Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.
Bryllupshjælp
3,000,-
😊
Serveringshjælp til bryllup
5,500,-
Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.
Hjælp til bryllup med diverse
3,500,-
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til kobberbryllup
1,000 kr
Esbjerg V
Forberedelse Servering Afrydning Bar
Serveringshjælp til sølvbryllup
2,500 kr
Mørkøv
Anret buffet, afrydning, opvask, kaffe
Servering og oprydning til fest
Holbæk
Vi bliver ml. 40 - 50 gæster ca. ved begge fester og der skal bruges hjælp til at anrette en buffet og afrydning/opvask til 18 års - og til kobberbrylluppet drejer det sig om servering af 3 retters menu samt afrydning og opvask - vi kunne godt tænke os at slippe for at skulle bekymre os om andet end at nyde vores fester. Mvh Majken har en 18 års 29/1-22 og et kobberbryllup 5/2-22
servering og oprydning ved bryllup i egen have
1,500 kr
Odense S
Hjælp til bordpyntning. Opfyldning af drikke vare Aftagning af brugt service Opsætning af en let buffet (er bestilg) Oprydning
Servering afrydning opvask til sølvbryllup
Veksø
Klargøring af velkomstdrink servering (fade på bordet) til 45 personer afrydning opvask kaffe og oprydning. Koordinere med toastmaster og kokkene. Der er 2 kokke som klargøres al maden. Regner med at der skal bruges 2-3 til jobbet. 30. April
Servering og afrydning til sølvbryllup
Hvidovre
Vi har brug for hjælp til vores sølvbryllup som afholdes for 45 personer i en sportsklub i Hvidovre d.7/5. Til aftensmad med buffet. Det drejer sig om klargøring servering afrydning opfyldning af opvaskemaskine mv Kunne du være interesseret i at hjælpe os? Med venlig hilsen Finn og Anette D. 7. maj kl. 17-23
Køkkenhjælp til kobberbryllupsfest
800 kr
Fredericia
Vi har brug for køkkenhjælp fra kl. 16-23. Der skal varmes suppe/ lette retter, sættes mad frem på buffet, ryddes af og vaskes op. Anrettes dessert. Ligeledes brygges kaffe og genopfyldes vandkander på bordene.
køkkenhjælp til bryllup
1,500 kr
Kastrup
klargøring af buffet, sættes ind på bordet, sørger for gæster har noget at drikke, sætte drikkevare på køl, opvask afrydning efter mad
Servering/hjælp til køkken opvask opstilling af bar
København N
Jeg har brug for 2 som kan hjælpe med servering af velkomstdrink anrette smørrebrød på buffet. Afrydning af borde Hjælp til at skænke fadøl og se til at folk har hvad de skal have at drikke ved bordene. Opvask. Anret af kaffe og kage på buffet samt opstilling af “bar” og første servering af drinks. Opvask Vi bliver 45. Lørdag den 25. Maj fra kl. 13.15 til ca 21.30. Festen er på Nørrebro
Servering til fest
3,000 kr
Greve
Lave og servere velkomstdrink samt snacks, afrydning opfyldning samt anrette bufet osv
Servering til bryllup
6,000 kr
Ullerslev
Lune mad, server og opvask
Serveringshjælp til sølvbryllup
2,500 kr
Mørkøv
Anret buffet, afrydning, opvask, kaffe
Servering
1,000 kr
Melby
Servering til havefest og madlavning
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Serveringshjælp
800 kr
Hillerød
Servering og opvask til konfirmation
servering privat fest
Egå
Let servering (buffet) serveringsarbejde og opvask
Servering til og oprydning efter bryllup
Vojens
Servering på Tørning Mølle Servering til bryllupsmiddagen (forret tallerken servering hovedretter på buffet el. fad samt dessert på fad). Vi bliver 70. Maden skal lunes anrettes og serveres. Services til hentes retur og vaskes op. Stedet har industri opvaskemaskine. Koordinering med toastmaster i løber af aftenen. Beregnet tidsforbrug på dagen 16-24 (8 timer) Dagen efter søndag inden kl 15 pynt nedtages og kasseres flader aftørres toiletter rengøres gulv støvsuges klinker vaskes beregnet samlet tidsforbrug 10-11 timer Lørdag d. 2/9/2023 fra kl 16 til 24 Søndag d. 3/9/2023 2-3 timer kan frit lægges inden kl 15.
Servering, opvask og oprydning.
1,000 kr
Gistrup
Servering, opvask og oprydning
Servering til dåb
600 kr
Holbæk
Servering, opfyldning af kaffe og vand. Sætte mad og tallerkner frem på ta selv bord, fyld vaskemaskine og sæt service på plads.
Servering og køkkenhjælp
1,500 kr
Rødding
Servering, opvarmning af mad, anretning af mad og opvask
Bartender til bryllupet i Blokhus
1,000 kr
Blokhus
Bartender til servering af drinks. Erfaring er nødvendig. Medbring gerne shaker udstyr. Tidsrum: kl. 22-02
Bartender
5,000 kr
Hundested
Til et bryllup i Nordsjælland ønskes to bartendere i fire timer fra kl. 22 til kl. 2 Vi har selv udvalgt fire cocktails og køber selv råvarer ind. Vi har selv bar til rådighed, bartenderne skal derfor blot medbringe mikserudstyr. Det er et krav, at bartendere er over 18 år, uddannede eller har erfaring som bartendere fra bar el.lign.
Bartender til bryllup d. 19 juni 2021
Silkeborg
Vi mangler en bartender i ca. 5 timer som skal kunne blande 4 forskellige drinks og hælde shots op. Brylluppet afholdes i vores egen have i Silkeborg 19.06.2021
Bartender til bryllup
Stenløse
Lørdag d. 22 oktober skal min kommende mand og jeg giftes. Festen holdes i et lille selskabslokale i Stenløse. I hjørnet af lokalet står der en lille bar og derfor kunne vi godt tænke os at have bartender den pågældende aften. Vi tænkte 4-5 drinks noget ala: Gin Hass Gin & Tonic Filur Kung Fu Dark 'N' Stormy Ellers kan vi måske aftale det nærmere! Lørdag d. 22-10-22 kl. 20 - 03
Bartender
2,000 kr
Skælskør
Vi søger en bartender til vores bryllup, og det kommer nok til at være i tidsrummet 21-04. Vi skal nok sørge for at alting er der, du skal bare lave drinks til os :) Kom gerne med et bud på pris Mvh Monique og Morten
Serveringspersonale og bartendere til bryllup
København
Der ønskes 2 stks serveringspersonale fra kl.16-22 til bryllup og derefter 2 stks bartendere fra kl.21.30-4. Der serveres buffet til brylluppet så der skal anlægges mad ryddes op efter gæsterne og desserten skal tages frem også. 13. August 2022
Servering eller bartender til bryllup
Hornbæk
Servering af forret fylde vandkarafler hælde vin op i glas hjælpe kokken hvis han har brug for det opvask af brugte service og bartender til nemme drinks :) 22 maj 2021 fra klokken 16:00-1:00 (Tjener/bartender får mad fra buffet)
Bartender/service (4-5 timer)
1,000 kr
København V
Ønsker en person til at være bartender (/simpel service) i 4-5 timer i tidsrummet fra kl 21.00 i København. Der skal laves 3-5 forskellige typer cocktails til ca. 15 gæster. Alting er på stedet. Pæn påklædning og tidligere erfaring med servering/bartending er et krav.
Bartender til privat fest
1,200 kr
Viborg
Vi holder fest for 45-50 mennesker og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring 19 - 01. Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer evt. i samarbejde med dig, så nogle udvalgte drinks kan laves.
Bartender
3,500 kr
Stoholm Jyll
Hej. Vi skal holde en firmafest og mangler bartender. Du skal kunne fremvise og have erfaring inden for bartending. Du skal kunne lave en liste over hvad du skal bruge og det vil vi skaffe. Det er d. 2 sep. Fra kl. 18:00 til 23:30.
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hos Handyhand kan få hjælp til alle bryllupsforberedelserne. Hjælp til booking af lokale, borddækning og pynt, bryllupskage, valg af bryllupskjole eller madplanlægning. På selve dagen kan din bryllupshjælper være til stede og hjælpe med, at alt det praktiske forløber sig som det skal.
Prisen på bryllupshjælp afregnes oftest som timebetaling. På handyhand.dk kan du finde billige og dygtige hjælpere. Priser vil være ca. 150-300 kr. pr. time. Det er også muligt at få en fast pris på den enkelte opgave. Her kommer prisen meget an på omfanget af opgaven.
Når du skal giftes har du utrolig mange ting der skal forberedes og arrangeres. At planlægge et bryllup kan være stressende og tidskrævende, og måske er flere af bryllupsforberedelserne uden for din viden og erfaring. I tilfælde heraf kan du med fordel få hjælp og rådgivning i processen. Med en bryllupshjælper har du den optimale hjælp og rådgivning du behøver, for at få det bryllup du går og drømmer om. Du kan i ro og mag nyde tiden op til brylluppet, og særligt på dagen kan du føle dig rolig og tryg, velvidende om at der er taget professionel hånd om arrangementet.
Det eneste du selv behøver at stå for er, at finde tid i din kalender til møder med din bryllupsplanlægger. På møderne kan i aftale nærmere og træffe beslutninger i forbindelse med brylluppet. Bryllupsplanlæggeren sørger selv for alt det praktiske og for bestillinger af alt det aftalte. Du skal selv betale for de ting, der bestilles. På handyhand.dk kan du få tilbud fra dygtige bryllupshjælpere til en fordelagtig pris.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!