Chano T.
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Meget flink, eff"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Esbjerg
"Meget flink, eff"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Fint udført
Bortkørsel af diverse til genbrugsplads
375,-
De var super søde, og hurtige. Kan klart anbefale dem fremover.
Køre en sovesofa til genbrug
600,-
Super gode
Fyldning af trailer og kørsel til genbrugsplads
1,350,-
Alt er gået som forventet, god kommunikation og opgave udført til ug. 👌😁
Sofa til genbrug
400,-
Super god og positiv tilgang til opgaven - kan kun anbefale Ronni 👊🏻👌🏻
Der skal køres til genbrugs stationen med affald
1,200,-
Christian kan helt sikkert anbefales. Kørte på genbrugsplads for mig og var yderst flexibel og hjælpsom. Kontakter gerne igen for hjælp. Mvh Jette
Kørt div til genbrugsplads
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af affald efter nyt køkken
2,000 kr
Skive
Hej Vi har fået nyt køkken, og har i den forbindelse smidt det gamle køkken ud. Så afhentning af: 4 stk køkkenskabe med låger. 1 stk bordplade 2 mtr x 0,8 mtr. 1 stk bordplade 1 x 0,8 mtr. 1 stk ovn 1 stk amerikaner køleskab 1 stk tørretumbler 1 stk opvaskemaskine Ingen trapper eller elevator. Bæresele til køleskab. Tingene ligger i indkørslen, med nem adgang. Vh Jesper
Reparation af asfalt nedkørsel
500 kr
Spjald
Nedslidt nedkørsel . Bilen hænger på ved nedkørsel
Stor skrald efter byggeri
1,000 kr
Blåvand
Store skrald efter byggeri
Fjernelse af affald
1,500 kr
Herning
En halv palle træpiller, nogle er blevet våde og jeg kan ikke bruge pillefyret mere
Fjernelse af pap baller
1,000 kr
Bording
Jeg vil gerne have nogle priser på hvad det vil koste af få Afhentet pap baller og hvad jeg kan få i kg pris
Afhentning af asbest tagplader
3,000 kr
Tørring
afhentning af asbest tagplader fra 190 km2 tag. på adressen i **** tørring **** **. ( indbakker ved afhentning) *****************
Bortskaffelse af pap og papiraffald
500 kr
Skive
4 papkasser fyldte med andre papkasser, papiraffald 1 affaldssæk, 4 bæreposer med aviser/blade. dal*** **** *** ** *** elevator skal på genbrugspladser i skive
Bortskaffelse af gammelt klaver
350 kr
Aulum
Bortskaffelse af gammelt, men brugbart, dog tungt klaver. Almindelig klaverstørrelse. Et trin ved indgangsdør. Hvad vejer det? 100-150 kg? 128 x 142 x 62 Bæreseler anbefales.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i tistrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i tistrup, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!