Bogføring

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Bogføringsydelser til alle dine behov

Bogføringstjenester

Xero bogføring

Xero træning

Bogføringshjælp

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

daytrading hjælp til A-Z

2,000 kr

Herning

Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.

Bankafstemning i Dinero

1,500 kr

Roskilde

Jeg skal have hjælp til en bankafstemning i Dinero, i et helt nyopstartet firma, så der er under 10 bilag.

Moms og bogføringshjælp

2,500 kr

Haarby

moms årsopgørelse årraport bogføring

Hjælp til at måle ejendom op og sætte nye skelpælse

30,000 kr

Slagelse

Sælger ønsker en ny opmåling af ejendommen inkl. nye skelpæle idet ejendommen bliver lavet om fra blåt areal til rødt areal (se vedhæftet billede), efter aftale med naboejendommen. Derudover skal de nye arealer også tinglyses på begge ejendomme. Det drejer sig om matrikel 13b og 12 i ******* **, *************. Sig til hvis I har brug for flere informationer til at udarbejde et tilbud. Vi indhenter tilbud fra forskellige firmaer.

Personlig assistent til skriveopgaver

300 kr

Online

Genopslag: aktiv: soeger ekstra skribenter så der mere fleksibilitet Skrive til udlejer, vicevært, huslejenævn for mig så jeg ikke sidder med traumet selv gerne på Word online for at følge med i skriveprocessen Kort version Jeg søger som privatperson helst personlig assistance på deltid, bnu en time for 300, og ellers i et par timer ugentligt, helst uddannet PA som er en der udfører PA-opgaver primært til at svare (komplekse ting) for mig - gerne noget jeg selv finder på til og med retssystemet, skriv hvis det har interesse og del gerne til at hygge sig sammen med. For nyligt virker min nøgle ikke til baggården, sikkert for at hindre mig yderligere, og ønsker en til at møde mig når jeg skal møde evt. vicevært ved uddelegering af ny nøgle Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. indirekte mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra stoevogco. De har gennemført ca. 2 ulovligheder 3 ulovligheder med ond intention til gene for mig og tidl. lejer, men mest mig om måneden siden 2020 og jeg skal være velkommen at bo her for har intet gjort. Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg delvist af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra Stoevogco, med med Martin som leder, nu angiveligt beboer Jesper som vicevært der ikke er officielt. Deres handlinger skal tilayneladende få det til at ligne at jeg er den der skaber problemer, men når jeg intet har gjort, og fra starten var de uacceptable i adfærd, for sikkert at skabe fjender for profit. Martin begyndte at være skadelig, jeg ønsker hjælp til det ikke er en kamp men en gør det for mig for at jeg kan leve normalt uden fx hårdt indstillet smækken med dør til gene for min UC sygdom de ved jeg har fået, og få taget test af mit drikkevand som er forskellig fra hinanden i køkken og toilet. Politiet har ikke ville, i hvert fald Benjamin så vidt jeg husker han hed jeg snakkede med, det har jeg optaget, ville gøre noget ved det og sagde jeg først skal tage mine medicin mod skizofreni, selvom jeg har sendt et billede der kunne tyde på et bevis (da vi ikke har overvågning pt.)

bogføring plus års moms opgørelse og selvangivelse

4,500 kr

Online

bogføring af mindre posteringer. momsregnskab og årsopgørelse + selvangivelse. der skal bogføres årligt maks 350 bilag

regnskab + årsopgørelse

4,000 kr

Humble

Løbende regnskab + årsopgørelse

Arealoverførsel ( grund deles i 2 efter nedbrændt nabohus)

210 kr

Jelling

Arealoverførsel fra nedbrændt hus som skal deles mellem 2 naboer . Grund skal måles op og ligges ind under 2 matrikeler i 2 lige store dele på den ene side ligger der stadig en garage og et skur plus tinglyses og hvad der ellers er af krav

Opmåling til BBR-opdatering

5,000 kr

Gilleleje

Opmåling af sommerhus til opdatering i bbr registret. Vi kan selv stå for registrering.

Landmåler til drænrør-opmåling

750 kr

Juelsminde

Vi skal bruge en landmåler til at måle op til at søge tilladelse til at omlægge gamle (itugåede) drænrør til en lille bæk i haven. Strækning nok ca. 75-100 meter. Kommunen kræver opmåling af fald og kote - det skal bruges til den ansøgning om tilladelse, vi skal sende til dem.

Skat

2,000 kr

Aarhus C

Udfyld selvangivelse for 2023

Bogholderi og moms i Dinero

750 kr

Online

Søger en bogholder der kan bogføre i Dinero samt indrettet moms og stå for udvidet selvangivelse. Det drejer sig om ca. 100 bilag om året.

Hvad tilbyder bogføringsydelser

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Relevante spørgsmål

  • En bogholder har ansvaret for en række finansielle opgaver i en virksomhed, herunder afstemning af bankkonti og kreditkort, håndtering af kreditor- og debitorbogholderi, forberedelse og indsendelse af momsangivelser, lønadministration og betaling af pension. Ved at holde styr på disse opgaver, hjælper din bogholder med at sikre, at dine optegnelser er i orden og klar til din revisor ved skattetid.

  • En bogholder har ansvaret for at håndtere en virksomheds transaktioner og bogføring, mens regnskabsafdelingen fokuserer på at udarbejde finansielle oplysninger til brug for skatteformål og forretningsforbedring. Det er muligt at ansætte en revisor til at udføre bogføringen, men det vil typisk medføre en højere omkostning.

  • Mange tror måske, at de kan spare penge ved at føre regnskaberne selv, men i virkeligheden vil en professionel bogholder anvende korrekte regnskabsmetoder og kunne registrere transaktioner på halvdelen af tiden med 100% nøjagtighed. Derudover vil en bogholder minimere din risiko ved at sikre, at du overholder rapporterings- og betalingsforpligtelser som BAS, IAS, pension og løn.

  • Blandt bogholdere er de mest populære regnskabssoftwareprogrammer Xero, MYOB og Quickbooks. Disse systemer fungerer på en lignende måde, hvilket gør det nemt for de fleste bogholdere at tilpasse sig dit foretrukne system.

  • Afhængigt af størrelsen på din virksomhed kan du vælge at ansætte en lokal bogholder til at hjælpe dig på ugentlig, månedlig, kvartalsvis eller årlig basis. Hvis din virksomhed er registreret for GST, kan en bogholder, der også er en certificeret BAS-agent, hjælpe dig med at forberede og indsende din regelmæssige virksomhedsaktivitetsrapport til skattekontoret, normalt hver kvartal.

  • Prisen for bogføring på Handyhand varierer normalt mellem 270 DKK og 900 DKK, afhængigt af din aftale og de tjenester, du har brug for. De fleste bogholdere vil opkræve en timeløn for den tid, der bruges på at håndtere dine finansielle transaktioner. Alternativt kan nogle bogholdere opkræve en fastholdelsesafgift på ugentlig, månedlig eller kvartalsvis basis for at yde løbende hjælp med specifikke opgaver.

Hvorfor hyre en bogføringsydelse med Handyhand?

Leder du efter en bogholder i nærheden af dig? At føre gode økonomiske optegnelser er en nødvendig del af at drive virksomhed, men det er en opgave, som mange virksomhedsejere kæmper med. Så hvis du er kommet bagud med din bogføring og det er blevet overvældende, behøver du ikke gøre det hele selv eller betale en revisors gebyrer for at gøre det. Find i stedet en bogholder i nærheden af dig, der kan hjælpe dig med at holde styr på din bogføring og økonomi, så du kan få betaling, holde styr på dine udgifter og håndtere dine skatteforpligtelser til tiden.


Om du har brug for hjælp til at rydde op i en bunke af økonomiske opgaver eller du ønsker at få en partner om bord til at håndtere fakturering og lønudbetaling, så har Handyhand den lokale bogholder til dig. Spild ikke timer på at forsøge at finde den rette løsning - få tilbud fra kvalificerede bogholdere i nærheden af dig inden for få minutter efter at have indsendt din opgave.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!