
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Perfekt arbejde"
Verifikationer
Info

Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
Føllenslev
verificeret
"Opgave løst samme dag, virkelig fint 😊 Kan anbefales 👏"
Info

Se profil
Rødovre
"Varm anbefaling herfra"
Info

Se profil
Odense SØ
"Stor opgave med at rydde hus med stueetage og kælder hvor der var samlet rigtig mange ting og ikke været gjort rent i mange år. Alt er ryddet ud som aftalt og fik fjernet planter foran køkkenvinduet som en ekstra aftale der blevet lavet undervejs. Vi har kun skrevet sammen i Handyhand appen, har været super venlig hele tiden. En smule svær at få fat på, men sådan er det nok når man venter spændt på hvordan det går. Tak for en KÆMPE hjælp og kan kun anbefale Mathias på det varmeste. Hilsen An-Marie."
Info

Se profil
Vemmelev
verificeret
"Arne er sød, venlig og ordentlig - han holder sit ord. Han gør jobbet og mere til, bare fordi han er sådan en mand. Jeg har haft andre til at hjælpe i min have, men ingen har været så rar, grundig og ekstra ydende som Arne. Jeg kan varmt anbefale Arne."
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Ringsted
verificeret
"Var på adressen indenfor en time. Hurtige og effektive."
Info

Frisk og imødekommende ung mand. Arbejdet hurtigt klaret, som ønsket. “Detaljen” ikke vurderet, da jobbet skal færdiggøres af fagfolk.
Fjerne plantesten ud til fortorv.
2.200,-

Alt har været så super fint i samarbejdet med Benjamin og hans makker. Kan varmt anbefales 😊
Fjerne terrasse. Fliser og mubrokker
5.000,-

Super godt
Afhentning bygge affald
2.500,-

Så søde og behagelige mennesker. Og enormt effektive! :D
Afhentning og bortskaffelse af jord fra nedgravet trampolin.
5.000,-

Super effektive, og styr på det hele
Afhentening af skrald
5.000,-
Fantastisk hurtig service👍
Bortfjernelse af haveaffald jord
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Lægge Fliser
2.500 kr
Ca 4-5 kvm gerne store fliser skal ligges, der skal stå tre måske fire affaldsbeholder på. Jeg har gravet ud , fjernet små træer , så jorden er løs. Der skal ikke køres jord væk.
Sløjfning, opgravning og bortskaffelse af olietank
20.000 kr
Tanken er på 2500 liter og ligger langs hegnet ind imod haven. Som jeg lige ved det nu, kommer de og graver fjernvarme ned omkring 14/1-26 så måske vil det være en ide det bliver inden der. Jeg vedlægger billeder med mål til hus og hegn. Der er som jeg kan videre det grus rundt om tanken. Tanken skal bortskaffes. Der skulle forhåbentlig ikke være forurening omkring tanken. Der er ikke hentet tilladelse endnu. Der er 75 liter i tanken.
Bortskaffelse af ca 13m2 jord
1.500 kr
Jeg får gravet ud til en dobbelt carport i plænen foran mit hus, og skal have bortskaffet ca 13m2 jord der vil ligge i en bunke tæt på vejen. Du skal selv grabbe det op. Hvad skal det koste? Hvad vil det koste at få fjernet? Greve.
Smide sten væk
500 kr
Fjerne sten og ødelagte fliser. Opgaven kræver at du selv har en trailer med, og kan køre dem væk. Fliserne er løse, og man kan komme til med trillebør. Der skal bæres ca 20 meter fra hvor traileren kan parkeres.
Smide sten væk
500 kr
Fjerne sten og ødelagte fliser. Opgaven kræver at du selv har en trailer med, og kan køre dem væk. Fliserne er løse, og man kan komme til med trillebør. Der skal bæres ca 20 meter fra hvor traileren kan parkeres.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde en affaldsafhenter via Handyhand, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, du hører fra, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en opgave, der handler om at få afhentet affald, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælpen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales først og fremmest at tage sig af en aflysning som beskrevet. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte affaldsafhenter eller renovationsarbejder bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte renovationsarbejder, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.
Når servicen med afhentning af skrald, affald og byggeaffald er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde en handyhander til samme type opgave.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i gørlev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i gørlev, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!