Mikael N.
Faxe
Seneste Anmeldelse
"God dialog og arbejdet udført som aftalt."
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Faxe
"God dialog og arbejdet udført som aftalt."
Hvidovre
"Godt humør, hurtig og effektiv !"
Hedehusene
"Dygtig mand styr på det han laver! Klar anbefaling!"
Roskilde
"Super service - god kommunikation og effektivitet. Flink og hjælpsom. Stor anbefaling herfra."
København N
"Super!"
Kokkedal
"Super indsats!"
Faxe
"Superfin opsætning af ny brændeovn"
Nykøbing F
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
En fornøjelse af have Steffen til at klippe hækken, flot resultat og alle aftaler holdt til punkt og prikke. Giver Steffen mine varmeste anbefalinger.
Klippet ligusterhæk.
2,500,-
"Super mænd"
Flytning og bortskaffelse af hårde hvidevarer. Det er bla. stor industriovn , kummefryser m.m
2,900,-
Dygtig og omhyggelig. Stor anbefaling herfra
Afhentning af haveaffald ( grene fra bøgehæk)
1,490,-
Arbejdet var lidt hårdere end forventet, men Martin ydede en ekstra indsats og afsluttede det hele på en enkelt dag. Imponerende drive, flot arbejde og super oprydning.
Nedbrydning af halvvægge
5,000,-
Rebecca udviste rigtig god forståelse af, hvad jeg forventede. Mht. sorteringen af en rodebunke i hhv. hvad der var egnet til at bevare og hvad der var skrald til lossepladsen udviste hun respekt for alt af værdi. Rebecca er et behageligt bekendtskab.
Oprydning på sommerhusgrund, sortering og bortkørsel af affald og storskrald
1,720,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse og udsmidning af skrald
500 kr
Faxe
Alt skal fjernes og smide ud, der er også et tæppe cirka 1,5x2,5 meter. Skal fjernes i dag
Dødsbo hus og grund ryddes
50,000 kr
Faxe
Lystrup gods har overtaget en ejendom efter et dødsbo. Alt er efterladt og afdøde har samlet igennem mange år. Der er 7-8 udhuse på hver 10-15m2 med indbo. Det meste værdiløst, men der er en del håndværktøj, småmaskiner, jern, træ etc der kan bruges eller sælges. Udhuse skal også fjernes på nær et. Huset på 95m2 skal ligeledes tømmes helt for indbo. Der er intet fjernet fra den afdøde. Almindeligt indbo uden større værdi. På grunden står desuden 2 tomme beboelsescontainere og en 20 fods opmagasineringscontainer, som også skal fjernes. Container indrettet med brændeovn og småværksted, men også en masse skrammel. Vi ønsker en samlet pris på at rydde grund og hus og fjerne containere i løbet af et par måneder. Der kan tilkøres med lastbil direkte.
Bortskaffelse af varmvands beholder
500 kr
Faxe
Gammel varmvands beholder skal fjernes, virker stadig er omkring 50 år gammel. Ekstrem tung, minimum 2-3 skal flytte den.
Rydde indkørsel for træ brædder
1,400 kr
Faxe
Vi har revet gulvet på første sal op, og de ligger nu i indkørslen. De for lange til en trailer, så de skal nok skæres over. Super fine, og der er kun tale om gulv brædderne, ikke det andet i indkørslen. Cirka hvad der svare til 45-50 kvm gulv. Der ligger en genbrug 10 min fra huset
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i faxe til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i faxe, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 980.00,- til 50,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!