Chano T.
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Meget flink, eff"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Esbjerg
"Meget flink, eff"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Super service og hamrende effektiv 🌟🌟🌟🌟🌟"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Rigtig flink, hurtig og effektiv arbejde. God varme anbefales.
Kørsel til genbrugsplads
2,000,-
Nem kommunikation og punktlig
Afhentning af tungt pengeskab
1,000,-
Sympatisk og effektiv.
Bortskaffelse af klaver
600,-
Seriøs arbejdskraft!!! Her får I noget for pengene. Medbragte ting som aftalt, og over forventning… Pauser….. Det er noget man kan tage når arbejdet er færdig.💪🏼 De bedste anbefalinger herfra.
Haveaffald skal køres væk
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af hus + garage
15,000 kr
Vejen
Rydning af et hus på ca 100m2 stueplan+1. Etage samt en garage. Garagen er så fyldt op med ting at man ikke kan gå rundt. Huset er også fyldt op overalt, men dog med mulighed for at gå rundt men i alle hjørner er der fyldt op med ting fra genbrugsbutikker (vedkommende der boede der er hoarder/samler. Garagen er ca 25m2. Der er få tunge ting som møbler, men det meste er mindre ting som billeder, vaser, og andre småting. Tingene skal smides ud. Der er nem adgang til huset og garagen. Garagen er kun et rum og huset har 6 rum.
Haveaffald skal køres væk
1,000 kr
Vejen
Haveaffald skal køres på genbrugspladsen, som ligger cirka 3 km væk. Det er haveaffald fra hæk og træer som er skåret ned. (Ingen store tunge stammer) Jeg tænker der skal køres 5-7 gange afhængig af trailer størrelse. En stor trailer er bedst. Bil og trailer skal selv medbringes. Skal gøres lørdag eller søndag
fjernelse af rødder/stubfræsning - anlæggelse af sten i stedet for den gamle græsplæne græsplæne
5,000 kr
Vejen
Ud mod vejen er der et mindre område (2,5m x 5m) med sten og i forlængelse af dette en gammel græsplæne. Dette ønsker vi fjernet og i stedet få lagt enten perlesten eller ny græsplæne på hele området. Afhængig af pris. Her ville det være fint med vejledning fra jer, vedr. forberedelse før lægning af nyt materiale? I området med sten er der rødder fra to små og en mindre gammel træstub som også må fjernes. Sten og gammel græsplæne ønsker vi hjælp til at få bortskaffet. Der er nem adgang til området for maskiner og materialer.
Afhentning af gamle mursten
2,000 kr
Vejen
Afhentning af gamle mursten, vi læsser gerne selv hvis i stiller en container. Mængde: ved ikke præcist men tænker i omegn af 3 - 5 tons Containeren kan sættes i gårdspladsen Budgettet er ikke så stort, så håber det kan gøres så billigt som muligt..!!! :-)
Bortskaffelse af klaver
800 kr
Vejen
Bortskaffelse af klaver fra 1. sal på et plejehjem. Det skal køres på lossepladsen. Der er gode betingelser omkring flytning af klaveret. God plads, brede dobbelt døre og en elevator
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i vejen til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i vejen, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 8,750.00,- til 13,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!