Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Rønde
"Kanon arbejde, kan give ham de varmeste anbefalinger."
Hedehusene
"Tilfreds"
Odense SØ
"Mathias er en super rar fyr, der udførte opgaven til UG. Mine bedste anbefalinger herfra."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Værløse
"Super punktlig og venlig."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Hvidovre
"Punctual and precise, also very kind, 100% recommended."
Very nice person 🙌
Afhentes almen køkken skrald & andet skrald
899,-
Super arbejde! Kan nemt anbefales!
Afhentning storskrald byggematerialer (Nedbrudte skabe)
700,-
Super udførsel
Afhentning af skrald
1,000,-
Super god, ordentligt arbejde udført med et smil
Afhentning og fjernelse af affald
1,250,-
"Super venlig, og løste opgaven som aftalt. Kan anbefales."
Skrald skal på genbrugspladsen
500,-
Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1,880,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentet pap, plastik og enkelte storskrald.
1,500 kr
Solrød Strand
Jeg har ca. 20m2 plast, pap primært. Enkelte stykker storskrald som skal afhentes og på genbrugspladsen. I dag kun.
Afhentning af blandet affald
800 kr
Ishøj
Op til 15 plastikssække, nogle lette som indeholder isolering, gips, støv fra flosenedtagning, kabelrester med mere. En støvsuger, en balje med fliser, enkelte plastikspande, 2 paller. Alt sammen sorteret.
Afhentning af skrald
600 kr
København S
Afhentning af pap og plastik indpakning samt to tæpper og 2 paller.
Afhentning af skrald
300 kr
Måløv
Vi har en masse pap/flamingo/plastik som skal på affaldsgården. Alt skrald er samlet og står klar til afhentning. Det kræver at du har bil.
Afhentning af 10 plastsække med hækkeafklip
300 kr
Vejby
Plastsækkene står i indkørslen og klar til afhentning.
Hjælp til at afhente skrald fra en fest
1,500 kr
Skodsborg
Der skal afhentes rigtig meget pap, madaffald og restaffald. Alt er sorteret og pakket i plastikposer, udover pap som er slået sammen.
Afhentning af affaldssække 15-20stk + pap (sække er storskrald)
1,000 kr
Birkerød
Jeg har som nævnt 20 affaldssække som skal til storskrald, samt en større kasse pap med mindre pap i, intet er tungt
Afhentning af pap og skrald
550 kr
København Ø
Afhentning af pap/flyttekasser samt 4 stk sorte sække med affald. Som på billeder.
Afhentning af affald, blandet (plast, pap, metal, træ)
2,000 kr
Gram
Jeg vil gerne have afhentet diverse affald, plast pakket i sække, gamle hylder, ødelagt trillebør og papkasser. Alt er samlet.
Afhentning af blandet affald
500 kr
Roskilde
Sorteret affald. Primært papir, 2 gamle døre, en fladskærm samt et afmonteret gammelt skab. Giv et bud og gerne også dato for afhentning. Der prioriteres ift. afhentningstidspunkt og pris. Betaling vil ske, når opgaver er udført.
Afhetning af skrald
500 kr
Aalborg
Vi søger en som kan hjælpe os med at få afhentet skrald. Det er primært papir og pap fra en webshop samt overskydende emballage. Der skal bruges en kassevogn eller trailer for at kunne have det hele. Det tager nok 1 times tid at fjerne.
Afhetning af skrald
800 kr
Aalborg
Vi søger en som kan hjælpe os med at få afhentet skrald. Det er primært papir og pap fra en webshop samt overskydende emballage. Der skal bruges en kassevogn eller trailer for at kunne have det hele. Det tager nok 1 times tid at fjerne.
Afhetning af skrald
1,000 kr
Aalborg
Vi søger en som kan hjælpe os med at få afhentet skrald. Det er primært papir og pap fra en webshop samt overskydende emballage. Der skal bruges en kassevogn eller trailer for at kunne have det hele. Det tager nok 1 times tid at fjerne.
Afhetning af skrald
800 kr
Aalborg
Vi søger en som kan hjælpe os med at få afhentet skrald. Det er primært papir og pap fra en webshop samt overskydende emballage. Der skal bruges en kassevogn eller trailer for at kunne have det hele. Det tager nok 1 times tid at fjerne.
Afhentning af skrald
Ølstykke
Vi har en del skrald der skal afhentes. Det er både brædder haveaffald og andet. Så hvis du har en trailer eller en vogn med lad kan det være en opgave for dig. Snarest muligt
Afhentning af affald
800 kr
Aarhus C
Vi har ca 20 sække, noget pap og to store tomme kasser der skal hentes og køres til storskrald Vi er på 2 sal Det kræver varevogn eller bil med trailer.
Afhentning af skrald
1,000 kr
Nordhavn
Afhentning af diverse affald bl.a. pap, trækasser, og elektronik. Affaldet kan med al sandsynlighed være i en enkelt lukket trailer. Et fladskærmsfjernsyn er med i læsset som muligvis kan sælges.
Afhentning af affald
København S
Afhentning af affald/storskrald. Dels haveaffald (blade) aflagt tøj pap og diverse. Fast pris på 500 kr. Opgaven kræver bil og trailer til affaldet. Opgaven tager nok 3 timer. Hurtigst muligt. Hurtigst muligt og senest torsdag.
Bortkørsel af affald (hæk og storskrald)
1,500 kr
Birkerød
Vi søger en med trailer til at fjerne haveaffald fra hækklipning. Derudover er der en stol, et par skabslåger og andet småt son skal til storskrald. Det hele ligger klart i indkørslen. Derudover har vi et indendørs spa som skal på lossepladsen. Det vejer ikke vildsomt meget, men er tungt. Det kan løftes af to personer. Vi hjælper gerne hvis du kommer alene.
Hjælp til at fjerne storskrald, da vi ikke ejer en bil eller trailer. Der er nok til 2x trailerlæs.
3,000 kr
Hinnerup
Da vi ikke ejer bil eller trailer, ønsker vi hjælp til at få flyttet en del storskrald. Det drejer sig om nogle usamlede skabe, en masse tekstiler (gardiner, dyner osv, en masse pap, og diverse småting i forskellige gennemsigtige plastikposer. Vi vil selvfølgelig sortere det (ude i vores garage) inden afhenting. Jeg vil tro at det drejer sig om ca. 2-3 trailerlæs. Mulige datoer: 16, 19, 20, 23, 24 eller 30. Januar En af os vil være hjemme hele dagen.
Kørt affald på genbrugsstation
500 kr
Rungsted Kyst
Diverse affald, sten, fliser, rør fra byggeplads (ikke gruset som ses på billederne)
Kørt affald væk
1,500 kr
Stege
Skal køres på genbrugsstationen: Traktordæk, vindue og krydsfinerplader
Kørt byggeaffald på
Rødovre
Byggeaffald køres på genbrugsplads
Fjernet haveaffald, brokker af mursten og andre tung affald og kørt på genbrugsplads
800 kr
Horbelev
Kørt tungt affald på genbrugsplads
Køre affald
1,000 kr
Præstø
Vi skal have kørt dette på genbrugsstation - ikke alt på billedet skal væk men sækkene og lidt diverse
Byggeaffald til skrot/genbrugsstation
1,000 kr
Frederiksberg
Jernlægter som set på billede, trælister som set på billede samt ca 5 sække m isoleringsuld og ca 15 med gipsplader rester
Kørt diverse på genbrugspladsen
1,500 kr
Nyborg
Diverse fra kælderrum til genbrugspladsen. En del pap, ødelagt større glasplade, stole, et bord og lidt småskrammel. Ingen trapper men til gengæld er pappet ikke skilt ad🙂
Kørsel af affald
300 kr
Højbjerg
Kørsel af affald til genbrugsstationen. 3 poser. 2 stykker træ og en balje med planter.
Byggeaffald
Rødovre
byggeaffald køres på genbrugsplads
Kørt diverse til genbrugsplads
800 kr
København S
Blandet affald skal køres til genbrugspladsen og sorteres til genbrug. Det er alt muligt, fx stolper, læhegn, gardiner, køkkenoverskabe mm. - se fotos. (Obs: Sekskantede betonfliser skal IKKE køres væk).
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at finde en affaldsafhenter via Handyhand, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, du hører fra, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en opgave, der handler om at få afhentet affald, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælpen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales først og fremmest at tage sig af en aflysning som beskrevet. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, opgaven er dækket gennem Handyhands forsikring i tilfælde af, at der skulle opstå uforudsete skader direkte i forbindelse med arbejdets udførelse. For at læse en mere nøje beskrivelse af dækningen henviser vi til Handyhands forsikringside.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte affaldsafhenter eller renovationsarbejder bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte renovationsarbejder, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.
Når servicen med afhentning af skrald, affald og byggeaffald er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde en handyhander til samme type opgave.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!