Person afhenter skrald og affald for Handyhand service.

Afhentning af skrald og affald i Bornholm

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale skraldemænd nær dig i Bornholm

Skraldemænd til alle dine behov

Find lokal skraldemand

Indsamling og sortering

Afhentning og bortkørsel

Affald, skrald og skrot

Enhver affaldsopgave

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste skraldemænd i Bornholm

Opgaveejer for løst opgaver online

Mads A.

Rødovre

5,0
(24)

Seneste Anmeldelse

"Hurtig tilbagemelding., punktlig og god kommunikation. Meget tilfredsstillende."

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4,9
(973)

Seneste Anmeldelse

"Udført som aftalt og pænt ryddet op."

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael F.

Værløse

4,9
(275)

Seneste Anmeldelse

"Hurtigt og flot arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Dennis B.

Rødovre

5,0
(46)

Seneste Anmeldelse

"Særligt øje for detaljen bør fremhæves her - en kæmpe bunke skrald der blev hentet, med rig mulighed for en masse 'små efterladenskaber'. Men det blev bare ryddet clean det hele uden det mindste var glemt. Spotless eksekvering, kæmpe tak Dennis."

Opgaveejer for løst opgaver online

Benjamin M.

Nykøbing F

5,0
(87)

Seneste Anmeldelse

"Benjamin var meget punktlig, imødekommende og rar at have med at gøre. Han gjorde et godt og hurtigt stykke arbejde. Han tjekkede op på ting ved tvivlsspørgsmål i stedet for at komme til at handle uhensigtsmæssigt. Vi anbefaler Benjamin og vil også gerne bruge ham igen, hvis der er anledning til det."

Opgaveejer for løst opgaver online

Khalil A.

Hvidovre

5,0
(237)

Seneste Anmeldelse

"everything was perfect!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Henrik K.

Ishøj

5,0
(121)

Seneste Anmeldelse

"Super service, godt håndværk"

Opgaveejer for løst opgaver online

Jakob S.

Albertslund

4,9
(65)

Seneste Anmeldelse

"Jakob er super behagelig og yderst effektiv. Han beskar vores træer (hængepil og Paradisæble) virkelig flot med sans for detaljer. Vi kan kun give Jakob vores aller bedste anbefalinger. 👌"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Kæmpe anbefaling! Arne er sød og behagelig - og arbejde udført præcis som ønsket

Afhentning af byggeaffald og andet skrald

1.200,-

comment.user?.profileImg

Super arbejde! Kan nemt anbefales!

Afhentning storskrald byggematerialer (Nedbrudte skabe)

700,-

comment.user?.profileImg

Very nice person 🙌

Afhentes almen køkken skrald & andet skrald

899,-

comment.user?.profileImg

Super god, ordentligt arbejde udført med et smil

Afhentning og fjernelse af affald

1.250,-

comment.user?.profileImg

Stærkt og stabil arbejde -tak

afhentning forskelligt skrald

2.500,-

comment.user?.profileImg

Super udførsel

Afhentning af skrald

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af afhentning services

Baseret på 318 Anmeldelser

4.87
300
7
4
1
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Bornholm

Opgravning af carport

11.050 kr

Rønne

Opgravning og bortkørsel af carport. 49 m2 carport. Opgraves til dybde af ca. 50cm incl. bortkørsel

Hvad tilbyder skraldemænd?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål til affaldsindsamling

  • For at finde en affaldsafhenter via Handyhand, følger du disse enkle trin:

    1. Opret opgave: Opret opgaven og beskriv detaljeret, hvad du har brug for hjælp til og hvilke typer affald, du skal have afhentet. Angiv også, hvornår du vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Giv et skøn over din ønskede pris, så de bydende handyhandere bedre kan tilpasse deres tilbud til dine forventninger. 
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil du hurtigt begynde at modtage tilbud fra affaldsafhentere fra dit nærområde.
    4. Vælg en handyhander: Gennemse tilbuddene og vælg den handyhander, der imødekommer dine krav og dit budget bedst.
    5. Gå i gang: Når du har valgt en til at hente affaldet og accepteret tilbuddet, kan afhentningen gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, du hører fra, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet. 

  • Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en opgave, der handler om at få afhentet affald, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen af sted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælpen.

     
    Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales først og fremmest at tage sig af en aflysning som beskrevet. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte affaldsafhenter eller renovationsarbejder bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte renovationsarbejder, man finder via Handyhand. 

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.

  • Når servicen med afhentning af skrald, affald og byggeaffald er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde en handyhander til samme type opgave. 

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg.

Værd at vide om afhentning af affald

Læs mere

Hvorfor finde hjælp til afhentning af affald med Handyhand?

Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige handyhandere, så du frit kan vælge det tilbud, der imødekommer dine behov bedst.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70% billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov - uanset om du stiller særlige krav eller ønsker selv at medvirke i arbejdet. Tøv ikke med at slå opgaven op.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i handyhandernes tidligere arbejde og i, hvad de kan.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eksperter er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Andre brugere fra Bornholm fandt for eksempel en dygtig og billig afhentning service til at hjælpe med opgaver som: ”Opgravning af carport”.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i Bornholm, i post nr: 3744 til 3756.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!