Person skriver rapport ved skrivebord med laptop og noter, fokus på effektiv rapportskrivning.

Rapport skrivning på Amager

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Amager

Rapport Skrivere til alle dine behov

Rapport skrivning

Udformning af rapport

Ekspert til rapport

Rettelse af rapport

Alle rapport behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rapport skrivere på Amager

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
173 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Gerard L..

København S

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Gerard is professional, and did a good job helping me with formating my text in Word, and editing images on Canva. He is super good at his work also has a pleasant personality. I whole hardheartedly recommend Gerard."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Allette S..

København N

4,4
7 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"İ canceled she not answer"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Josephine J..

København SV

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Josephine did an amazing job! She arrived promptly on time and was very quick to get started. I left her alone for 3 hours and she did magic with our backyard area that needed weeding and painting. She was also great with communication. Tusind tak Josephine for your great work! (We did not want the table in the photo painted :) )"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lukas S..

Grindsted

4,8
4 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint 👌"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Diyar U..

Albertslund

4,5
4 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg kom med en kompliceret sag. Der ikke var ligetil at gå til. Det skulle nok have været en der var inde i lovgivningen på området. Min fejl. Går videre med det fremarbejdet, men må selv forsøge at få det sidste med."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Cihat B..

København NV

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Cihat er super venlig og service-minded. Han var punktlig og udførte opgaven perfekt. Meget behagelig at kommunicere med. Jeg anbefaler stærkt."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Christine gjorde et rigtig godt arbejde - vi er 100% tilfredse

Personale til smagstest af nye sodavand

2.800,-

Gennemsnitlig anmeldelser af rapport skrivere

Baseret på 117 Anmeldelser

4.92
113
1
2
0
1

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Amager

Praktisk hjælp til bogføring

1.500 kr.

hjælp søges til bogføring i en lille webshop, vi er kommet bagud og har brug for en der har erfaring med bogføring til at komme og udføre bogføringen for os, så vi igen bliver up-to-date. vi bruger Dinero og har en ret simpel økonomi; der er én fastansat medarbejder i fleksjob, vi importerer varer fra usa og England og der er tale om cirka 9 måneders bilag.

Personale til smagstest af nye sodavand

3.000 kr.

Vi er et markedsanalysebureau der søger personer som kan stå for at gennemfører smagstest for os flere gange om året i København. Arbejdet består i at opstille en lille smagstand og invitere forbigående forbrugere til at smage på nye sodavandsvarianter og få dem til at give deres feedback via en kort undersøgelse på deres mobiletelefoner. Det tager ca. 5 minutter at gennemfører en smagstest og vi har typisk brug for 100 testsvar per smagsvariant = 200 testsvar i alt. Du/I har en udadvendt personlighed og er god til at tale med alle typer mennesker og ikke bange for henvende dig til folk. Du/I er ikke bange for udfordringer og sætter en ære i at opnå jeres målsætninger. Du/I er strukturede og kan håndtere at smagstestene foregår efter de givne forskrifter. Det angivne budget er betaling per person som skal sørge for at vi for gennemførte 200 smagstests (Vores erfaringer viser at man kan gennemføre ca. 14 test per time) og således forventes opgaven a tage ca 15 timer i alt hvis man arbejder effektivt. Første test gennemføres i uge 33 i august 2025.

Personale til smagstest af nye sodavand

3.000 kr.

Vi er et markedsanalysebureau der søger 2 personer som kan stå for at gennemfører smagstest for os flere gange om året i København. Arbejdet består i at opstille en lille smagstand og invitere forbigående forbrugere til at smage på nye sodavandsvarianter og få dem til at give deres feedback via en kort undersøgelse på deres mobiletelefoner. Det tager ca. 5 minutter at gennemfører en smagstest og vi har typisk brug for 100 testsvar per smagsvariant = 200 testsvar i alt. Du/I har en udadvendt personlighed og er god til at tale med alle typer mennesker og ikke bange for henvende dig til folk. Du/I er ikke bange for udfordringer og sætter en ære i at opnå jeres målsætninger. Du/I er strukturede og kan håndtere at smagstestene foregår efter de givne forskrifter. Det angivne budget er betaling per person som skal sørge for at vi for gennemførte 200 smagstests (Vores erfaringer viser at man kan gennemføre ca. 14 test per time) og således forventes opgaven a tage ca 15 timer i alt hvis man arbejder effektivt. Første test gennemføres i august 2025.

Personale til smagstest af nye sodavand

4.000 kr.

Vi er et markedsanalysebureau der søger 2 personer som kan stå for at gennemfører smagstest for os flere gange om året i hhv. København og Århus. Arbejdet består i at opstille en lille smagstand og invitere forbigående forbrugere til at smage på nye sodavandsvarianter og få dem til at give deres feedback via en kort undersøgelse på vores mobiletelefoner. Det tager ca. 5 minutter at gennemfører en smagstest og vi har typisk brug for 100 testsvar per by = 200 testsvar i alt. Du/I har en udadvendt personlighed og er god til at tale med alle typer mennesker og ikke bange for henvende dig til folk. Du/I er ikke bange for udfordringer og sætter en ære i at opnå jeres målsætninger. Du/I er strukturede og kan håndtere at smagstestene foregår efter de givne forskrifter. Første test gennemføres i august 2025.

Tryllekunstner

2.000 kr.

Hej, jeg er på udkig efter en tryllekunstner til 5-års børnefødselsdag 20 juli på Amager. Ca 10 børn. Ikke et kæmpe show eller kæmpe pris.. (fx 30 min, meget taknemmeligt og lille publikum)

Tysk oversættelse

1.500 kr.

Jeg har 13 breve skrevet på tysk, som jeg godt vil have oversat til dansk. Brevene er fra 1945 til 1948 og skrevet på skråskrift. Der er 39 sider ialt. Jeg vedhæfter en lille snapshot af begyndelsen af et brev

Besigtigelse af kælder

Se opgavebeskrivelse i anden annonce. Dette er udelukkende besigtelse med henblik på at give tilbud

Besigtelse af kælder 1

Opgaven er beskrevet i anden annonce. Dette er udelukkende med henblik på at kunne udforme tilbud og opgaven annulleres efterfølgende, så der ikke trækkes penge for at udfærdige tilbud.

Hvad tilbyder rapport skrivere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Rapportskrivning er en vigtig del af mange virksomheders hverdag, og det er derfor også noget, som mange virksomheder vælger at outsource. Dette skyldes ofte, at det kan være en dyr fornøjelse at have ansatte, der skal skrive rapporter. Derudover kan det også være svært at finde de rette folk til at skrive rapporterne - især hvis man ikke har den store erfaring med det. Rapportskrivning koster typisk mellem 1.000-2.000 kroner per rapport - afhængig af rapportens længde og indhold. Hvis man vælger at outsource rapportskrivningen, så bør man overveje om det er noget, man vil have fast eller blot lejlighedsvis.

  • Rapportskrivning er en vigtig del af mange studerendes hverdag, og det er derfor vigtigt at have styr på, hvordan man skriver en god rapport. Der er flere ting, man skal være opmærksom på, når man skal skrive en rapport. For det første er det vigtigt at have styr på sin grammatik og stavning. Rapporten skal være velskrevet, og derfor bør der ikke være fejl i den. For det andet er det vigtigt at have et klart budskab i sin rapport. Rapporten skal handle om et bestemt emne, og derfor bør den ikke vandre afsted. Dette kan gøres ved at lave en plan for sin rapport, så man har styr på, hvad den skal indeholde. Endelig er det også vigtigt at huske de formelle krav til rapporter - herunder titelblad, indholdsfortegnelse mv.

  • Rapportskrivning tager typisk mellem 2-5 timer, afhængigt af hvor lang rapporten skal være.

Hvorfor hyre en rapport skriver med Handyhand?

At forberede enhver rapport, om det er en teknisk, årlig eller forretningsmæssig rapport, kan tage meget af din tid og energi. Ofte kan det være for meget at skulle producere en rapport udover dit normale arbejde! Heldigvis kan du ansætte en betroet rapportforfatter gennem Handyhand.


Udover bekvemmeligheden ved at have en erfaren forfatter tage sig af at omdanne dine data til en velskrevet og korrekt formateret rapport, har det også andre fordele at ansætte en forfatter gennem vores platform. En af disse fordele er omkostningseffektivitet. Du kan angive dit budget for opgaven, gennemgå flere tilbud og derefter vælge den Handyhand, der bedst passer til dine behov!


Derudover kan du tjekke anmeldelser og vurderinger, så du får en bedre idé om den slags forfatter, du arbejder sammen med (selv uden en samtale)! Er du klar til at finde en rapport skrivningsservice, der passer til dine behov? Tryk på knappen "Opret en opgave" for at komme i gang!

Handyhand gør det nemt at finde en rapport skriver i københavn s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien rapport skriver.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige rapport skrivere i københavn s, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Rapport skrivning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.150,00,- til 8.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!