Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Rydning af kælder
Fra kælder til genbrugsstationen
Trailertransport
Tunge løft
Alle kælderrydnings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
17,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af kælderrum
5,000 kr
Ballerup
Hej Jeg har et kælderrum på ca 15 m2, der er vokset mig over hovedet. Det meste skal ud, men noget skal også beholdes, der er 2 pers. sofa som skal ud, udover det er det vist ikke voldsomt tungt. Alt skal bæres fra kælder op på gaden, hvor hvor man kan holde. Tingene skal herefter på genbrugsstation Mvh Marianne Larsen
Rydning af lille kælderum på 3-4 kvm
Ishøj
Har et lille kælderum på 3-4 kvm som skal ryddes helst her i weekenden. Der er et køle/fryskeskab der lige skal skubbes 2-3 meter ud af mit rum (så tænker det kan skubbes). Udover skal der smides et par natborde en sengegavl små rester af gulvtæppe en loft persienne og lidt andre småting op i en container lige oppe foran . Noget skal jeg beholde det skal lige rykkes 1 meter op på en palle lige ude foran kælderum. Det skal helst være denne weekend ellers hurtigst muligt Vil tage max 1-2 timer højst Hvad ville prisen være for det?
ryddet kælderrum
5,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
ryddet kælderrum
4,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
Rydning af kælderrum
10 kr
Valby
Kælderrum skal ryddes og affald bortskaffes. Som du kan se på billederne, er der to “skabe” og noget vægbeklædning hele vejen rundt i rummet, som skal fjernes. Skriv venligst en pris i jeres bud. Jeg ved ikke, hvad sådan en opgave vil koste, derfor har jeg ikke skrevet noget budget. Tak.
Opryding af en kælder
København N
Det drejer sig om et kælderrum på ca. 10-15 kvm. Den er fyldt op til ca 1 m høj. De mange genstande skal smides væk der er containere i ejendoms baggård men kan beholdes hvis disse har interesse. Mest gammel elektronik og gamle bildæk. Der er ikke farlig affald og intet af genstande er virkelig tung. Bare giv et tilbud. Hurtig jeg håber at jeg kan nå i løbet af denne uge. Men jeg kan også vente indtil den 31. december.
Rydning af kælder
4,000 kr
Sorø
Vi vil gerne have et tilbud på rydning af vores kælder. Vi bor i et ældre murermesterhus med fuld kælder på 78 m2, og efter at have fyldt den op med ting og sager igennem lidt over 25 år, skal der nu ryddes op. Aktuelt, fordi vi inden længe skal have indlagt fjernevarme og gerne vil have kælderen ryddet inden da. Det meste skal formentlig køres på genbrugsstation, men der vil også være ting, som skal gemmes (fx vores børns legetøj til vores barnebarn).
Rydet op I et kælderrum
København V
Det er i et lille kælderrum men man skal gå lidt med bøjet ryg for at komme til kælderrum og skal ha hjælp til at bære ting ud I gården til affald.
Tømme et kælderrum og rester af ting fra lejlighed. Et stort skab, resten er småting.
1,950 kr
Middelfart
Et helt lille kælderrum skal ryddes totalt. Der er et stort skab, som kræver 2 personer at slæbe op. Resten er småting. En del papirting. Alt skal smides ud. Lejligheden 46 A er næsten ryddet. Men der mangler ting, blandt andet bøger og småting, som skal på genbrugspladsen. Tilsidst er der et lille læs med bøger og tøj og lignende, som skal ud til min mor på plejehjemmet i Nørre Åby. Lejligheden skal også gøres rent før aflevering den 16. November. Giv gerne et samlet bud, hvis du også kan gøre rent. Mvh. Pernille
Rydning af kælder
1,500 kr
Frederiksberg C
Vi vil gerne have ryddet et kælderrum, der er 1/3 fyldt, der er nok mellem 1-3 m3, mest tøj og legetøj og diverse mindre ting.
Rydning af kælder
4,000 kr
Sorø
Vi vil gerne have et tilbud på rydning af vores kælder. Vi bor i et ældre murermesterhus med fuld kælder på 78 m2, og efter at have fyldt den op med ting og sager igennem lidt over 25 år, skal der nu ryddes op. Aktuelt, fordi vi inden længe skal have indlagt fjernevarme og gerne vil have kælderen ryddet inden da. Det meste skal formentlig køres på genbrugsstation, men der vil også være ting, som skal gemmes (fx vores børns legetøj til vores barnebarn).
Rydning af kælder
1,500 kr
Frederiksberg C
Vi vil gerne have ryddet et kælderrum, der er 1/3 fyldt, der er nok mellem 1-3 m3, mest tøj og legetøj og diverse mindre ting.
ryddet kælderrum
5,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
ryddet kælderrum
4,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
Hjælp til oprydning i kælder, flytte ting, pakke ting i kasser og køre affald væk.
5,000 kr
Randers NV
Kæmpe kælder i hus er fyldt med alt muligt samlet gennem mange år. Der skal ryddes op, sorteres og affald skal køres væk og der skal gøres rent. Gerne så hurtigt som muligt.
Hjælp til at Ryde kælder
3,030 kr
Haderslev
Kælder på ca. 80 m2 skal ryddes. Affald skal køres på genbrugsstation.
Rydde og flytte
Kruså
Mig og min datter står med opgaven at rydde hendes fars hus og værksted i Kruså efter han er kommet i plejehjem. I huset er der 2 soveværelser og 1 stue og 1 lille køkken 1 bryggers og 1 depotrum/skur. I værkstedet er der gamle borde og reoler plus ca. 6-8 gamle døre og vinduer el del paller træbjælker og træplader plus ca. 15 stålbjælker og rør. Derudover alt muligt af ting og skrammel. En del af det hele skal køres til miljøstation og en anden del især de byggematerialer og træ vil jeg gerne have kørt hjem til mig bor i Aabenraa. Vi ta' også selv fat og rydder op men vi har brug for hjælp med at bære de tunge ting I september måned efter aftale helst mellem den 3.9 og 15.9.
Rydning af lille kælderum på 3-4 kvm
Ishøj
Har et lille kælderum på 3-4 kvm som skal ryddes helst her i weekenden. Der er et køle/fryskeskab der lige skal skubbes 2-3 meter ud af mit rum (så tænker det kan skubbes). Udover skal der smides et par natborde en sengegavl små rester af gulvtæppe en loft persienne og lidt andre småting op i en container lige oppe foran . Noget skal jeg beholde det skal lige rykkes 1 meter op på en palle lige ude foran kælderum. Det skal helst være denne weekend ellers hurtigst muligt Vil tage max 1-2 timer højst Hvad ville prisen være for det?
Rydning af kælderrum
10 kr
Valby
Kælderrum skal ryddes og affald bortskaffes. Som du kan se på billederne, er der to “skabe” og noget vægbeklædning hele vejen rundt i rummet, som skal fjernes. Skriv venligst en pris i jeres bud. Jeg ved ikke, hvad sådan en opgave vil koste, derfor har jeg ikke skrevet noget budget. Tak.
Rydning af et par kælderrum i indre by
2,000 kr
København K
Rydning og bortkørsel af et større kælderrum og lidt effekter stående i kælder gangen. Anslået arbejde er 3 timer for 2 mand og en bil med lad eller trailer.
Rydning af kælderrum
10 kr
Valby
Kælderrum skal ryddes og affald bortskaffes. Som du kan se på billederne, er der to “skabe” og noget vægbeklædning hele vejen rundt i rummet, som skal fjernes. Skriv venligst en pris i jeres bud. Jeg ved ikke, hvad sådan en opgave vil koste, derfor har jeg ikke skrevet noget budget. Tak.
Rydning af lille kælderum på 3-4 kvm
Ishøj
Har et lille kælderum på 3-4 kvm som skal ryddes helst her i weekenden. Der er et køle/fryskeskab der lige skal skubbes 2-3 meter ud af mit rum (så tænker det kan skubbes). Udover skal der smides et par natborde en sengegavl små rester af gulvtæppe en loft persienne og lidt andre småting op i en container lige oppe foran . Noget skal jeg beholde det skal lige rykkes 1 meter op på en palle lige ude foran kælderum. Det skal helst være denne weekend ellers hurtigst muligt Vil tage max 1-2 timer højst Hvad ville prisen være for det?
Rydning af kælder
4,000 kr
Sorø
Vi vil gerne have et tilbud på rydning af vores kælder. Vi bor i et ældre murermesterhus med fuld kælder på 78 m2, og efter at have fyldt den op med ting og sager igennem lidt over 25 år, skal der nu ryddes op. Aktuelt, fordi vi inden længe skal have indlagt fjernevarme og gerne vil have kælderen ryddet inden da. Det meste skal formentlig køres på genbrugsstation, men der vil også være ting, som skal gemmes (fx vores børns legetøj til vores barnebarn).
Malerarbejde og oprydning.
Frederiksberg
Hjælp til fjernelse af “affald” i kælderrum såsom hylder små reol m.m. Malerarbejde i kælderrum ca. 20-25 m2 ialt. Gerne hurtigst muligt.
Malerarbejde og oprydning.
Frederiksberg
Hjælp til fjernelse af “affald” i kælderrum såsom hylder små reol m.m. Malerarbejde i kælderrum ca. 20-25 m2 ialt. Gerne hurtigst muligt.
Rydning af kælderrum
5,000 kr
Ballerup
Hej Jeg har et kælderrum på ca 15 m2, der er vokset mig over hovedet. Det meste skal ud, men noget skal også beholdes, der er 2 pers. sofa som skal ud, udover det er det vist ikke voldsomt tungt. Alt skal bæres fra kælder op på gaden, hvor hvor man kan holde. Tingene skal herefter på genbrugsstation Mvh Marianne Larsen
Rydning af et par kælderrum i indre by
2,000 kr
København K
Rydning og bortkørsel af et større kælderrum og lidt effekter stående i kælder gangen. Anslået arbejde er 3 timer for 2 mand og en bil med lad eller trailer.
Rydde op i skur og bortkøre affald
København S
Udeskur tømmes og alt køres væk. Dertil 1 madras 180 cm og 2 stk madrasser 90 cm smides ud. (Køleskab og vinskab, skal ikke bortskaffes.) Der er ca. 12 m3 I forhold til budget anfører jeg blot minimum, jeg har ikke mulighed for at vurdere hvad det skal koste.
ryddet kælderrum
4,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
ryddet kælderrum
5,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
Når du står over for at skulle booke en hjælpende hånd til at rydde kælderen, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Afsnittet her giver dig en oversigt over praktiske forhold i forbindelse med projektet og opstart af det. Med denne viden i hånden, vil du være godt forberedt til at træffe det bedste valg til rydningen af dit kælderrum.
Afhængigt af dine ønsker som kunde og den indbyrdes aftale mellem dig og hjælperen, indebærer arbejdet typisk alle eller nogle af disse punkter:
Indimellem vil servicen med at få ryddet kælderen også blive henvist til som ‘tømning af kælder(rum)’.
I forbindelse med at du hyrer hjælp til at få ryddet kælderen helt eller delvist, er det en god idé at tænke over:
Til en effektiv rydning af kælder, hvor der eventuelt også indgår rengøring, er der en række remedier, som typisk indgår i arbejdet ud over almindeligt hårdt fysisk arbejde:
De fleste, der hjælper med at rydde en kælder, medbringer egne handsker og udstyr som eksempelvis sækkevogn. Men hvis du selv ligger inde med remedier, der kan bruges i forbindelse med arbejdet, kan I aftale indbyrdes, hvem der sørger for hvad. Dette er under alle omstændigheder fornuftigt at aftale på forhånd - især også hvis der er særlige forhold, der gør sig gældende for rydningen af kælderen.
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for kælderrydning bestemmes typisk ud fra opgavens omfang.
Som udgangspunkt går servicen at få tømt eller ryddet (op i) kælderen ikke ind under, hvad Skat kalder servicefradrag, og håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022. Hvis tømningen af dit kælderrum også omfatter rengøring, kan man undersøge, om den del af servicen går ind under rengøringsdelen af Skats servicefradrag eller ej. Læs mere om fradrag hos Skat.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Trinene, man skal igennem, når man skal hyre hjælp gennem Handyhand, er som følger:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til at rydde op i kælderen, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du vil kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere på baggrund af den opgave, du har oprettet. Dermed modtager du kun beskeder fra folk, der har tid og mulighed for at tage sig af dit projekt.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at håndtere aflysninger som beskrevet. Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Ja, Handyhand sørger for, at både du og den, du hyrer til at rydde kælderen, er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader, der måtte opstå direkte under arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.
Ved at bruge Handyhands system, som er baseret på anmeldelser, får du et overblik over hver handyhanders kvalifikationer, tidligere arbejde og generelle erfaringer. Du kan læse feedback fra tidligere kunder og få et indtryk af mødestabilitet og pålidelighed ved hjælp af indikatoren ‘udførelsesrate’. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning, når du booker en rydning af dit kælderrum.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer til at hjælpe med kælderrydningen, gennem Handyhands interne beskedsystem. Al jeres dialog bliver dokumenteret her, og du kan altid finde oplysningerne om aftalen. Skulle der opstå ændringer, kan I hurtigt få fat i hinanden.
Det er vigtigt at undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette sikrer, at vi i Handyhand kan træde til og hjælpe bedst muligt, hvis der skulle blive brug for det.
Ja, efter at din opgave er blevet udført, har du mulighed for at give en anmeldelse af den, du hyrer via Handyhand. Det er vigtigt for Handyhand, at kunder giver anmeldelser og på den måde deler oplevelsen af den service, de fik. Dette bidrager til gennemsigtighed og hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger fremover til alle slags opgaver - også tømning af kælderrum.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der kan være mange situationer, der giver anledning til at rydde op i kælderen eller rydde den helt. Måske er det led i en større oprydning, eller man ønsker at gøre klar til et andet projekt i kælderen, der kræver plads. Her er blot nogle få eksempler på ideelle modtagere af servicen:
Selvom kravene til handyhanderen, der skal hjælpe, kan variere fra opgave til opgave, så er det som regel en stor fordel, hvis hjælperen er i besiddelse af disse kvalifikationer:
Nej, når man benytter sig af Handyhands platform, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Vores platform tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du som kunde kan fokusere på kælderprojektet.
Ja, når man tømmer sin kælder, er det relevant, hvor tingene kommer hen, hvis du som ejer ikke selv vil bruge dem mere. Gør opmærksom på det over for handyhanderen, hvis du har særlige krav til, hvordan tingene håndteres. Et par miljøvenlige løsninger er:
I nogle tilfælde kan det være relevant at forholde sig til, om arbejdet kan foregå, mens man ikke selv er hjemme. Men det er først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved det. Anmeldelser af handyhanderen kan være med til at give tryghed. Men vurdér selv, om det er en god idé. Derudover skal handyhanderen selvfølgelig også være med på det.
Her nogle forslag til relevante overvejelser:
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse at assistere ved selve rydningen af et kælderrum.
Nej, handyhanderen, du hyrer, behøver som udgangspunkt ikke ligge inde med særlige godkendelser eller certificeringer for at udføre rydning af en kælder. Dog kan der være situationer, hvor særligt affald eller genstande skal håndteres af folk med faglig viden. Undersøg, om dette er nødvendigt i dit tilfælde, inden arbejdet går i gang.
At booke hjælp til at få ryddet kælderen via Handyhand anbefales på baggrund af en lang række fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!