Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Fra lejlighed til genbrugsstation
Rydning af inventar i hjemmet
Tømning af stort og småt
Møbler, hvidevarer mm.
Tungeløft ned ad trapper
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
17,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af lejlighed
500 kr
Skive
Skal bruge hjælp til flytning af møbler i lejlighed i Skive N
Rengøring/oprydning af lejlighed på Østerbro :)
500 kr
København Ø
Kære rette vedkommende, Jeg søger rengøring hver anden uge på Østerbro i min 3-værelses, da jeg er en travl herrer. :-) Mvh Muri CEO og grundlægger af Openhagen https://openhagen.com/
Rengøring af lejlighed
København
Hej Jeg søger en grundig rengøringshjælp til lejlighed på Østerbro. Der er tale om rengøring af køkken bad og to værelser (60 kvm) på ugentlig basis. Skulle det have interesse så skriv mig en mail med din erfaring og pris pr. uge. Ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsen Christoffer Forestiller mig en gang om ugen. Tidspunkt og dag er fleksibelt så længe det er i dagtimerne.
Rengøring
København
Rengøring til 135 m2 på Østerbro søges på fast basis. Gerne erfaren rengøringshjælp som også kan stryge mv. I kommende uge i uge 32 og derefter hver 2. uge ca. 3 timer pr. gang / alternativt 1 gang månedligt á 5 timer.
Fast rengøring på Østerbro
Østerbro
Jeg leder efter en effektiv rengøringshjælp til min lejlighed på Østerbro ca 3 timer om ugen. Jeg er fleksibel med tidspunkt og ugedag. En gang om ugen
Fast rengøring mm. i lejlighed på Østerbro :)
København Ø
Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Hver 14. dag
Fast rengøring mm. I lejlighed på Østerbro
København Ø
Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Opgaven skal udføres hver 14. Dag
Fast rengøring af lejlighed på Østerbro
København Ø
Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda hver 14. dag
Rengøring af lejlighed.
København
Jeg bor i en 2 værelses andelslejlighed på Østerbro (53 kvadratmeter) og søger rengøringshjælp på 1-2 timer ca. hver 14 dag til at gøre rent i køkken/badeværelse støve/tørre af støvsuge og vaske gulve. Første møde er et afklarende møde.
Ugentlig rengøring af lejlighed på Vestebro
København V
Jeg søger ugentlig rengøring (gerne mandag tirsdag eller torsdag på et tidspunkt mellem 9-14) i min lejlighed på 100kvm på vesterbro i København. Det er helt standard rengøring med støvsugning gulvvask aftørring af overflader rengøring af toilet og vaske spejle. Vi vil også gerne have vasket en tøjvask og hængt den op. Det tager normalt omkring 2 timer. En gang i mellem lidt grundigere rengøring efter aftale. Mvh Sara Start snarest
Fast rengøring på østerbro
København Ø
Vi søger ny rengøringshjælp. Opgaven består i basis grundig rengøring samt at vasketøj der gives 300 kr. Per gang. Vi søger en grundig stabil og venlig hjælp til vores hytte på cirka 75 kvm. Den ligger på indre Østerbro tæt på søerne :) Øvrige detaljer mm. kan vi lige skrives ved om . Erfaring med tøjvask og grundighed er vigtigt. Send med gerne en besked hvis det kunne have interesse. Mvh Amanda Hvert 14. Dag
Rydning af lejlighed
Roskilde
Jeg flytter til en mindre lejlighed og skal have kørt alt overskydende møbler mm. på genbrugspladsen nedtagning af lamper og ledninger søm ud af vægge osv. til lejligheden er totalt tømt. Det er en 4 værelses lejlighed på 1 sal i Roskilde. Uge 41
Tømme lejlighed for møbler evt. kørsel til storskrald.
Ishøj
Vi har en lejlighed der skal tømmes for møbler det hele skal stort set smides ud til storskrald. Vi har et garderobeskab+kommode tv-reol vitrine 2 sofaer 2-pers+3 pers vaskemaskine. En dobbeltseng skal køres til ny adresse. Der er elevator i opgangen. Opgaven skal helst udføres i uge 45-46. Bopælen er ishøj.
Rydning af lejligheder
Helsingør
Vi skal flytte til noget mindre og har brug for to mand plus varevogn elg der kan rydde møbler mm ud af lejlighed og til genbrugsplads elg. Skal udføres 13. Eller 14 juli
Rydning af lejlighed i Kolding Midtby
Kolding
Jeg skal have ryddet og slutrengjort en lejlighed i Søndergade Kolding (lastning via Riberdyb) med henblik på nye ejere kan overtage den 1/6. Omkring 1/6
Rydning af loft. Resterende møbler i lejlighed efter flytning til ny adresse.
3,500 kr
København NV
Loft skal ryddes på 5-7 kvm. Ikke proppet med ring da vi allerede har taget mnge ring med til flytning. Cd reol, høj me smal i 2 dele. Sofa, 3 personer i let træ. Muligvis en stor købmandsdisk. Flere små møbler, muligvis 3 stk. Mellem møbelskuffe darie i træ. 1 stk. 1 stol. Måske et stort klædeskab, men ikke sikkert da nu ejer muligvis vil overtage. 1 lille tæppe. Alt skal køres væk til genbrugsstationen.
Rydning af loft.
København N
Rydning af loft på Nørrebros runddel. Skal smides ud på genbrugsstation. Af tunge ting: 2 enkeltmandssenge, lille kommode, en 2 personers sofa, en bænk, 2 døre, resten er poser, små kasser. Rummet er på ingen måde overfyldt. Vigtigt at I også køre det på genbrugsstation Skal være ryddet inden d 30-8.
Rydning af dødsbo9
2,000 kr
Hørning
Har fået et bud på 2500,-..2 vær lejlighed skal ryddes. primært på genbrugspladsen. 1 dobb. elevationsseng, 1 skænk, 2 kommoder, 1 spisebord med stole, 2 kommoder, 2 per. sofa, rydning af alle skabe mv samt nedtagning af et sæt gardiner, samt 4 lamper. Hele lejligheden skal ryddes totalt for indbo.
Tømning af lejlighed
2,500 kr
Kastrup
Det drejer sig om følgende møbler: 2 sofaer, 1 lænestol, et klædeskab der skal skilles fra hinanden, en skænk, en høj reol, et reolsystem der skal skilles ad, et lille spisebord, en kontorstol, 5 flyttekasser og 10 sække med ting, og til sidst vaskemaskine. Så skal der fjernes væg til væg gulvtæpper som er gulvtæpper der har dækket alt gulv i lejligheden. Alt dette skal fragtes til genbrugspladsen/lossepladsen. Der er ikke mulighed for hjælp med nedbæring.
Rydning af loftrum
1,550 kr
København S
Jeg fraflytter min lejlighed og jeg har et loftsrum der skal tømmes, men har skade i ryggen der gør jeg ikke selv kan tømme det. Det er tidligere ejers ejendele, da jeg i min salgsproces bliver oplyst at jeg har et loftsrum, jeg ikke vidste jeg havde.
Forfaldent arbejde i forbindelse med flytning
4,000 kr
Taastrup
Bortskaffelse af affald,(møbler, ragelse, pap, legetøj osv) containerplads ligger på området i gåafstand. Nedtagning af lamper og møbler. Møbler der skal tages fra hinanden Bor i rækkehus i 2 etager, noget af det der skal smides ud, står på 1 salen.
Når man skal flytte ud af lejlighed og den skal ryddes, kan Handyhandere hjælpe dig igennem hele processen. De kan pakke dit hjem ned, flytte dine ting ud, læsse dem på en flyttebil og levere dem til dit næste hjem. Her er de trin, som din lejlighedsflytter højst sandsynligt vil følge:
Din flyttemand kan hjælpe dig med at pakke ting ned og gøre dem klar til flytningen. De kan levere kasser og pakketape, hvis du ønsker det. Har du brug for hjælp til at pakke småting på en smart måde, klarer de også det, så de bliver lettre at transportere og finde igen. En Handyhander vil samarbejde med dig om at afmærke kasserne og pakke ting sammen i kategorier, så de er lettere at pakke ud i dit nye hjem. Flyttefolk fra Handyhand kan også hjælpe dig med at skille større møbler ad, så de kan komme gennem døre, elevatorer og trapper.
Når alt er pakket ned, flytter flyttefolkene dine ejendele ned til flyttebilen, uanset om det er ned ad trapper eller med elevator. Flytning af møbler til og fra lejligheder involverer normalt brug af en vogn til at flytte større genstande, mens mindre genstande og kasser bæres i hånden. Dit hold af Handyhandere læsser tingene ind i lastbilen og sørger for, at alt er sat, så det ikke kan gå i stykker under kørslen.
Den næste del af din lejlighedsflytning består af at transportere dine ting til deres nye hjem. Uanset om du skal flytte et par gader væk eller til en anden del af landet, skal chaufføren nok køre forsigtigt. De sørger for at køre langsomt om hjørner og forsigtigt over bump for at mindske potentielle skader ved at dine ting bliver rystet rundt.
Når I endelig er nået frem til jeres destination, hjælper flyttefolkene med at læsse alle tingene af bilen igen. De følger dine anvisninger for at placere kasser og møbler i de rigtige rum i dit nye hjem (hvad enten det er en anden lejlighed eller et hus). Hvis du ønsker det, kan de også hjælpe med at pakke ting ud og samle dine møbler igen, så du kan komme hurtigere på plads i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er ikke noget fast svar på, hvad det koster at få ryddet sin lejlighed ud. Det afhænger nemlig af en række forskellige faktorer, herunder størrelsen på lejligheden, hvor meget der skal ryddes ud og hvor mange personer der skal være til at gøre det. Derudover kan det også have betydning for prisen, hvis der er nogle ting i lejligheden, som skal fragtes væk eller bortskaffes på anden vis - eksempelvis møbler eller store apparater. I de fleste tilfælde vil det dog koste mellem 1.000-2.000 kroner at få ryddet en almindelig toværelseslejlighed ud.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have rydning af lejlighed. For det første, så er det vigtigt at have styr på, hvad der må kasseres og hvad der ikke må. Dette kan være forskelligt fra kommune til kommune, og det er derfor en god idé at tjekke med sin egen kommune for at få de rigtige informationer. Yderligere er det også vigtigt at have styr på, hvor meget man har af hvert - altså hvor meget plads der er i ens lejlighed. Dette kan være med til at bestemme, hvilken type container man skal bruge til sin rydning. Derudover er det også vigtigt at have styr på åbningstiderne for genbrugspladsen eller andet sted, hvor man skal aflevere sit affald. Endelig er det også en god idé at have et overblik over alle de ting, man gerne vil have ryddet ud - både fordi det giver en bedre oversigt over arbejdet, men også fordi det gør det nemmere at finde ud af, om noget kan genbruges eller ej.
Når man skal rydde sin lejlighed, så er det vigtigt at have en plan for, hvordan man vil gøre det. For det første skal man sørge for at have nok tid til at gøre det ordentligt. Dette betyder ikke nødvendigvis, at man skal bruge flere dage på at rydde op, men det betyder, at man ikke kan vente til sidste øjeblik med at gøre det. For det andet er det vigtigt, at man sætter sig ned og tager et kig på sin lejlighed - både hvad angår størrelse og indretning. Derefter kan man begynde at sortere tingene ud i tre kategorier: Ting der skal væk, ting der skal flyttes og ting der bliver hvor de er. Når først man har sorteret tingene ud, så er det meget nemmere at gå i gang med selve rydningen. Ofte vil der være flere ting der skal væk end flyttes eller blive hvor de er - især hvis man har boet et stykke tid i sin lejlighed. Derfor kan det være en god idé først at starte med de ting der skal væk. Dette kan enten være ting der skal smides ud eller doneres til genbrugsstationen. Herefter kan man begynde på de ting der skal flyttes - typisk møbler eller andet stort inventar. Til sidst kan man gå i gang med rengøringen af lejligheden - herunder gulvet og alle overfladerne.
Flytter du ud af din lejlighed? Du behøver ikke gøre det hele selv! Book en ekspert i lejlighedsflytning til at hjælpe dig med at flytte dine møbler og ejendele ud af den gamle lejlighed og ind i den nye. De vil gøre det hurtigere og nemmere at pakke din lejlighed ned ved at få dine ting ned ad trapper og elevatorer, ind i en flyttebil og afsted til dit nye hjem. Du vil være bosat i dit nye sted på ingen tid.
At organisere din lejlighedsflytning er hurtigt og nemt med Handyhand. Du skal bare indsende din opgave, gennemgå dine tilbud og booke din service til flyttedagen.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!