Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bryllup (8/8-2020 Horsens) let klargøring opvask og opfyldning af drikkevarer
Horsens
Vi søger en glad og serviceminded person til at klare nogle praktiske opgaver i forbindelse med vores bryllup. Opgaverne vil bestå af følgende: Løbende opfyldning af drikkevarer Oprydning og opvask ved måltider Hjælp til buffet (vi har betalt cater med hovedansvaret) Klargøring af kaffe og kagebord Eventuelt andre småopgaver Løn aftales ved kontakt. 8. august 2020 - Ca. kl. 16-23
Hjælp til Bryllup i Gundsømagle
Roskilde
Min kæreste og jeg skal giftes d. 25/4 2020 og derfor søger vi en person som skal ordne køkkenet mm på dagen. Jobbet starter kl 14.30 og til indtil natmad er serveret omkring kl 00. Det vi ønsker er generelt en hjælpende hånd i løbet af dagen som fx kan være: -Tænde stearinlys musik sætte champagne frem inden vi og gæsterne kommer: -Varme enkelte retter i ovn -Anrette mad på fade -stille fade på et buffet bord -sætte opvask over -sørge for at fylde sodavand op Jeg vil til dagen have lavet en udførlig plan over hvad der skal gøres hvornår så der ikke kan forekomme tvivl. Festen foregår d. 25/4 fra kl 14.30 men jeg vil rigtig gerne have et lille møde (hvis det er muligt) dagen før så du lige ser rummet og vi kan snakke om opgaven mm.
Erfaren serverings-person søges til bryllup
Hvidovre
Vi leder efter et ansvarsfuldt menneske med erfaring med et industrikøkken der har lyst til at hjælpe os med vores bryllup. Vi holder fest fra kl 14 hvor vi har brug for hjælp til at tage imod mad fra gæsterne (de kommer med mad i stedet for gaver) og servere velkomstdrinks stå i bar servere mad og gøre rent i køkkenet. Vi regner med at hyre 4 personer i alt hvor du vil være en af dem og stå for at have overblikket og ansvaret over opgaver og køkken. De 3 andre er folk i starten af 20'erne du kan sætte i gang. Lørdag den 10. juli. Gæsterne kommer fra kl 14 og vi har lokalet til kl 3 om natten. Sted: Zentropa i Hvidovre
Køkken/serveringspersonale søges til bryllup i nærheden af Middelfart.
Middelfart
Vi søger 3-4 personer som sammen kan holde styr på køkkenet samt sørge for et glidende forløb gennem aftenen. ca. 65 kuverter. Vi skal som en som kan agere leder i køkkenet og koordinere de andre. Vi får leveret mad fra et cateringfirma så vi har behov for folk som kan hjælpe med følgende: - Velkomstdrinks - Klargøring/opvarmning af mad - Servering af mad/vin - Oprydning efter mad samt opvask Selve maden omhandler følgende: - Anrettet forret - Hovedret som buffet - Anrettet dessert - Klargøring af natmad (så det nemt kan sættes frem) Der er et mindre industrikøkken til rådighed samt god anretningsplads. Afregning efter aftale. Forplejning inkluderet. Det er et krav at du har prøvet at arbejde med lignende opgaver da vi som brudepar ønsker at denne proces kører selvstændigt. Lyder det som noget for dig så kontakt mig gerne for en uforpligtende snak. Vores bryllup afholdes d. 20/8-2022 med borgerlig vielse på lokationen kl. 15. Opgavens varighed er ca. 10 timer. Start- og sluttidspunkt efter aftale.
Hjælp til bryllup
2,400 kr
Hundested
Hej, Vi skal giftes og har brug for hjælp til det praktiske ifm. vores bryllupsfest. Vi har personale til servering, afrydning og opvask af selve middagen, men vi har brug for to personer til at hjælpe med servering af drikkevarer efter middagen, afrydning og opvask under festen samt klargøring/oprydning af natmad og morgenmad dagen efter. Arbejdet vil være fra kl. 22-03 lørdag d. 20. maj og kl. 8-11 søndag d. 21. maj. I alt 8 timer. Der deltager 70-80 gæster til bryllupsfesten. Det foregår i et festlokale, hvor der er industrikøkken og diverse faciliteter.
Tjener til praktiske opgaver ved vores bryllup
4,000 kr
Årslev
Vi søger en sevice/tjener funktion til vores bryllup (1-2 personer efter behov). Der vil være 35 gæster. Maden er anrettet som tag-selv buffet med grillmester på stedet. Forventet tid: 13-24. Opgaver: - Fylde op med drikkevarer på bordene. - Samle tomme dåser sammen. - Udskifte isterninger ved tag-selv bord. - Indsamle tallerkener mellem retterne - Opvask i det omfang det er muligt (industriopvaskemaskine i køkkenet) - Servering af kaffe ved tag-selv bord. - Servering af snack-skåle til bordene - Sørge for at toiletterne er i orden
Servering mm. til bryllupsfest
Gentofte
Vi skal holde stor bryllupsfest i vores have i Gentofte og har brug for 2 personer med tjenererfaring. Arbejdet omfatter servering af mad (ikke bordservering) opfyldning af drikkevare afrydning lave kaffe og andre praktiske opgaver. Skal endelig hvis det lyder som noget for jer! :) Lørdag d. 22. august 15.30- ca. 22.30
Diverse hjælp til vores bryllup
1,000 kr
Holbæk
I forbindelse med vores bryllup søger vi hjælp til diverse opgaver i løbet af dagen. Opgaverne er alt fra opsætning/nedtagning af stole, fragte stole tur/retur, sætte glas frem, skænke champagne, skære kage mm. Opgave kræver kørekort da der skal køres ting frem og tilbage
Hjælp til servering og opvask til barnedåb
Aalborg
Søger 1 stk erfarende og stabil kvinde/mand til servering til barnedåb. Opgaver du skal kunne besidde dig til arrangementet: - opvask (industriopvaskemaskine) - sætte mad frem på buffe bord (2-3 retter under festen) maden er lavet og anrettet på fade m.m - afryde tallerkner efter hver enkel ret og vaske op. - holde orden i køkkenet (aftørring af borde holde hygiejne med maden) - lave kaffe/the Evt. Fremstilling af sodavand vin og øl under festen. Jeg påtænker arbejdstiden vil være ca. 5 timer. Løn: 130 kr i timen. Finder sted i privat festlokale i vejgaard/Aalborg søndag d. 19 juni fra kl. 11. Adresse fåes ved ansættelse.
Servering afrydning anretning og forvarmning af mad
Silkeborg
Vi søger en person til anretning varmning servering og afrydning i løbet af vores bryllup. Det er et lille bryllup hvor der i alt vil være 13 voksne og 4 børn. Det bliver afholdt hjemme i vores lejlighed i virklund (tæt ved silkeborg). Maden bliver leveret fra jysk diner og er fire retters menu. der vil være opvarmning af fx tarteletter til forret og anretning der vil være en buffe med stege der skal varmes og skæres udbog buffen skal anrettes. så vil der være kage til dessert som skal stilles ud også vil der være skrub af mad. Her udover vil der være brig for afrydning af terlerkner og sørger for at udskifte tomme drikkevarer osv. vi har ikke opvaskemaskine så ting der skal vaskes op skal vaskes op i hånden men vi bruger en gangs tallerkner som bare skal smides ud. Vi regner med at skulle bruge hjælp ca. fra kl 12-20 søndag d. 8 august. Vi skal vies kl 12.30 og bed endnu ikke hvor længe dette vil tage vi får en kort vielse. og der efter skal der tages lidt billedere. Så nogle gæster kommer dumpende kort efter servicen og skal have velkomst drinks. Det bliver en stille og rolig dag med det nærmeste familie. Vi håber der er en der ude der kan hjælpe os med dette. Søndag d. 8 August 2021 fra kl 12-20
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!