
Se profil
Allette S..
København N
verificeret
Seneste Anmeldelse
"İ canceled she not answer"
Verifikationer
Info

Rapport skrivning
Udformning af rapport
Ekspert til rapport
Rettelse af rapport
Alle rapport behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København N
verificeret
"İ canceled she not answer"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
København NV
"Cihat er super venlig og service-minded. Han var punktlig og udførte opgaven perfekt. Meget behagelig at kommunicere med. Jeg anbefaler stærkt."
Info

Se profil
Brønshøj
"Super fleksibel og imødekommende"
Info

Se profil
Grindsted
verificeret
"Fint 👌"
Info

Se profil
København SV
"Josephine did an amazing job! She arrived promptly on time and was very quick to get started. I left her alone for 3 hours and she did magic with our backyard area that needed weeding and painting. She was also great with communication. Tusind tak Josephine for your great work! (We did not want the table in the photo painted :) )"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Jeg kom med en kompliceret sag. Der ikke var ligetil at gå til. Det skulle nok have været en der var inde i lovgivningen på området. Min fejl. Går videre med det fremarbejdet, men må selv forsøge at få det sidste med."
Info

Kan give Mads mine varmeste anbefalinger. Jeg sad og stressede over, at computeren ikke ville som jeg – lige op til min kommende opgaveaflevering. Mads fik det løst, og han var samtidig meget metodisk og utrolig behagelig! 5/5
Office Word
650,-

Marc er super kompetent og yderst god til at forklare så man forstår tingene i Dinero - vi vil på baggrund af mødet indgå et fremtidigt samarbejde med ham
hjælp til at få afstemt mine bilag i Dinero samt ikre at alt er opdateret, har brug for en person der kan hjælpe mig på vej i brugen af dinero
1.250,-

Rigtig flink og god arbejde sammen
Rette og omskrive rapport
1.000,-

Gerard is professional, and did a good job helping me with formating my text in Word, and editing images on Canva. He is super good at his work also has a pleasant personality. I whole hardheartedly recommend Gerard.
software opgave
229,-

Christine gjorde et rigtig godt arbejde - vi er 100% tilfredse
Personale til smagstest af nye sodavand
2.800,-

Svarer ikke på henvendelser.
Omdeling af flyers til butikker
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Revisor (kyndig i Dinero) til lukning af enkeltmandsvirksomhed
4.000 kr.
Hej, Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, som jeg ønsker at lukke, og jeg vil gerne være sikker på, at det bliver gjort ordentligt :) Jeg har arbejdet som freelance fotojournalist siden 2020 og til nu, de første to år med under 40.000 kr. i overskud og de sidste tre år mellem 100.000 og 200.000 kr. i overskud. Jeg kan selv stå for at afmelde til SKAT og Erhvervsstyrelsen, men ønsker hjælp til at afslutte mine regnskaber, især med henblik på at overtage og/eller videresælge (primært foto)udstyr købt i virksomheden. Alle mine regnskaber og bilag for dem fem regnskabsår ligger klar i Dinero. Der er ingen gæld, lån eller særlige skatteforhold. Mit håb er at kunne afslutte processen tids nok til, at jeg kan nå at tilmelde mig dagpenge inden den 18/12. Med venlig hilsen, Victoria
Revisor (kyndig i Dinero) til lukning af enkeltmandsvirksomhed
4.000 kr.
Hej, Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, som jeg ønsker at lukke, og jeg vil gerne være sikker på, at det bliver gjort ordentligt :) Jeg har arbejdet som freelance fotojournalist siden 2020 og til nu, de første to år med under 40.000 kr. i overskud og de sidste tre år mellem 100.000 og 200.000 kr. i overskud. Jeg kan selv stå for at afmelde til SKAT og Erhvervsstyrelsen, men ønsker hjælp til at afslutte mine regnskaber, især med henblik på at overtage og/eller videresælge (primært foto)udstyr købt i virksomheden. Alle mine regnskaber og bilag for dem fem regnskabsår ligger klar i Dinero. Der er ingen gæld, lån eller særlige skatteforhold. Mit håb er at kunne afslutte processen tids nok til, at jeg kan nå at tilmelde mig dagpenge inden den 18/12. Med venlig hilsen, Victoria
Søger bogholder med Aldente-erfaring til korttidsopgave + oplæring
3.000 kr.
Vi søger en erfaren bogholder, der kender Aldente-systemet til tandklinikker.I en periode på 2-3 måneder har vi, en lille tandklinik på Nørrebro, brug for hjælp til bogføring samt oplæring af en af vores medarbejdere, som skal varetage bogføringen fremadrettet. Vi forestiller os at du hjælper os 2-3 timer pr uge. **Vi forventer:* ✔ Erfaring med **Aldente** (vigtigt!) ✔ Evne til at strukturere og formidle oplæring letforståeligt ✔ Selvstændighed og præcision ✔ Gerne bosat i Københavnområdet
Annoncering og Marketing til Meta, prisen er plus Moms
26.000 kr.
Opgave: Marketing og Annoncering på Meta og Google Ads for Din Trygge Trafikskole Beskrivelse: Din Trygge Trafikskole søger en kreativ og erfaren marketingmedarbejder til at udvikle og implementere en effektiv reklamekampagne på Meta (tidligere kendt som Facebook) og Google Ads. Målet er at tiltrække nye elever og øge kendskabet til trafikskolens tilbud. Opgaver: Kampagneudvikling: Udvikling af en samlet annoncestrategi for Meta og Google Ads. Oprettelse af målrettede målgrupper baseret på demografisk og geografisk analyse. Indholdsproduktion: Udarbejdelse af iøjnefaldende og engagerende tekstindhold til brug i annoncer. Produktion af visuelt indhold, herunder billeder og videoer, der fremhæver skolens kvaliteter og unikke salgspunkter. Sørge for at alt indhold er optimeret til både desktop og mobile enheder. Budgetplanlægning: Udfærdigelse af et detaljeret budget for kampagnen, der inkluderer alle omkostninger inkl moms. Opsætning af Annoncer: Konfiguration og lancering af annoncer på Meta og Google Ads platforme. Kontinuerlig overvågning og justering af kampagner for optimering. Resultatmåling: Udvikling af rapporteringsstrukturer for at spore annoncernes præstation. Brug af metrikker såsom klikfrekvenser, konverteringsrater og ROI for at evaluere succes. Løbende Optimering: Regelmæssig analyse af kampagnens effektivitet og implementering af nødvendige forbedringer. Forventninger: Det forventes, at du har tidligere erfaring med digital marketing og annoncering specifikt på Meta og Google Ads. Du skal kunne levere dokumentation for tidligere resultater og succeshistorier. Leveringstid: Projektet forventes løbende at blive tilpasset og optimeret over en tre måneders periode efter lancering.
marketing og kundeservice
10.000 kr.
Vi søger en person, der er flydende i dansk og engelsk, og hvis muligt også i persisk. Denne person skal kunne arbejde som kundeserviceansvarlig for et undervisningskontor. Derudover skal de helst være energiske, aktive og kreative, så de kan arbejde på sociale medier til skolens formål."
Markedsføring af nyt koncept i KBH
2.000 kr.
Markedsføringsprofil søges til nyt koncept for privatfester Beskrivelse: Vi lancerer et spændende deleøkonomi-koncept, der forbinder værter med eget festlokale og gæster, som søger unikke privatfester. Nu leder vi efter dig, der kan hjælpe os med at få afholdt de første 10 fester gennem platformen i København. Dine opgaver: Udvikle en simpel SoMe-strategi og lave engagerende opslag. Min. 3 opslag om ugen på Instagram og Facebook i 3 måneder. Hjælpe med at opsøge værter med lokaler og gæster, der elsker idéen om privatfester. Bidrage med kreative idéer til at gøre konceptet synligt og attraktivt. Hvem er du? Du er kreativ, selvstændig og skarp på sociale medier. Du er udadvendt og kan sælge en god idé – både online og face-to-face. Du brænder for at være med fra starten på et nyt og spændende projekt. Vi tilbyder fleksibilitet, frihed og chancen for at hjælpe med at sætte dit præg på et unikt startup. Klar til at tage udfordringen op? Kom gerne med baggrund, bud og forslag😊🙏
Korrekturlæsning af bacheloropgave
2.000 kr.
Hjælp til korrekturlæsning på engelsk. Jeg søger en der har tid til at læse min opgave på universitetet. Jeg har brug for at mødes et par gange. Dvs. lige nu har jeg færdiggjort min introduktion og ønsker at denne bliver rettet. Efterhånden som jeg skriver de resterende afsnit, tænker at jeg vi kan mødes, så jeg får rettet hvert afsnit og til sidst får læst og rettet hele opgaven igen. Kontakt mig gerne med dine kompetencer og hvor meget du tager per time.
Privat flytning
1.500 kr.
Køleskab og intet andet , hvad synes jeg mere skal skrive på 25 bogstaver
Skrive breve
Der skal skrives virksomhedsnavn adresse og att: for 110 breve hvori der skal postes en mindre bog med en personlig hilsen hæftet vd I januar
Rapportskrivningstjenester dækker tekniske, forretningsmæssige og årsrapporter. Processen starter med, at du briefinger Handyhand om rapportens mål, de indsamlede data, eventuelle virksomhedsspecifikke formater og mere. Efter dette forbereder Handyhand rapporten. Dette udkast kan gennemgå et bestemt antal revisioner, afhængigt af dit budget og din Handyhands færdigheder. Følgende er, hvad du normalt kan forvente, når du anmoder om en rapportskrivningstjeneste gennem Handyhand:
Først skal du formidle en masse information til rapportforfatteren. Da skrivning handler om kommunikation, skal du fortælle din Handyhand alt og alt, hvad du gerne vil inkludere i rapporten. Under denne fase kan du sende filer, virksomhedsbrochurer, tidligere årsrapporter og andre dokumenter, der kan hjælpe dem med at skrive en god rapport.
Derefter går din Handyhand igennem det materiale, du har givet, og begynder at planlægge rapporten. De vil langsomt samle elementer som din branches markedshistorie, virksomhedens højdepunkter for det forgangne år, al litteratur, som I begge har gennemgået, samt de temaer, der er blevet talt om i eventuelle breve til aktionærer eller dedikationer og anerkendelser. Hvis du har angivet en oversigt, som Handyhanden skal følge, vil de bruge den store mængde information, de nu har, til at udfylde hullerne i hver rapportsektion.
Når rapporten har en solid struktur, går din rapportforfatter i gang med at udarbejde din rapport. Handyhand sender derefter det første udkast til dig til godkendelse. Afhængigt af jeres aftale kan du måske anmode om et bestemt antal revisioner, før der pålægges ekstra omkostninger.
Handyhands kan normalt dække forskellige typer af rapporter. En årsrapport inkluderer generel virksomhedsinformation, højdepunkter, breve til aktionærerne - fra CEO'en, ledelsens diskussion og analyse, regnskaber, revisors rapport, resumé af finansielle data, regnskabsprincipper, goodwill-diskussioner og opfordring til handling. Hvis du stadig ikke er færdig med at forberede din virksomheds regnskaber, kan du bede en lokal revisor om hjælp. I mellemtiden inkluderer tekniske rapporter følgende: titelside, abstract, anerkendelser, indholdsfortegnelse, liste over forkortelser, definition af termer, lister (tabeller, illustrationer), specifikationer, introduktion, litteraturgennemgang, designanalyse og metode, resultater, analyse og konklusion, anbefalinger, referencer, bilag. Til sidst indeholder forretningsrapporter normalt en titelside og en sammenfatning - inkluderer hvad rapporten handler om, hvordan den blev udført (f.eks. dataindsamling), hovedresultater

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Rapportskrivning er en vigtig del af mange virksomheders hverdag, og det er derfor også noget, som mange virksomheder vælger at outsource. Dette skyldes ofte, at det kan være en dyr fornøjelse at have ansatte, der skal skrive rapporter. Derudover kan det også være svært at finde de rette folk til at skrive rapporterne - især hvis man ikke har den store erfaring med det. Rapportskrivning koster typisk mellem 1.000-2.000 kroner per rapport - afhængig af rapportens længde og indhold. Hvis man vælger at outsource rapportskrivningen, så bør man overveje om det er noget, man vil have fast eller blot lejlighedsvis.
Rapportskrivning er en vigtig del af mange studerendes hverdag, og det er derfor vigtigt at have styr på, hvordan man skriver en god rapport. Der er flere ting, man skal være opmærksom på, når man skal skrive en rapport. For det første er det vigtigt at have styr på sin grammatik og stavning. Rapporten skal være velskrevet, og derfor bør der ikke være fejl i den. For det andet er det vigtigt at have et klart budskab i sin rapport. Rapporten skal handle om et bestemt emne, og derfor bør den ikke vandre afsted. Dette kan gøres ved at lave en plan for sin rapport, så man har styr på, hvad den skal indeholde. Endelig er det også vigtigt at huske de formelle krav til rapporter - herunder titelblad, indholdsfortegnelse mv.
Rapportskrivning tager typisk mellem 2-5 timer, afhængigt af hvor lang rapporten skal være.
At forberede enhver rapport, om det er en teknisk, årlig eller forretningsmæssig rapport, kan tage meget af din tid og energi. Ofte kan det være for meget at skulle producere en rapport udover dit normale arbejde! Heldigvis kan du ansætte en betroet rapportforfatter gennem Handyhand.
Udover bekvemmeligheden ved at have en erfaren forfatter tage sig af at omdanne dine data til en velskrevet og korrekt formateret rapport, har det også andre fordele at ansætte en forfatter gennem vores platform. En af disse fordele er omkostningseffektivitet. Du kan angive dit budget for opgaven, gennemgå flere tilbud og derefter vælge den Handyhand, der bedst passer til dine behov!
Derudover kan du tjekke anmeldelser og vurderinger, så du får en bedre idé om den slags forfatter, du arbejder sammen med (selv uden en samtale)! Er du klar til at finde en rapport skrivningsservice, der passer til dine behov? Tryk på knappen "Opret en opgave" for at komme i gang!
Handyhand gør det nemt at finde en rapport skriver i københavn n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien rapport skriver.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige rapport skrivere i københavn n, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rapport skrivning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.350,00,- til 10.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!