Ali .
København Ø
Seneste Anmeldelse
"Ali kom som aftalt og udførte arbejdet som aftalt. Vi er med tilfredse med han arbejde."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København Ø
"Ali kom som aftalt og udførte arbejdet som aftalt. Vi er med tilfredse med han arbejde."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
København NV
"Fantastisk og gennemført professionel oplevelse. Alt forløb fuldstændig som aftalt. Kommunikationen var god og præcis. Mihai var samtidig super fleksibel, da jeg havde behov for at flytte aftalen. Og resultatet var helt som forventet - professionelt udført og efterlod fint sorteret og ryddet op. Ubetinget anbefaling fra mig!!"
Rødovre
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
København S
"fantastisk"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
"Punctual and precise, also very kind, 100% recommended."
København NV
"Fint udført."
Kom til tiden og var meget effektiv
Afhentning af madras
300,-
Ali er pålidelig, arbejdsom og venlig. De varmeste anbefalinger.
Nedfaldsfrugter (fallen fruits)
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte havefliser mm
1,500 kr
København Ø
Alle fliser og cement på billederne skal fjernes og køres på genbrugspladsen. Jord og småsten fra trillebør skal medtages. Alle fliser har kunne bæres af én person - én af gangen. (Men man skal være stærkere end os for at tage flere af gangen 😊) En trailer vil gøre, at alt bør kunne klares på én gang.
Flytte havefliser mm
1,500 kr
København Ø
Alle fliser og cement på billederne skal fjernes og køres på genbrugspladsen. Jord og småsten fra trillebør skal medtages. Alle fliser har kunne bæres af én person - én af gangen. (Men man skal være stærkere end os for at tage flere af gangen 😊) En trailer vil gøre, at alt bør kunne klares på én gang.
Opgrav og bortskaffe bambus ca 1 kvn
500 kr
København Ø
Opgrav og bortskaf ca 1 kvm bambus med rodnet
Skal have kørt en sofa til genbrug samt skilt et skab ad og samlet skabet igen hos mig
1,000 kr
København Ø
Jeg skal have kørt en sofa til genbrugspladsen samt skilt et skab ad hos en veninde, kørt skabet til mig og samlet skabet igen hos mig.
Nedfaldsfrugter (fallen fruits)
500 kr
København Ø
Samle nedfaldsfrugter (blommer, figner og æbler) i en stor plastikpose. OBS: Mange af frugterne er smattede og sidder nok lidt fast i græsplænen, og skal fjernes nænsomt for at græsplænen ikke tager skade. Tager nok ca. 2-3 timer. Maksimum 500 kr. Du skal være her senest kl. 9, så jeg kan nå at instruere dig før arbejde. Se billeder vedhæftet i PDF. ---oo0oo--- Collect fallen fruit (plums, figs and apples) in a large plastic bag. NOTE: Many of the fruits are smudged and probably stuck a little in the lawn, and must be removed gently so that the lawn is not damaged. Probably takes approx. 2-3 hours. Maximum DKK 500. You must be here no later than 9, so I can manage to instruct you before work. See pictures attached in PDF.
Nedtagelse og køre skab til skrald
København Ø
Jeg har lige købt en andel, men sælger har ikke fjernet et stort ikea pax skab. Derfor har sælgers advokat sagt at jeg gerne må finde en som kan komme og tage det ned og køre det væk / til stor skrald. Der er tilføjet et billede af skabet.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i københavn ø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i københavn ø, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 2,480.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!