Dennis B.
Rødovre
Seneste Anmeldelse
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Rødovre
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hvidovre
"Punctual and precise, also very kind, 100% recommended."
København NV
"Fint udført."
Frederiksberg
"Perfect work"
Søborg
"Han kom som aftalt og fik klaret opgaven som vi forventede."
København NV
"Fantastisk og gennemført professionel oplevelse. Alt forløb fuldstændig som aftalt. Kommunikationen var god og præcis. Mihai var samtidig super fleksibel, da jeg havde behov for at flytte aftalen. Og resultatet var helt som forventet - professionelt udført og efterlod fint sorteret og ryddet op. Ubetinget anbefaling fra mig!!"
Hurtig og effektiv, kan klart anbefales!
Afhentning af haveaffald
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
bortskaffelse af bygge affald
10,000 kr
Brønshøj
jeg har 10 big bags jord og beton ( efter udgravning af min kælder ) der skal fjernes hurtigst mulig.
Bortkørsel af jord
5,000 kr
Brønshøj
Jeg er i gang med et projekt i min forhave, hvor jeg skal etablere fliser. I den forbindelse har jeg brug for hjælp til bortkørsel af jord. Vi fjerner selv det eksisterende lag asfalt, så det arbejde er klaret. Jeg har brug for hjælp til følgende: - Udgravning af ca. 15 cm jord fra et areal på ca. 30 m². - Den samlede mængde jord, der skal graves op og bortkøres, er ca. 4-5 m³. - Det er muligt at køre bil og slæb hele vejen frem til opgaven, hvilket gør bortkørsel af jorden nemmere. - Genbrugsplads ligger ca 4-5 km væk Det vigtigste er, at jorden bliver fjernet og kørt væk, så vi kan gå videre med at etablere fliser. Jeg ønsker derfor et tilbud på både udgravning og bortkørsel af jorden.
Oprydning efter nedbrydning
1,600 kr
Brønshøj
Oprydning efter nedbrydning Opgaven består af 6 dele: 1/ Fjerne 5 spande og bunke med murbrokker, puds, beton og plader. Afleveres på genbrugsplads. Spande skal med retur. Se billede 1 2/ Tage affald fra med fra område ved skraldespande med til genbrugsplads. To sække med græs og bunke ved plankeværk. Se billeder 2 og 3 3/ Demontere 4 lamper fra loft. Lågene på loftudtag er skrøbelige. Det er ok hvis de går i stykker ved demontering. Lamper afleveres på genbrugsplads. Bortset fra pendel. Se billede 4 og 5 4/ Fjerne tapet fra loft. Det er løst, men kræver at man skraber med en spartel el.lign. Afleveres på genbrugsplads. Se billede 4 og 5 5/ Fjerne isolering ved vinduer og dør. Se billede 6 6/ Feje og støvsuge gulv. Husk at støvsuge godt i alle huller og revner i gulv og og bagved rør. Se eks. billede 7. Jeg har affaldssække, koste og skovl. Værktøj til at demontere lamper, fjerne tapet og støvsuger medbringes. Opgaven udføres en af dagene i perioden 15/7 til 17/7.
Fjerne byggeaffald
4,000 kr
Brønshøj
Fjerne byggeaffald: Beton og mursten fra gammel muret terrasse Fjerne jord som var indeni den murede terasse. Terrassen var i alt ca. 10 m2 Kom evt. inden opgavestart og vurder, om jeres trailer (eller hvad I bruger til at køre det væk) kan klare opgaven. Det er tungt :-)
Fjerne byggeaffald
5,000 kr
Brønshøj
Fjerne byggeaffald: Gammelt hegn (træ ca. 20 meter i 1,60 cm højde og lidt metal) Beton og mursten fra gammel muret terrasse Fjerne jord som var indeni den murede terasse. Terrassen var i alt ca. 10 m2
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i brønshøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 4,880.00,- til 10,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!