikring. 
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra booking til betaling, hvis du får brug for det.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service, der er tilpasset dine ønsker og behov. 
Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!