Daniel .
Rønde
Seneste Anmeldelse
"Kanon arbejde, kan give ham de varmeste anbefalinger."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Rønde
"Kanon arbejde, kan give ham de varmeste anbefalinger."
Hadsten
"Sandra har min anbefaling, om at ordne tagrender og nedløbsrør til ug. Jeg er meget tilfreds med Sandra"
Øster Assels
"Han er den allerbedste. ❤️"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Esbjerg
"Han kommer den dag han siger det og ser godt ud når han har været der ☺️"
Rødovre
"Virkelig flinke og utroligt hurtige og præcise. Næste gang jeg skal have udført en opgave, vil jeg håbe det er en opgave Michael vil påtage sig."
Odense SØ
"Jeg kan være enkeltstående tilfælde, men aftalerne blev ikke overholdt, og til sidst kunne jeg ikke komme i kontakt med ham. Jeg vil derfor anbefale at man laver en fast aftale med ham."
Nykøbing F
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1,880,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opbrydning af betongulv
9,000 kr
Ørnhøj
Opbrydning/bortskaffelse af ca. 43 m2 betongulv, ca. 9-10 cm. tykt og efterfølgende udgravning af sand til ca. 35 cm. under gulvhøjde. Fordelt på 3 stk. rum. Døre fjernes.
Fjernelse af jord
Spøttrup
Har gravet ud til fundament til garage. Og har dermed en stor bunke jord liggende i indkørsel. Se tilføjet billede. Der vil jeg gerne ha læsset og fjernet. Pris?
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1,880 kr
Herning
Vi skal have fjernet 2 x hindbær krat på ca. 15 kvm i alt. Der er ikke adgang til haven med større maskiner. Vi ønsker hjælp til at få have affaldet kørt på genbrugspladsen som ligger ca. 10 min herfra. Vi har selv en tippe trailer der vil kunne bruges til formålet. Der vil efterfølgende være rig mulighed for yderligere opgaver i haven på flere timer. Gerne hurtigst muligt
Rydning af forhave
4,000 kr
Vinderup
Rydningen af forhave for belægning og planter. Der er ca 20 m2 sten og 30 m2 planter. Stene (herregårdsten) lægges i en bunke tæt på huset. Alle planter + rødder graves op og køres væk, vil skyde på 5 trailerfulde. Der ligger en losseplads 7 km fra huset.
Rydning af urtehave og raludskiftning
3,717 kr
Herning
60-70 m2 tidligere urtehave med diverse højbede skal ryddes for lidt planter og ellers træbede og sten bede. Herefter ønskes gammel ral gravet væk og der skal vel graves 20 cm ned for at lægge nyt ral. Bortskaffelse af haveaffald og affald fra træ og sten bedene. Nogle træer skal blive stående (de høje på billederne).
Fjernet/gravet 7 meter hæk op, gravet græs op - anlagt stabil grus
6,000 kr
Vinderup
Der skal laves indkørsel med plads til 2 biler, hvor der nu er 7 meter hæk der skal fjernes samt græs der skal væk. Og lagt stabil grus
Gravning og bortkørsel af jord
1,000 kr
Skive
Der skal graves ca 10-15 cm jord af et areal på ca 50 kvm. Jorden skal også køres bort.
Afhentning a olietank
800 kr
Brande
Nedgravet olietank skal hejses op af sit hul (gravet ud på forhånd) og bortskaffes.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i holstebro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i holstebro, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,840.00,- til 5,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!