Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Hurtig og effektic."
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Hurtig og effektic."
Maribo
"Lars fjernede mit asbesttag i december og gjorde et fremragende stykke arbejde. Han var fantastisk til at kommunikere under hele processen og var virkelig nem at arbejde sammen med. Kan varmt anbefale ham!"
Nykøbing F
"Decideret verdensklasse! Super behagelig, hyggelig og høflig og så bare en ordentlig, super grundig og god måde at løse opgaven på! Kan varmt anbefale Benjamin! 👌🏻👌🏻👌🏻"
Hedehusene
"Pålidelig, behagelig - og udførte opgaven til perfektion. Ville klart vælge Erkan igen."
Roskilde
"Fantastisk service"
København N
"Det var en kæmpe hjælp fra team’et. Vi fik flyttet vores ting - ordentligt og effektivt. Anbefaling herfra."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Perfekt arbejde👍
Flytning af træaffald til Genbrugsstationen i Vordingborg/Ørslev
4,000,-
God kommunikation og veludført arbejde
Afhentning af møbler til genbrugspladsen + 25 gipsplader 90X240 cm
2,000,-
Reel og troværdig
Afhentning af møbler til genbrugspladsen
1,500,-
"Nem kommunikation og hurtig aftale.\nMere en tilfreds med arbejdet"
Revet er hegn ned og kørt på genbrugspladsen
1,000,-
Hurtig og effektiv God kommunikation
Bære/ flytte og kører klaver på genbrugspladsen
1,500,-
Super fint arbejde.
Afhente haveaffald, og kører på genbrugsstation
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tømning af storskrald fra en stor kælder
3,000 kr
Nykøbing F
* Du bliver nødt til at tømme en STOR kælder fuld af MEGET gammelt affald: få ødelagte stole, masser af pap, polystyrenkasser, ødelagte hverdagsgenstande, glas, elektriske apparater, plastikting, beskadigede tekstilgenstande, beskadigede sko eller tasker, masser af ødelagte kæledyrsartikler osv... (Ingen store ting som vaskemaskine eller køleskab, den største ting er en Ikea skrivebordsstol, der kan bæres af 1 person). * Jeg vil gøre mit bedste for at sortere det hele inden, men der er måske få ting, du skal sortere undervejs (lokalet er meget fyldt og skal tømmes først, så jeg kan få adgang til resten af lokalet) * Det skal der en lastbil til på mindst 12m3 * Du skal køre alt til affaldsstationen/genbrugsstationen) og bortskaffe det. Jeg ved ikke, hvor mange ture der bliver nødvendige, måske er en nok * Huset ligger for enden af gaden, og du kan parkere foran det.
Kører skrald væk
500 kr
Vordingborg
Der skal køres papkasser og bakke og små væk
Jeg ønsker at få et klaver bortskaffe . Vi bor i et etplans hus og dørene er brede nok til klaveret. Klaveret står i vores køkken alrum. Højden 130 længde 150 dybde 60. Vægt nok kg 300.
2,000 kr
Næstved
Klaver skal bortskaffes. Højden 130 brede 140 dybde 60. Klaveret vejer nok 300 kg. Skal bæres fra vores køkken alrum gennem stuen og gangen . Alle dørene er brede nok.
Nedtagning og bortskaffelse af køkeskab
1,348 kr
Næstved
Jeg skal have nedtaget og fjernet /kørt på genbrugspladsen mit store køleskab. Jeg bor i hus uden trapper. Man skal gå ca 20 meter fra parkeringsplads. Der er ikke nogen til at hjælpe med at bære, andet end mig ( kvinde)
Bortskaffelse af affald
2,500 kr
Haslev
Afhentning af affald man kan bakke lige op til det med trailer
Fjerne byggerod
2,500 kr
Hårlev
Jeg søger hjælp til at få bortskaffet byggerod på 1. sal af en landejendom. Der er tale om træ, gips, Rockwool en enkelt vask, et toilet og en seng (140). Jeg kan stille bil og trailer til rådighed og genbrugspladsen ligger 5 min. væk. Affaldet kan smides ud ad vinduet fra 1. sal.
Skære 3 træer ned til hækkens højde, fjerne jord i plantekasserne og køre det væk
2,000 kr
Haslev
Tre træer der skal skæres ned til hækkens højde og jord i plantekasser der skal køres væk
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i stokkemarke til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i stokkemarke, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,230.00,- til 2,670.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!