carsten T.
Øster Assels
Seneste Anmeldelse
"Han er den allerbedste. ❤️"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Øster Assels
"Han er den allerbedste. ❤️"
Rønde
"Kanon arbejde, kan give ham de varmeste anbefalinger."
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Aalborg
"To lamper og to plisse gardiner på 5 timer. Så man skal ha god tid den dag han skal komme."
Nykøbing F
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
Auning
"Opgaven er blevet udført til fuld tilfredsstillelse."
Odense SØ
"Jeg kan være enkeltstående tilfælde, men aftalerne blev ikke overholdt, og til sidst kunne jeg ikke komme i kontakt med ham. Jeg vil derfor anbefale at man laver en fast aftale med ham."
Frederik var en kæmpe stjerne til opgaven! Han klarede den lynhurtigt og var vildt grundig. Vi var super tilfredse og vil klart anbefale ham :-)
Afhentning af jord
400,-
Kan klart anbefale Chris! Opgaven kunne ikke være klaret bedre. En kæmpe hjælp.
Fylde jordhul efter trampolin
1,000,-
Godt hårdt arbejdende folk, med sans for detaljen. En fryd at få besøg af
Rydning af bed med minigraver/rendegraver
3,000,-
Fantastisk arbejde!! Bortskaffede 8.000 kg fliser på samme dag, som opgaven blev bestilt - da arealet skulle rydes inden næste dag. 5/5 stjerne i service, kommunikation og pris. Kæmpe anbefaling!
Bortskaffelse af 15 paller med fliser
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af jord fra byggebrund
5,420 kr
Aalborg SØ
Vi skal til at bygge nyt hus med Huscompagniet, og skriver derfor mht. tilbud på bortkørsel af jord fra byggegrunden. Vi forventer at gå i jorden primo december, men afventer stadig byggetilladelsen pt. Forventet 295m3 jord Tilbud ønskes på køresedler, og vil gerne at I selv skal koordinere med entreprenør, så I holder med lastbiler når de graver på grunden, så det kan ”grabes” direkte over i jeres vogne. Der er let adgang, da vores grund tilstøder både vej og fælles areal.
Flytning af ca 20/25 sten
4,578 kr
Aalborg SV
Flytning og afskaffelse af ca 20 større sten i have i aalborg (se billede) . Ca 0,5 m i diameter +\-. Kan ikke flyttes ved håndkraft. Man kan komme ind i haven med grab eller lign i en ca 2 m åbning. Stenene skal køres til genbrugspladsen.
Fjernet eternitplader
1,000 kr
Aalborg SV
Skal have fjernet alle de her eternitplader ingen asbest omkring 120 stk Genbrugspladsen i Aalborg vil ikke tage i mod dem, ved ikk hvor de ellers kan afleveres men jeg skal gerne bruge pladsen snart. Du kan få en trailer ned ved siden ad
Afhente byggeaffald
2,840 kr
Aalborg
Afhente affald fra gulv mursten og beton. Samt jord der skal graves af. Der er adgang ud til vejen ved vinduer.
Bortskaffelse af 15 paller med fliser
1,600 kr
Aalborg
Vi har taget fliser op fra haven, og har nu 15 paller med fliser i indkørslen Vejer cirka 500 kg pr palle
Afhentning af jord
448 kr
Nørresundby
Vi har jord der gerne skal afhentes. Jorden ligger i indkørslen. Der en stribe på en meter bred og fem meter lang ca. Der er fri adgang. Der kan være hjælp til pålæsning om fredagen eller mandag efter kl. 13
Opgravning af jord med efeurødder ca 6 meter langs mur
1,000 kr
Aalborg Øst
Overskydende jord og efeurødder skal køres væk.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i hurup thy til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i hurup thy, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,930.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!