Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.
Bryllupshjælp
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
bryllupskørsel fra kirken i Rørvig og ca. 400 m til et sommerhus på Kirkevænget Rørvig.
700 kr
Rørvig
En ladcykel eller en speciel bil, der kører fra kirken i Rørvig til Kirkevænget ca. 400 meter.
Kørsel fra bryllupsfest til hjem
Svenstrup J
Min kæreste og jeg skal til bryllup på lørdag d. 8 august i Sebbersund 5 km uden for Nibe men vi kan ikke sove der. Idet vi begge skal drikke alkohol søger vi en “chauffør” med egen bil der kan hente os i Sebbersund og køre os til vores hjem i Svenstrup J natten til søndag mellem kl. 02.00-03.00. Vi tilbyder 300 kr. for turen på små 20 km. Natten til søndag d. 9 august mellem kl. 02.00-03.00.
Kør mig rundt i DK til møder i min bil
Online
Hej Jeg skal bruge en chauffør til at køre mig rundt i morgen. Starter i kbh skal til frederiksværk til teoriprøve derefter til jylland til møde og til sidst tilbage til kbh. Vi starter kl 645 og ender kl 2200. Der bliver 6-7 timers pause i løbet af dagen. Jeg har bilen Dbh Jonas d 12 september fra kl 6.45 til kl 2200
Vi er en flok unge studerende som skal fra en forfest i kolding til en større fest i Vejle
4,500 kr
Kolding
Vi er en flok unge studerende som holder forfest i Kolding og vil derfor gerne videre til en større fest i Vejle som starter kl 20:00 d. 22/9. Vi vil derfor gerne hentes af en party bus og køre lidt i bussen så vi bliver hentet kl 19:00 i Kolding og ankommer til adressen i Vejle kl 20:00. Adressen i Vejle er smedevej 18.
Partybus
2,000 kr
Slagelse
Vi er 10 sygeplejerskestuderende der skal holde polterabend for vores veninde. Vi ønsker at køre fra adressen til Næstved Bowl N' Fun hvor vi skal være i ca 2 timer. Vi ønsker en god pris for turen derned og hjem igen da vi alle er på SU :-D OBS vi står ikke for køretøjet Hilsen Emilie
Hjemtransport af bil og familie
250 kr
Hedehusene
Ønsker at blive transporter fra Fløng til Amager. Du skal køre vores bil og os (familie på 4) lørdag aften/nat efter konfirmation
Fragtet 10 personer i ca. 1 km
500 kr
Esbjerg N
Vi skal til en fællesfest, men vil gerne fragtes på en sjov måde til stedet. Vi skal fragtes ca. 1 km kl 21.00
Hejsa! Jeg ved godt, at jeg er meget sent ude, men jeg står i den uheldige situation at jeg har arr
6,500 kr
Aalborg
Hejsa! Jeg ved godt, at jeg er meget sent ude, men jeg står i den uheldige situation at jeg har arrangeret en polterabend på lørdag d.10 juni, hvor jeg havde booket en partybus, den partybus er uheldigvis brændt sammen og jeg står derfor og leder efter en ny! Vi ønsker at kvinderne bliver hentet i Vestre Fjordpark (Skydebanevej 14, 9000 Aalborg) klokken 16, hvor vi efterfølgende henter mændene i Funcenter (Boeck-Hansens vej 14, 9000 Aalborg) hvor vi sammen kører til Egholmsvej 3 i Skørping, vi vil gerne køre i omkring 2 timer med et par stop på vejen.
Babysitning
1,000 kr
Hørsholm
Vi skal til bryllup og skal derfor have passet vores 1-årige datter (snart 1,5). Vi skal være i kirken kl. 11:00 og er derfra i gang hele dagen til sen aften/nat, hvor vi vil hente Karla. Vi skal være på Rungsted Kro og vil, hvis nødvendigt, gerne stille et værelse til rådighed. Så vil vi hente Karla, når festen er slut og du kan sove videre og tage hjem morgenen efter.
Hjælp til fest
Ølstykke
Vi holder vores datter nonfirmacion lørdag den 7. august. Vi har brug for hjælp fra ca. 17.30-22:30. Vi bor i Ølstykke tæt på S tog. Mvh Maria og Niels 07-08-2021
Kørsel/transport fra Skagen til Århus
Viby
Vi er 2 sømænd der kommer til Skagen omkring kl 02 fredag morgen og da man ikke kan komme med offentlig transport vil gerne hentes i Skagen og køres til Århus. Ift til betaling er mulighederne mange. evt via fakturering gennem dit cvr nummer eller som udbetalt løn. Skal være mellem torsdag og fredag.
Bryllupskørsel fra kirke
1,000 kr
Hørve
Bryllupskørsel fra korskirken til Aggersvold Gods. Tornbrinken 26, 4450 Jyderup Sportsvogn, veteranbil eller lignende Brudeparret bryllupskørsel er blevet aflyst kl. 14.00
Bryllupskørsel fra kirke - foto - bryllupssted
3,000 kr
Hasle
Afhentning brudepar Ruts Kirke kl. 13.45 (ca) Køre m. brudepar til foto under vejs Slutteligt Køre brudepar til Siemsens gård i Svaneke (ca. kl. 15.30)
bryllup
1,500 kr
Esbjerg N
bryllupskørsel fra esbjerg til varde
Bryllupskørsel
3,000 kr
Odder
Bryllupskørsel i Rolls Royce eller limousine d. 29/7 fra Odder kirke kl ca 13 kørsel til comwell bygholm i Horsens
bryllups kørsel
1,500 kr
Ribe
kørsel til bakkevej 54 fra vodder
bryllupskørsel
2,000 kr
Svaneke
Hej, Jeg og min kæreste Max skal giftes i Svaneke kirke d 19/8 i år og er på jagt efter en flot bil eller andet der kan køre os fra kirken til Egilsholm feriekoloni omkring kl 16.30. Har i et tilbud?
Bryllup
1,500 kr
Ullerslev
Kørsel fra adresse til Rådhus og retur
bryllupsbil
2,950 kr
Allerød
kører brudepar i bil (bil haves ikke) til fotolokation i Lyngby og videre til festlokale i Lyngby
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:
Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.
Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Gennem Handyhands forsikring er både du og bryllupsbiludlejeren dækket, i tilfælde af at der skulle opstå uforudsete skader direkte i forbindelse med arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring. For at se en nærmere beskrivelse af dækningen henviser vi til Handyhands forsikringsside.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.
Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!