Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Hvidovre
"Khalil kom som aftalt og lavede et rigtig flot stykke arbejde"
Rødovre
"Dennis har været en kæmpe hjælp og været SUPER fleksibel. Der har ikke været noget som helst at sætte fingeren på, og han har været meget kommunikativ under hele opgaven. Vil 100% både om hjælp igen"
Birkerød
"Super service"
Very nice person 🙌
Afhentes almen køkken skrald & andet skrald
899,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opgravning og bortkørsel af jord.
10,000 kr
Næstved
6x6m fritstående carport graves ud til anlæggelse af isoleret betongulv. 50cm ned og 90cm dybe render mellem stolperne. Der er allerede fjernet mellem 10 og 35 cm og render langs to sider. Der resterer godt 10m2. Jord skal bortkøres. Højde under carport er minimum 220cm. Der er ingen ledninger, rør eller lign. gemt i jorden.
Fjernet en stor bunke jord med småsten og andet
2,000 kr
Næstved
Vi har en meget stor bunke jord efter vi gravede en trampolin ned. Den indeholder sten
Bortskaffelse af leret jord/grus
2,500 kr
Næstved
Jeg har gravet 4-5 kubikmeter leret grus/jord op (havedamsprojekt). Det ligger nu i bunke 4 meter fra asfaltvejen. Lågen er over 1 meter bred. Det er den offentlige asfaltvej (vendeplads i bunden af Flinten), der skimtes nederst på billedet. Den lokale genbrugsplads ligger godt 1 km væk. Jeg stiller gerne god murerbør og skovl til rådighed, men ikke trailer. Og ønsker blot udførsel af det grove (bortskaf af jord) - skal nok selv feje mv. Med en solid lav trailer (evt med tip) vil jeg mene, at opgaven kan overstås på et par timer.
Bortskaffelse af leret jord/grus
2,500 kr
Næstved
Jeg har gravet 4-5 kubikmeter leret grus/jord op (havedamsprojekt). Det ligger nu i bunke 5-6 meter fra asfaltvejen. Lågen over 1 meter bred. Jordbunken bliver ca dobbelt så stor som på billedet, da jeg endnu ikke er helt færdig med at grave. Det er den offentlige asfaltvej (vendeplads i bunden af Flinten), der skimtes nederst på billedet. Den lokale genbrugsplads ligger godt 1 km væk. Jeg stiller gerne god murerbør og skovl til rådighed. Og ønsker blot udførsel af det grove (bortskaf af jord) - skal nok selv feje mv. Med en solid lav trailer (evt med tip) vil jeg mene, at opgaven kan overstås på et par timer.
Opgravning og bortkørsel af carport
13,750 kr
Næstved
49 m2 carport. Opgraves til dybde af ca. 50cm incl. bortkørsel
Afhentes almen køkken skrald & andet skrald
1,000 kr
Næstved
Da vi flyttede ind d. 01.12.23, har sælger fyldt alle vores skraldespande og grunden med ekstra skrald. Derfor ønsker vi et tilbud på at få fjernet almen rest affald spanden og ekstra almen affalds sække plus diverse.
at fjerne ca 12 m hæk med min 15 cm rod (ca 5 m af den liguster )
1,500 kr
Næstved
der skal fjernes ca 12 m hæk med min 15 cm rod for at få bygget hegn i stedet .Jeg kan køre affald selv .
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,230.00,- til 13,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!