Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Rydning af inventar i hjemmet
Tømning af loft og kælder
Fra hus til genbrugsstation
Møbler, hvidevarer mm.
Rydning af stort og småt
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
17,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af hus indvendigt
Rungsted Kyst
Vi skal igang med et nyt projekt og skal have ryddet en villa totalt indvendigt. Gulve lofter vægge køkken bad mv. Der bliver opsat container så det er bare arme og ben vi skal bruge. Kan startes 1-12-21
Tømning af hus
Kvistgård
Indvendig rydning af hus. Alt skal ud. Huset er et fritidshus på 54 kvm. Der skal pilles alt ud og smides i container der står ved siden af. Vægge loft og gulve. Når du kan.
Rydde hus til næste ejer
Skanderborg
Huset er en fritliggende villa i stueplan på ca. 110m2. Alt indvendigt skal ryddes og bortkøres. Der er cirka 1 dags arbejde. Af store ting kan nævnes: Forholdsvis ny bordplade med underlimet håndvask gammelt kølefryseskab vaskemaskine tørretumbler og stort IKEA eller Jysk skab. Derudover er der småting som skal smides væk. Skriv for billeder. Inden for 2 uger
Ryddet en 160 m2 bygning
Aalborg
Ryddet en gammel værtshusbygning, fjernet løst inventar, skrald og nogle faste installationer fra et køkken der skal ryddes, samt fjernet nogle indbyggede borde/bænke
Rydning af kælder
4,000 kr
Sorø
Vi vil gerne have et tilbud på rydning af vores kælder. Vi bor i et ældre murermesterhus med fuld kælder på 78 m2, og efter at have fyldt den op med ting og sager igennem lidt over 25 år, skal der nu ryddes op. Aktuelt, fordi vi inden længe skal have indlagt fjernevarme og gerne vil have kælderen ryddet inden da. Det meste skal formentlig køres på genbrugsstation, men der vil også være ting, som skal gemmes (fx vores børns legetøj til vores barnebarn).
Rydning af område i have
1,200 kr
Gentofte
Vi skal have ryddet et område i vores have på cirka 40kvm der er højt tilgroet og som har et gammelt ødelagt drivhus stående - alt skal gøres væk til genbrugspladsen (fem min i kørsel)
Nedrivning af køkkken og skillevæg etc.
7,000 kr
Søborg
I et gammelt hus i Søborg har vi brug for lidt hjælp før et større renoveringsprojekt. Vi skal have fjernet: - to gamle køkkener - en skillevæg - nogle sænkede lofter - gardiner, gulvtæpper - to gavl-antenner - og lignende. Vi sørger for en stor container, som I bare kam smide tingene i. Det skal helst udføres i løbet af 2-3 dage, så det kræver sikkert 2-3 personer. Hvis arbejdet bliver gjort effektivt, er der de følgende måneder mulighed for at få større indtægter til både gulvlægning, malerarbejde, oliering af træværk samt opsætning af køkken etc.
Rydde hus for indbo ca. 1 container
Lundby
Hus skal ryddes for indbo indvendigt og i udhus/garage. Håndværker rengøring Græs slås / sprøjte for ukrudt Aflæsning af vandmåler Jeg betaler for containeren. Adresse Bygaden 4750 Lundby Ingen billeder af opgave Klart fra 12. April 2022
nedrivning og afmontering af indvendige lokaler
200 kr
Virum
Rydet nogle lokaler. nedrivning af vægge, gulve, døre m.m. Vi har værktøj til opgaven.
Nedrivning af sommerhus indvendigt samt inventar
Jægerspris
Alt inventar skal smides i container som vi levere samt alt skal rives ned så kun ydrevægge står tilbage og tag Hurtigst muligt
Tømning af skur/udehuse
Helsingør
Grundet flytning skal vi have tømt skur og udhus for diverse. Der skal sorteres og køres på genbrugspladsen. Tæt på Helsingør centrum. Sender billeder ved forespørgsel. Antager der er ca 4 timers arbejde til én mand men fordel det gerne på flere personer eller over dage. Du/I skal selv sørge for trailer. Skal være færdig senest d. 21/3 om eftermiddagen.
Tømme hus for skrald som er netop overtaget efter køb, og renovering igangværende.
1,000 kr
Græsted
Handy mand/Dreng søges Har netop købt og overtaget et sommerhus, hvor jeg skal have en til at hjælpe mig med at tømme hus, have og kælder med masse efterladte møbler, træ, affald, haveaffald, gammel værktøj, mm. Generelt flytte/løfte arbejde som alt sammen skal i genbrugsplads. Forventes at tage en hel dag (normal 8 timers arbejdsdag), regner med stor box trailer læs af 1 til 2 gange til genbrugspladsen.
Arbejdsmand 1-2 mand
København S
Søges til større opgave nu på fredag fra kl.07.00 - kl.16.30 Opgaven går ud på at rydde byggeaffald efter nedrivning af hus og køre det på lodsen. Der er træ murebrokker m.m Så hvis du har en trailer eller større bil må du meget gerne medbringe dette. Fredag den 23.07.2020
Hjælp af person med større bil/varevogn eller trailer
København Ø
Vi er i gang med at tømme en lejlighed på ca. 110 kvm og har i den forbindelse brug for en person til at køre grovsorteret affald på genbrugsstationen. Du må meget gerne have en trailer eller lign da der er meget affald. Lejligheden er beliggende på 3. etage uden elevator og der er også brug for hjælp til at bære ned. Opgaven foregår midt i Lyngby. Vi forestiller os en betaling på 200 kr/time og opgaven forventes at have en varighed af ca. 3 timer. Vi regner med at du når på genbrugsstationen ca. 3 gange (den ligger kun et par km. væk). Fredag d. 27/08 kl. 11-14 men vi er fleksible hvis et andet tidspunkt passer bedre.
Bortkørsel af haveaffald
Aalborg
Vi søger en handy mand/kvinde som vil hente haveaffald og køre det på genbrugscentret på overkæret 9000 Aalborg. På et tidspunkt skal hækken også klippes. Der er fundet en mand til opgaven. Så hurtigt som muligt.
Hjælp til at afhente og køre på genbrugsstationen af mindre indbo
Hvidovre
Vi er fraflyttet et hus i Hvidovre og de nye ejer har klaget over vi har efterladt en kontorstol et mindre bord og evt lidt haveaffald. Måske mere jeg afventer de præciserer dette. Vi har brug for en person med en mindre varevogn som kan afhente lidt indbo og så køre det på genbrugsstationen. Jeg tænker opgaven vil tage ca en time. Hurtigst muligt og inden 5 dag.
Sotering og afskafning af affald
Online
Vi har en masse blandede affald som er blevet uoverskuelig efter renovering af hus. Det meste ligger i sække og skal sorteres for at kunne komme på lossepladsen vi kan stille trailer til rådighed men du skal selv have en bil:) der er ca 10 sække der skal sorteres og lidt større ting. Papdåser jern VVS plastik træ og lign. Løn: 1000kr Opgaven skal gerne udføres så hurtig som muligt men ring gerne så kan vi aftale en tid der passer os begge
Hjælp til oprydning og og afskaffelse opgaven er ved Kerteminde fyn
Online
Mine forældre skal have ryddet op og har brug for hjælp til sortering og at køre på affaldsplads en med det. Opgaven er ved Kerteminde Fyn. Gerne mandag d. 02. Og/eller 03. Juli
Bjerringbro: Bortskaffelse af haveaffald + diverse
Bjerringbro
Bjerringbro/Skovbrynet: Vi har brug for hjælp til at tømme et haveskur for haveaffald allerede fyldt i klare sække (vi kan hjælpe med at slæbe eller holde os væk op til dig) og køre affald på forbrændingen. Har også en garage fyldt med diverse affald gamle gardiner gamle køkkenmaskiner og overskydende træ fra opsætning af hegn. Hjælp😊 Ser frem til at høre fra dig. Så hurtigt det lader sig gøre
Kørselshjælp til genbrugsplads
Hillerød
Vi har 3 flyttekasser og en affaldssæk med skrald i som skal køres ud til byens genbrugsplads på Rønnevangs Allé 5 i Hillerød (blot til indgangen vi kører med og tager det derfra). Vi har ingen bil eller lign. vi selv kan bruge til formålet. En gang ved lejlighed i uge 10 og naturligvis inden genbrugspladsen lukker kl. 17.
Rydning af hus indvendigt
Rungsted Kyst
Vi skal igang med et nyt projekt og skal have ryddet en villa totalt indvendigt. Gulve lofter vægge køkken bad mv. Der bliver opsat container så det er bare arme og ben vi skal bruge. Kan startes 1-12-21
Tømning af hus
Kvistgård
Indvendig rydning af hus. Alt skal ud. Huset er et fritidshus på 54 kvm. Der skal pilles alt ud og smides i container der står ved siden af. Vægge loft og gulve. Når du kan.
Rydde hus for indbo ca. 1 container
Lundby
Hus skal ryddes for indbo indvendigt og i udhus/garage. Håndværker rengøring Græs slås / sprøjte for ukrudt Aflæsning af vandmåler Jeg betaler for containeren. Adresse Bygaden 4750 Lundby Ingen billeder af opgave Klart fra 12. April 2022
Rydde hus til næste ejer
Skanderborg
Huset er en fritliggende villa i stueplan på ca. 110m2. Alt indvendigt skal ryddes og bortkøres. Der er cirka 1 dags arbejde. Af store ting kan nævnes: Forholdsvis ny bordplade med underlimet håndvask gammelt kølefryseskab vaskemaskine tørretumbler og stort IKEA eller Jysk skab. Derudover er der småting som skal smides væk. Skriv for billeder. Inden for 2 uger
Rydning af lejligheder
Helsingør
Vi skal flytte til noget mindre og har brug for to mand plus varevogn elg der kan rydde møbler mm ud af lejlighed og til genbrugsplads elg. Skal udføres 13. Eller 14 juli
Nedrivning af køkkken og skillevæg etc.
7,000 kr
Søborg
I et gammelt hus i Søborg har vi brug for lidt hjælp før et større renoveringsprojekt. Vi skal have fjernet: - to gamle køkkener - en skillevæg - nogle sænkede lofter - gardiner, gulvtæpper - to gavl-antenner - og lignende. Vi sørger for en stor container, som I bare kam smide tingene i. Det skal helst udføres i løbet af 2-3 dage, så det kræver sikkert 2-3 personer. Hvis arbejdet bliver gjort effektivt, er der de følgende måneder mulighed for at få større indtægter til både gulvlægning, malerarbejde, oliering af træværk samt opsætning af køkken etc.
Rydning af 3-4 loftsrum samt få stort brandbart i en container
København V
Vi er en ejerforening på Vesterbro som har en del affald (stort brandbart) som vi skal have sæt i en container jeg vil bestille. Samtidig er der 3 loftsrum som vi vil gerne få tømt (ting skal i kontainer) og fejet rent.. Tænker en gang i næste uge.Datoen kan drøftes men jeg skal kunne få en container leveret i tid (tager nok 1-2 dag).
Tømning af kælder og lofturm ifm. fraflytning af lejlighed
2,500 kr
København Ø
2 mand til at tømme lejlighed for tilbageværende indbo ifm. fraflyning. Der er bestilt container som står foran på gaden så ingen bortkørsel krævet. Estimeret 10-12 timer samlet opgave.
Rydning af kælder
4,000 kr
Sorø
Vi vil gerne have et tilbud på rydning af vores kælder. Vi bor i et ældre murermesterhus med fuld kælder på 78 m2, og efter at have fyldt den op med ting og sager igennem lidt over 25 år, skal der nu ryddes op. Aktuelt, fordi vi inden længe skal have indlagt fjernevarme og gerne vil have kælderen ryddet inden da. Det meste skal formentlig køres på genbrugsstation, men der vil også være ting, som skal gemmes (fx vores børns legetøj til vores barnebarn).
Ryddet en 160 m2 bygning
Aalborg
Ryddet en gammel værtshusbygning, fjernet løst inventar, skrald og nogle faste installationer fra et køkken der skal ryddes, samt fjernet nogle indbyggede borde/bænke
Brug for hjælp til oprydning og rengøring? Gennem Handyhand kan du finde pålidelige lokale rydningstjenester i nærheden af dig, så du ikke behøver at gøre alt arbejdet selv. Uanset om du leder efter nogen, der kan hjælpe dig med oprydning af affald eller flytning og bortskaffelse af affald, kan vores platform få dig i kontakt med specialister, der kan hjælpe dig. Hvis det er første gang, du booker en oprydningsservice hos os, kan du se her, hvad du kan forvente:
Rydning af hjemmet indebærer, at man enten rydder hele huset eller et bestemt rum for ødelagte apparater, ubrugte møbler og uønskede husholdningsartikler. Denne særlige proces er ideel, når du skal flytte, eller hvis du bare vil rydde op og gøre plads til nye ting. Uanset formålet, og hvor store eller små dine ting er, kan en Handyhander klare det tunge arbejde for dig! Når du opretter din opgave på platformen, skal du sørge for at beskrive arbejdets omfang, så Handyhandere kan give dig retvisende tilbud og forberede de værktøjer og køretøjer, der er nødvendige for at udføre tjenesten problemfrit.
Via vores platform kan du også finde professionelle flyttemænd, der kan hjælpe med at bortskaffe unødvendigt affald rundt omkring i huset. Har du en kæmpe stak filer og dokumenter liggende? Måske har du en skuffe fuld af gammelt tøj eller et skur med tilfældigt skrammel? Uanset hvad du identificerer som affald, kan vores Handyhandere hjælpe dig med at komme af med det, så du kan få dit hjem fuldstændig rent på ingen tid. Hvis du ønsker, at dine ting skal genbruges eller genanvendes, så fortæl din Handyhander det, så de kan sortere dem derefter.
Når du fjerner store mængder møbler, apparater og andet affald fra dit hjem, er det uundgåeligt, at du står med bunker af støv, nullermænd og glemt affald. Vi kan tage os af rengøringen efter oprydningen, så du ikke behøver at bekymre dig om at gøre rent oven i alt det, du skal ordne. Vores rengøringseksperter kan gøre rent i alle hjørner og kroge af dit hjem for at sikre, at intet skrammel bliver efterladt. Du kan også booke en slutrengøring, hvis du skal flytte ud og ønsker at efterlade området pletfrit.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er ikke noget fast beløb for, hvad det koster at få ryddet et hus. Det afhænger af størrelsen på huset og mængden af affald, der skal bortskaffes. Du kan dog forvente at betale mellem 1.000-2.000 kroner for at få ryddet et almindeligt parcelhus.
Når man skal have rydning af hus, så er det vigtigt at man er opmærksom på nogle forskellige ting. For det første, så skal man være opmærksom på hvilke møbler og andre ting, som man gerne vil have med sig. Dette kan være svært, hvis man har boet et sted i mange år, og har samlet meget på sig. Derfor kan det være en god idé at starte med at sortere sit rod ud, inden man går i gang med selve rydningen af huset. På den måde kan man undgå at skulle flytte unødvendige ting med sig. For det andet, så skal man også være opmærksom på hvor meget plads der er til rådighed i den nye bolig. Dette er især vigtigt, hvis man flytter fra et hus til en lejlighed eller vice versa. I en lejlighed vil der typisk være mindre plads end i et hus - og derfor skal man overveje om alle ens møbler og andre ting passer ind i den nye bolig. Hvis ikke de gør det, så kan det enten betyde at de skal kasseres eller gives videre til andre. Endeligt skal man også være opmærksom på selve flyttedagen. Her er det vigtigt at have styr på bilerne - både dem der kører frem og tilbage mellem de to boliger samt eventuelle parkeringsforhold der måske er i den nye bolig. Derudover kan det også være en god idé at have bestilt mad udefra til flyttedagen - da det ofte bliver en lang dag, hvor der ikke er tid til at lave mad selv.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid det tager at rydde et hus. Det afhænger af størrelsen på huset, og hvor meget man har i sit hus. Derudover afhænger det også af, hvor godt man er til at holde orden i sit hus - altså hvor ofte man rydder op. Hvis man for eksempel har en stor familie, og derfor også flere personer der skal bruge pladsen i huset, så kan det være svært at finde ud af, hvornår man skal have tid til at rydde op. Ofte kan det være en god idé at have et fast tidspunkt på ugen, hvor man gennemgår hele huset for at se om der er noget der skal ryddes op. På den måde kan man undgå, at ens hus bliver rodet sammen.
Find eksperter i husrydning gennem Handyhand og få ryddet dit hjem uden besvær! Uanset om du flytter til en ny bolig eller bare ønsker et mere ryddeligt og organiseret hjem med minimalt rod, kan vi klare opgaven for dig, så du ikke behøver at bekymre dig!
Lad vores Handyhands gøre arbejdet, mens du går rundt i din travle dag. Uanset formålet kan du outsource det tunge løft til en dygtig Handyhand for at spare kostbar tid og energi. De kan håndtere hele processen - lige fra at rydde uønskede og ubrugte genstande til genbrug og bortskaffelse!
Du skal blot indsende en opgave på vores platform, angive hvilken slags oprydningsarbejde du har brug for, og vælge din foretrukne dato og tidspunkt. Inden for få minutter vil du modtage konkurrencedygtige tilbud fra vurderede og anmeldte Handyhands, der kan imødekomme din anmodning så hurtigt som muligt!
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!