Mathias H.
Odense SØ
Seneste Anmeldelse
"Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense SØ
"Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG"
Odense SØ
"Kan varmt anbefales 👍"
Odense M
"Meget pligtopfyldende og veludført arbejde med stubfræsning, rodfræsning og bortskaffelse. Vi kan anbefale dem og ville ikke tøve med at bruge dem igen."
Odense NV
"Godt og grundigt arbejde."
Hedehusene
"Erkan & Co klarede opgaven med nedrivning og bortkørsel af vores gamle skur perfekt. Alle mand knoklede igennem til alt var klaret og afleverede et slutresultat helt efter aftale. Kan kun anbefale Erkan!"
Rødovre
"Hurtig tilbagemelding., punktlig og god kommunikation. Meget tilfredsstillende."
Glamsbjerg
"Steffen kom som aftalt og opgaven med at fjerne storskrald blev udført upåklageligt"
Kan ikke sige andet end at han er en super fyr og gør et glimrende stykke arbejde.
Ting på lossepladsen
600,-
Hurtig og effektiv og godt stykke arbejde gjort til stor tilfredshed
Gravet Ca 1m2 græs af , samt bortkørsel af jorden
1.000,-
Kan varmt anbefales 👍
Fjerne betonaffald og jord
1.600,-
Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG
Afhentning og bortkørsel af fliser og jord
2.000,-
Kanon fyr godt stykke arbejde fejet og rengjort Værd at bruge igen
Afhentning af en masse have affald
2.000,-
Hurtigt og god. Tak for hjælpen. 👍🏽
Afhentning af jord og fliser
1.250,-
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Afhentning af kampesten, betonstykker og en bunke grus
4.500 kr
Odense NØ
Afhentning af forskellige størrelser kampesten, granit og beton. Samt en bunke grus. Yderligere vil jeg gerne have leveret afretningssand, hvis det er muligt, da vi mangler 1 m3 sand. Skal være 0-4 mm eller 0-8 mm sand. Og så vil jeg høre, når nu du/I er herude, om det er muligt at få flyttet 3 paller med fliser et par meter? Jeg vedhæfter nogle billede af det, der skal hentes. Og så har jeg markeret med rød, hvor vi gerne vil have placeret pallerne. Det skal gerne være snarest muligt.
Afhentning og bortkørsel af rent jord
4.280 kr
Middelfart
Jeg har ca 4-5m3 jord der skal grabbes over hæk og bortkøres. Se venligst billede
Fjernet sten, fliser og andet skrald
400 kr
Agedrup
Har brug for at få smidt nogle sten og fliser, lidt haveaffald og et gyngestativ ud på lossepladsen. Har ingen trailer. Stenene er tunge elementer. Gyngestativet er pillet ned. Medbring egen trailer
Køre 20 kvm opgravet græstørv væk
700 kr
Odense C
20 kvm. Opgravet græstørv køres væk. Det vil ligge ude ved vejen. Jeg hjælper med at læsse på trailer, men du skal selv på lossepladsen og læsse af.
Afhentning af jord og beton
4.500 kr
Odense S
Som du kan se fra billederne, de jord og beton skal helt fjernes 😊. Mængde: En lastbil fyldt. Type: Er det kun jord på en side og blanding beton på andet side. Adgang: Der er nem adgang til området. Der er måske 5m væk fra vejkanten. Udstyr: Det nemmeste er nok de skal grabbe op på en lastbil og køre væk.
Køre 20 kvm opgravet græstørv væk
700 kr
Odense C
20 kvm. Opgravet græstørv køres væk. Det vil ligge ude ved vejen. Jeg hjælper med at læsse på trailer, men du skal selv på lossepladsen og læsse af.
Opgravning af have med minigraver samt bortkørsel.
2.000 kr
Odense SØ
Gammel køkkenhave skal nedlægges. Jorden er blandet med granitskærver m.m. der skal fjernes lidt støbte stolper også. Alt skal køres væk så der er klar til jord og græs. Ialt ca 35 kvm.
Genbrugsplads
1.000 kr
Odense C
Træ, haveaffald, pap og en lille smule små fliser til genbrugsplads. Se fotos. Det er muligt at parkere med trailer umiddelbar ved siden af. Big bag med haveaffald skal tømmes da jeg gerne vil beholde den. (Under træ ligger der nogle fliser som IKKE skal tages med)
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at finde en affaldsafhenter via Handyhand, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, du hører fra, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en opgave, der handler om at få afhentet affald, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælpen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales først og fremmest at tage sig af en aflysning som beskrevet. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte affaldsafhenter eller renovationsarbejder bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte renovationsarbejder, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.
Når servicen med afhentning af skrald, affald og byggeaffald er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde en handyhander til samme type opgave.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i Fyn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i Fyn, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 4.500,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!