Afhentning af erhvervsaffald i Broby

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud på bortskaffelse af erhvervsaffald fra private eksperter i Broby

Eksperter til dine erhvervsbehov

Afhentning og bortskaffelse

Byggeaffald, farligt affald mm.

Sortering og transportering

Affald og genanvendelse

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste affaldsfjernere i Broby

Opgaveejer for løst opgaver online

Mathias H.

Odense SØ

4,4
(16)

Seneste Anmeldelse

"Udeblev fra aftalen og meldte ikke afbud."

Opgaveejer for løst opgaver online

steffen J.

Glamsbjerg

5,0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Steffen kom som aftalt og opgaven med at fjerne storskrald blev udført upåklageligt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4,9
(987)

Seneste Anmeldelse

"God hjælp"

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon L.

Odense C

5,0
(5)

Seneste Anmeldelse

"Klarede opgaven hurtigt og effektivt."

Opgaveejer for løst opgaver online

Dejan K.

Odense SØ

5,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Kan varmt anbefales 👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Petrica L.

Odense NV

5,0
(64)

Seneste Anmeldelse

"All ok 👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon D.

Middelfart

5,0
(210)

Seneste Anmeldelse

"Simon var super imødekommende! Opgaven krævede lidt ekstra og det tog han sig bare af! Simon var hurtig til at svare og gav gode updates undervejs!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Meget fint og punktligt gennemført arbejde. Vær opmærksom på at man skal kunne tale engelsk

Bortkørsel af havejord

4.999,-

comment.user?.profileImg

Kan ikke sige andet end at han er en super fyr og gør et glimrende stykke arbejde.

Ting på lossepladsen

600,-

comment.user?.profileImg

Kanon fyr godt stykke arbejde fejet og rengjort Værd at bruge igen

Afhentning af en masse have affald

2.000,-

comment.user?.profileImg

Hurtig og effektiv og godt stykke arbejde gjort til stor tilfredshed

Gravet Ca 1m2 græs af , samt bortkørsel af jorden

1.000,-

comment.user?.profileImg

Klarede opgaven hurtigt og effektivt.

Bortskaffelse af jord

3.000,-

comment.user?.profileImg

Kan varmt anbefales 👍

Fjerne betonaffald og jord

1.600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af skraldemænd

Baseret på 318 Anmeldelser

4.87
300
7
4
1
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Broby

5m restjord fra terrasse

2.500 kr

Vester Skerninge

5m restjord skal bortkøres fra Hundstrup til ---jeg ved ikke fra en ny terrasse plus at skrabe fra 2cm til 12 cm af - sådan glatte ledt ud nyt forsøg tja 4 t havejord der er 4m bredt der man kan køre hel hen til jorden hvor skulle jeg vide fra græs jord 4m2 det kommer an , alt er måske 20m2 sådan en lille gravemaskine

Bortskaffelse af jord

3.000 kr

Odense SV

Efter udgravning af havetrampolin søges der hjælp til bortskaffelse af jord. Diameter på trampolin er 4,30 cm og der er selv bortkørt 5 læs, så der estimeres at være ca. 3-4 m3 tilbage. Jorden skal flyttes fra baghave, så der er ca. 30-40 meter til fortorvskant med god plads. Ok at efterlade et tyndt lag jord på plænen til sidst.

Jeg søger hjælp til at få gravet et stykke samt en der har en trailer.

2.000 kr

Svendborg

Jeg har noget haveaffald der skal køres væk og et stykke jord der skal graves.

Afhentning af kampesten, betonstykker og en bunke grus

4.500 kr

Odense NØ

Afhentning af forskellige størrelser kampesten, granit og beton. Samt en bunke grus. Yderligere vil jeg gerne have leveret afretningssand, hvis det er muligt, da vi mangler 1 m3 sand. Skal være 0-4 mm eller 0-8 mm sand. Og så vil jeg høre, når nu du/I er herude, om det er muligt at få flyttet 3 paller med fliser et par meter? Jeg vedhæfter nogle billede af det, der skal hentes. Og så har jeg markeret med rød, hvor vi gerne vil have placeret pallerne. Det skal gerne være snarest muligt.

Afhentning og bortkørsel af rent jord

4.280 kr

Middelfart

Jeg har ca 4-5m3 jord der skal grabbes over hæk og bortkøres. Se venligst billede

Fjernet sten, fliser og andet skrald

400 kr

Agedrup

Har brug for at få smidt nogle sten og fliser, lidt haveaffald og et gyngestativ ud på lossepladsen. Har ingen trailer. Stenene er tunge elementer. Gyngestativet er pillet ned. Medbring egen trailer

Køre 20 kvm opgravet græstørv væk

700 kr

Odense C

20 kvm. Opgravet græstørv køres væk. Det vil ligge ude ved vejen. Jeg hjælper med at læsse på trailer, men du skal selv på lossepladsen og læsse af.

Hvad inkluderes i erhvervsaffald?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål om erhvervsaffald

  • For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin: 

    1. Opret opgave: Indled med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, hvor du beskriver detaljeret, hvilken hjælp du har brug for. Angiv også, hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Giv et skøn over, hvad du vil betale for opgaven, så de interesserede handyhandere har mulighed for at imødekomme dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter kort tid vil du begynde at modtage tilbud fra dygtige handyhandere i dit nærområde.
    4. Vælg en afhenter: Gennemse de forskellige tilbud, og acceptér et tilbud, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Begynd: Når du har fundet den rette handyhander med forstand på håndtering af erhvervsaffald og accepteret tilbuddet, kan arbejdet gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen foregår således:

    • Reservation: Efter at du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningen af erhvervsaffaldet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.

  • Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej: 

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhands platform.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
       

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som om du ikke havde accepteret et bud endnu. 
    2. Udfyld formularen, og angiv årsagen til annulleringen.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.

     

    Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt. 


    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
     

  • Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere. 

  • I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online, og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor vælge en privat affaldsekspert?

Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave, og modtag straks bud fra handyhandere nær dig. 
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige affaldsafhentere på platformen og frit vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – selv når du stiller særlige krav. 
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra andre kunder, kan du få en god fornemmelse af handyhanderne og deres hidtidige arbejdsindsats.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Brug prisberegneren på vores hjemmeside til at lave et skøn over opgavens pris.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse, hvis du selv har en almindelig skadeforsikring, for eksempel en indboforsikring. Orientér dig på vores hjemmeside om betingelserne for at få godtgørelse.
  • Support: Vi tilbyder support og står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov.

Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i broby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i broby, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.000,00,- til 4.280,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!