Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Slagelse
"God kommunikation og kontakt vedr. Opgaven. Kom som aftalt og opgaven blev udført tilfredsstillende. Vil bestemt anvende igen en anden gang"
Vemmelev
"Flytning blev klaret efter aftalt tidsramme"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Slagelse
"-.-"
Venlig, effektiv og grundig
Hjælp til at køre enkelte møbler og småting på genbrugspladsen
500,-
Hurtig og effektiv. Gerne igen
Hjælp til at køre tv-bord og seng 140×200cm er adskilt på genbrugspladsen
300,-
Alt som aftalt og til tiden
Vaskemaskine til genbrug
499,-
Højt humør - selv efter en LANG og hård arbejdsdag… fedt fedt. Tak for hjælpen - jeg skriver gerne igen :-)
Storskrald og andet til genbrugsstation
3,000,-
.
Bære vaskemaskine fra 3 sal til affaldsrum
250,-
Andreas og hans kammerat var enormt fleksible og gjorde et godt stykke arbejde med at rydde op i mit affald og køre det på genbrugspladsen
Affaldskørsel med asbesthåndtering
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afskaffelse 3-personers sofa
300 kr
Slagelse
Har en 3-personers lædersofa der skal bæres ned fra 1. sal og tænker den skal køres på genbrugen. Ved ikke om den er for stor til storskrald som boligforeningen afhenter. B: 200 cm D: 86 cm. Jeg ved ikke hvor meget den vejer. Der er ingen til at hjælpe, så der skal bruges 2 personer
Rense tagrender 2 x 8 m -højde ca 2 1/2-3 m
1,000 kr
Slagelse
Rensning af tagrender på rækkehus - 2 sider a 8 m -højde ca 2 1/2 -3 meter over jorden Samt opsamling og bortførsel af nedfaldne blade fra kastanjetræ anslået 3-5 affaldssække Evt stige, kost og affaldssække forefindes
Rydning af skur + losseplads
1,500 kr
Slagelse
Har et skur på nok 15 m2 fyldt med pap, metal, og plastik. Skuret skal ryddes, 90% af alle tingene skal smides ud på lossepladsen. Ingen tunge genstande. Tingene i skuret skal sorteres inden bortskaffelse.
Fjernelse af haveaffald
5,000 kr
Slagelse
Vi har fået fældet et par træer (ca. 6 stammer) samt fjernet en del buske og grene. Vi har brug for at få det kørt væk, og tænker at en lastbil med grab kan klare opgaven bedst. Der er tale om tre store bunker. Jeg vedhæfter 1 foto af den ene bunke som måske kan give en idé om hvor meget det fylder.
Afhentning og bortkørsel af gamle keramikovne
2,195 kr
Slagelse
To gamle keramikovne, der skal smides ud. De står I en kælder, og kræver derfor at blive skilt ad. De er store og tunge. De skal også afmonteres elinstallationerne. Der er to-tre trappetrin ind i bygningen uden for. Ned i kælderen er der 10-15 trappetrin. Der står ikke andre ting i vejen i kælderen.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!