Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Rydning af loft
Fra loft til genbrugsstationen
Trailertransport
Tunge løft
Alle loftrydnings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Eminent arbejde af Klaus og Jeppe. Det hele kørte efter den aftalte plan og de var meget professionelle i deres tilgang fra forberedelse til slut. Det var en hård opgave, men deres gå-på-mod var eksemplarisk. De var begge meget behagelige og flinke - og holdt mig orienteret og opdateret. Vil uden at tøve booke igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
Rydning og bortskaffelse granitskærver og herregårdssten
17,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af loftrum
6,000 kr
København S
Stort loftrum med små og mellemstore effekter ryddes fra 6 sal. Alt skal smides ud så det skal bortkøres. Kan ske på alle tider af dagen da jeg har ferie.
Rydning af 2 loftrum
Frederiksberg C
Vi har 2 loftrum der skal ryddes. Alt bæres ned og køres væk. Der er ca 10-12 m3 i det hele. Så snart som muligt.
Tømme lille loftrum og bortskaffelse
København NV
Har et lille loftrum på 3 sal der skal tømmes og tingene bortskaffes. HURTIGST MULIGT gerne fredag lørdag eller søndag
Rydning af lofter og kældre
3,500 kr
København Ø
Rydning og bortskaffelse af hengemte effekter på lofter og kælder. Ejendom med 6 opgange. Et enkelt loft har en del effekter, resten er overkommeligt. Der er mulighed for at stille lidt af det til storskrald i gården, resten skal køres på genbrugsplads.kan udføres på et hvilket som helst tidspunkt over ugen, blot ikke om natten. Jeg skal varsle 2 uger først inden opgaven kan sættes igang. Billeder kan seneses.
Rydning af loftrum
2,500 kr
København Ø
Jeg har et loftrum som skal tømmes fuldstændig. Der er storskrald inden for 50 m når man har båret det fra loftsrummet og ned. Der skal ikke rengøres noget.
Rydning af loftrum
1,550 kr
København S
Jeg fraflytter min lejlighed og jeg har et loftsrum der skal tømmes, men har skade i ryggen der gør jeg ikke selv kan tømme det. Det er tidligere ejers ejendele, da jeg i min salgsproces bliver oplyst at jeg har et loftsrum, jeg ikke vidste jeg havde.
Tømning af loftrum
Kbh K
Jeg er igang med at tømme vores loftrum på ca 8m2 og skal have båret kasser og mindre sager til storskrald i gården. Opgaven forventes at tage et par timer. Hurtigst muligt 🙂
Tømning af loftsrum
Frederiksberg
Vi skal have tømt et loftsrum på 4. sal på ca. 3x3 meter for effekter som skal køres på genbrugspladsen. Man er velkommen til at beholde nogle af effekterne hvis man har lyst. Der er en madras et skab et par kufferter nogle foldeborde et par stole nogle ski et par malerspande 5 flyttekasser med køkkengrej et skab et lille gulvtæppe skistøvler en folde-ud gæsteseng og diverse småting. Mandag den 28. februar vælger vi det bedste tilbud. Opgaven SKAL udføres i weekenden 5-6. marts.
Tømning af loftrum
København V
Der er en del efterladte effekter på vores loftrum. Det skal bæres ned og køres væk. I februar mdr.
Loftrumsrydning
5,000 kr
København V
Rydning og bortskaffelse af indholdet i et loftrum på 5. sal Blandet indhold. Møbler, ældre fjernsyn, poser.
Rydning af loft
2,500 kr
Greve
Ønsker prisoverslag på følgende opgave: Bortskaffelse af diverse ting på loft som skal på genbrugspladsen (pap, malerester, defekte elektronik, glas/porcelæn, stole, lille reol, lampe, strygebræt, sengebord, diverse småt brændbart etc)
Loftsrum i Kbh N skal tømmes (Alt skal smides ud)
København
Jeg har nogle ting på et loftsrum på 4 sal. i København N (Slangerupgade) som skal smides ud. Tingene skal køres på genbrugsstationen og smides ud. Der er tale om ting såsom trælister gammelt fjernsyn bordplade gammelt tøj osv. (se vedhæftede billede). Adressen er Slangerupgade 5 (4 sal). Jeg er interesseret i at få en fast pris på opgaven. Jeg har taget billeder fra forskellige vinkler og vedhæftet her som viser de ting der står på loftet. Det hele skal køres på genbrugsstationen og smides ud. Hurtigst muligt og senest d. 30 august.
Rydning af loft.
København N
Rydning af loft på Nørrebros runddel. Skal smides ud på genbrugsstation. Af tunge ting: 2 enkeltmandssenge, lille kommode, en 2 personers sofa, en bænk, 2 døre, resten er poser, små kasser. Rummet er på ingen måde overfyldt. Vigtigt at I også køre det på genbrugsstation Skal være ryddet inden d 30-8.
Tømning/bortskaffelse af loftsrum og kælder
6,000 kr
København K
Tømning af loftrum og kælderrum og bortkørsel til genbrugstation. Et fælles areal ( loftrum) og 2-3 forladte kælderrum. Ikke umiddelbart nogle store/ tunge ting, men stole, kasser, malerbøtter, madrasser osv. Forventer et par gange på genbrugsstation med gittertrailer eller et læs hvis større lastbil. Se billeder af opgaven.
Køre småmøbler til kommunal "losseplads"
500 kr
Faaborg
Bortskaffelse af 2 personers halvrund sofa, lille glassofabord og eventuelt et sammenrullet gulvtæppe. Tingene befinder sig i et parcelhus - ingen trapper. Fynske handyhand-folk foretrækkes.
Bortskaffelse af affald
2,000 kr
Sorø
- 1. sal: bortskaffelse af bord, kommode og børe-tøjskab. - Fyrre-rummet: bortskaffelse af kattebakke, rengøringsmidler samt tomme platiskbakker på en hyde over døren- - Badeværelse: bortskaffelse af rengøringsmidler under vasken - Brændeskur: diverse genstande såsom metalliske dele, trillebør af plastik, cd'er, fotoalbummer. Græsslåmaskine og haveredskaber skal blive. Jeg ønsker et tilbud, fordi regningen skal deles med min eks.
Rydning af loftsrum
2,000 kr
Frederiksberg C
Hej, Jeg har et loftsrum (på 6. sal), der skal ryddes ifm. tagudskiftning. Og jeg gider simplethen ikke selv ;) Kan I give et tilbud på det? Der ligger ca. (tomme, sammenklappede) gamle flyttekasser, et par mindre reoler, en dør og lidt forskellige småting. Altsammen til udsmidning, så det skal bares ned og køres på genbrugsplads. Vh, Rolf
Tømning af loftsrum
Frederiksberg
Vi skal have tømt et loftsrum på 4. sal på ca. 3x3 meter for effekter som skal køres på genbrugspladsen. Man er velkommen til at beholde nogle af effekterne hvis man har lyst. Der er en madras et skab et par kufferter nogle foldeborde et par stole nogle ski et par malerspande 5 flyttekasser med køkkengrej et skab et lille gulvtæppe skistøvler en folde-ud gæsteseng og diverse småting. Mandag den 28. februar vælger vi det bedste tilbud. Opgaven SKAL udføres i weekenden 5-6. marts.
Tømning af loftsrum + bortskaffelse af nogle af tingene
2,500 kr
Rødvig Stevns
Tømning af loftsrum på 1-planshus med adgang via trappestige. Rummet er på ca. 50 m2. Der er få større ting, f.eks. en kommode, en bordplade mv. Resten er møbelstof, bøger, værktøj mv. Tingene skal bæres ned. Vi laver en hurtig sortering af de ting, der skal beholdes. Større ting skal bortskaffes til genbrugsplads (eller man kan selv beholde det, hvis interesse). Mindre ting kan vi selv bortskaffe efter finsortering. Vores bedste estimat er, at det max tager 2 timer for 1-2 personer.
Rydet 1 klædeskab,1 lille karlekammer skab,1 vitrineskab ,1tungt vitrineskab +lidt småtin bortkørsel
1,710 kr
Rødby
Der skal ryddes og bortskaffes til genbrugsplads . 1 klædeskab, 1 vitrineskab,1 tungt kommode/vitrineskab,1 lille karlekammer skab,1lille sejlerkiste,1 lille køkkenbord,1kattekradsetræ,1kasse leksikon -bøger,lidt andre småting så som gulvspande og lignende. Jeg eller min nabo vil være tilstede og vise hvilke ting . Venligst Anna Maria
Rydning af loft, del 2
5,000 kr
Aarhus C
Rydning af loftsrum, hvor der står mange gamle genstande
Rydning af loft i gammelt hus i Allinge
7,500 kr
Allinge
Rydning af stort loft i gammelt hus ca.100 m2. .Tøj bøger, service og reoler.
Delvis rydning af kælder
1,500 kr
København K
Rydning af møbler og kassering af 2 sovesofaer samt diverse effekter til udsmidning
Delvis rydning af kælder
1,500 kr
København K
Rydning af møbler og diverse effekter fra kælderrum, herunder to små brikse, spisestole.
Rydning af loft.
København N
Rydning af loft på Nørrebros runddel. Skal smides ud på genbrugsstation. Af tunge ting: 2 enkeltmandssenge, lille kommode, en 2 personers sofa, en bænk, 2 døre, resten er poser, små kasser. Rummet er på ingen måde overfyldt. Vigtigt at I også køre det på genbrugsstation Skal være ryddet inden d 30-8.
Ryddes loft
1,000 kr
København V
20 kvm loft rum skal ryddes og en del skal til udsmidning
Rydning af dødsbo
8,000 kr
København SV
Rydning af dødsbo. 2-værelses lejlighed. Lejligheden har mange ting.
Rydning af lofter og kældre
3,500 kr
København Ø
Rydning og bortskaffelse af hengemte effekter på lofter og kælder. Ejendom med 6 opgange. Et enkelt loft har en del effekter, resten er overkommeligt. Der er mulighed for at stille lidt af det til storskrald i gården, resten skal køres på genbrugsplads.kan udføres på et hvilket som helst tidspunkt over ugen, blot ikke om natten. Jeg skal varsle 2 uger først inden opgaven kan sættes igang. Billeder kan seneses.
Loftrumsrydning
5,000 kr
København V
Rydning og bortskaffelse af indholdet i et loftrum på 5. sal Blandet indhold. Møbler, ældre fjernsyn, poser.
Rydning af 2 kælderrum
Kastrup
Tømning af 2 kælderum køres til losseplads
Når du overvejer at booke en handyhander til rydning af et loft, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘rydning af loft’. Man kan også læse om, hvilket udstyr, der som regel indgår, og meget mere. Læs med og bliv klar til at træffe de bedste beslutninger.
Personen, du hyrer til at rydde loftet, kan ofte tilbyde følgende trin i sin service:
Du bør dog altid aftale direkte med din handyhander, hvad der indgår i den konkrete service.
Ja, ‘rydning af loft’ kan man også kalde:
Blandt de almindeligste services inden for kategorien ‘rydning af loft’ er:
Enkeltpersonen, som tilbyder grundlæggende rydning af lofter, kalder vi:
Det kan også være firmaer, der tager sig af:
Handyhanderen kan typisk få brug for følgende udstyr:
Indebærer arbejdet også, at der gøres rent, bør man tænke på at anskaffe dette:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe udstyr som for eksempel arbejdshandsker, pandelampe og støvmaske, mens kunden ofte stiller ting som affaldssække og rengøringsmidler til rådighed. Andre aftaler kan dog indgås indbyrdes mellem jer. Aftal med hinanden, hvem der sørger for hvad, så alt det praktiske er klar, når tømning af loftrummet skal til at gå i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af omfanget af loftsopgaven, det vil sige for eksempel hvor mange genstande, det drejer sig om, og hvor svære de er at flytte på. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhanderne byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt går servicen at få ryddet (op på) loftet ikke ind under Skats servicefradrag, og håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022. Hvis du efterspørger rengøring af loftrummet, kan man eventuelt undersøge, om dén del af servicen går ind under rengøringsdelen af Skats servicefradrag eller ej. Læs mere om fradrag hos Skat.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Trinene, man skal igennem, når man skal hyre hjælp til rydning af et loft gennem Handyhand, er som følger:
Betalingen af handyhanderen, du indgår en aftale med, foregår sådan her:
Hvis opgaven med tømning af loftrum annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du vil kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere på baggrund af den opgave, du har oprettet. Dermed kan du forvente, at du får henvendelser fra folk, der har tid og mulighed for at tage sig af dit projekt.
Hvis du fortryder eller ønsker at afmelde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du er til enhver tid velkommen til at genopslå opgaven på platformen.
Handyhand står klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Gennem Handyhands forsikring er både du og handyhanderen dækket, hvis der skulle ske uforudsete skader direkte i forbindelse med arbejdets udførelse. Få en mere detaljeret beskrivelse af dækningen på Handyhands forsikringsside.
Ved at bruge Handyhands system, som er baseret på anmeldelser, får du et overblik over hver handyhanders kvalifikationer, tidligere arbejde og generelle erfaringer. Du kan læse feedback fra tidligere kunder og få et indtryk af mødestabilitet og pålidelighed ved hjælp af indikatoren ‘udførelsesrate’. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning, når du søger hjælp til rydning af dit loftrum.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer til at hjælpe med rydningen af dit loft, gennem Handyhands interne beskedsystem. Al jeres dialog bliver dokumenteret her, og du kan altid finde oplysningerne om aftalen. Skulle der opstå ændringer, kan I hurtigt få fat i hinanden.
Det er vigtigt at undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette sikrer, at vi i Handyhand kan træde til og hjælpe bedst muligt, hvis der skulle blive brug for det.
Ja, efter at din opgave er blevet udført, har du mulighed for at give en anmeldelse af personen via Handyhands platform. Det er vigtigt for Handyhand, at kunder giver anmeldelser og på den måde deler oplevelsen af den service, de fik. Dette bidrager til gennemsigtighed og hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger fremover.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven om rydning af loftrum, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på loftsopgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave med tømning af loftrum. Træf på den måde en velovervejet beslutning.
Der kan være mange situationer, der giver anledning til at skulle rydde op på loftet eller rydde det helt. Måske er det led i en større oprydning, eller man ønsker at gøre plads til andre ting på loftet. Her er blot nogle få eksempler på ideelle modtagere af servicen, samt situationer hvor servicen kan være aktuel:
Når man skal rydde et loft, kan det måske være svært at forberede sig på alt. Noget af det, der som regel kan opstå af behov undervejs, knytter sig til:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med den, man hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det meste bøvl og kan koncentrere dig om selve loftsopgaven.
I forhold til hvornår på dagen, servicen kan udføres, er det først og fremmest op til dig at aftale dette med handyhanderen. Dernæst kan du tage disse punkter med i tankerne:
Inden handyhanderen kommer, kan det være en god idé at sørge for følgende:
Nej, arbejdet med rydning af loftrum kræver som regel ikke en bestemt uddannelse. Dog kan der være situationer, hvor særligt affald eller genstande skal håndteres af nogen med særlig faglig viden. Undersøg, om dette er nødvendigt i dit tilfælde, inden arbejdet går i gang.
Nej, handyhanderen behøver ofte ikke ligge inde med særlige godkendelser for at kunne udføre arbejdet med rydning af et loft. Dog kan der være situationer, hvor særligt affald eller genstande skal håndteres af nogen med særlig faglig viden. Undersøg, om dette er nødvendigt i dit tilfælde, inden arbejdet går i gang.
Når du vælger at booke en lofts-hjælper via Handyhand til tømning af loftrum, kan du drage nytte af en masse fordele, der følger med brugen af platformen:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!