Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder nær dig

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Heidi H..

Køge

5,0
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!

Bryllipsservering

5.000,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1.500,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1.874,-

comment.user?.profileImg

Vi var meget glade for, at have Mikkel som fotograf til vores bryllup. Han er yderst serviceminded, venlig og kvalificeret og han faldt rigtig god ind i vores bryllupssetting. Tak til ham for et godt udført arbejde.

Amatør fotograf til bryllup (vielse + reception)

4.600,-

comment.user?.profileImg

Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.

hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask

1.100,-

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver

Hjælp til bryllup

8.000 kr

Søger en bryllupsplanlægger

Serveringshjælp til bryllup

2.000 kr

Hjælp til anretning og servering af reception samt hjælp til servering og andre praktiske opgaver omkring brylluppet i løbet af aftenen.

Servering til bryllup

Vi vil have følgende opgaver i løbet af vielse+receptionen til vores bryllup som vi har brug for hjælp til og vi tænker vi nok har brug for 2 personer: - Opfyldning af drikkevarer (dåser i de baljer vi stiller op + opfyldning af vand i tappehaner når de løber tør). - Udsæt mad (muligvis opvarmning) + snacks på buffet bordet. - Skæring af bryllupskage til gæster (efter vi som brudepar har skåret det første stykke). - Løbende oprydning af skrald/brugt service (det er engangsservice vi bruger så det er mest at smide i skraldeposer hvis folk ikke har gjort det selv). - Hjælp til lidt opsætning inden de fleste gæster ankommer. - Hjælp til afsluttende oprydning efter receptionen. Brylluppet foregår den 16. April og vi forventer vi har brug for hjælp i tidsrummet fra kl. 10:30 til kl. ca. 15:30.

Diverse hjælp til vores bryllup

1.000 kr

I forbindelse med vores bryllup søger vi hjælp til diverse opgaver i løbet af dagen. Opgaverne er alt fra opsætning/nedtagning af stole, fragte stole tur/retur, sætte glas frem, skænke champagne, skære kage mm. Opgave kræver kørekort da der skal køres ting frem og tilbage

Hjælp til bryllup

2.400 kr

Hej, Vi skal giftes og har brug for hjælp til det praktiske ifm. vores bryllupsfest. Vi har personale til servering, afrydning og opvask af selve middagen, men vi har brug for to personer til at hjælpe med servering af drikkevarer efter middagen, afrydning og opvask under festen samt klargøring/oprydning af natmad og morgenmad dagen efter. Arbejdet vil være fra kl. 22-03 lørdag d. 20. maj og kl. 8-11 søndag d. 21. maj. I alt 8 timer. Der deltager 70-80 gæster til bryllupsfesten. Det foregår i et festlokale, hvor der er industrikøkken og diverse faciliteter.

Bryllup (8/8-2020 Horsens) let klargøring opvask og opfyldning af drikkevarer

Vi søger en glad og serviceminded person til at klare nogle praktiske opgaver i forbindelse med vores bryllup. Opgaverne vil bestå af følgende: Løbende opfyldning af drikkevarer Oprydning og opvask ved måltider Hjælp til buffet (vi har betalt cater med hovedansvaret) Klargøring af kaffe og kagebord Eventuelt andre småopgaver Løn aftales ved kontakt. 8. august 2020 - Ca. kl. 16-23

Hjælp til Bryllup i Gundsømagle

Min kæreste og jeg skal giftes d. 25/4 2020 og derfor søger vi en person som skal ordne køkkenet mm på dagen. Jobbet starter kl 14.30 og til indtil natmad er serveret omkring kl 00. Det vi ønsker er generelt en hjælpende hånd i løbet af dagen som fx kan være: -Tænde stearinlys musik sætte champagne frem inden vi og gæsterne kommer: -Varme enkelte retter i ovn -Anrette mad på fade -stille fade på et buffet bord -sætte opvask over -sørge for at fylde sodavand op Jeg vil til dagen have lavet en udførlig plan over hvad der skal gøres hvornår så der ikke kan forekomme tvivl. Festen foregår d. 25/4 fra kl 14.30 men jeg vil rigtig gerne have et lille møde (hvis det er muligt) dagen før så du lige ser rummet og vi kan snakke om opgaven mm.

Hjælper til lille bryllupsarrangement

Vi søger en hjælper til vores bryllupsfest i et lejet lokale til at rydde tallerkner af tømme opvasker og sætte ind fylde op med mad og drikkevarer og klargøre brunchbuffet i fællesskab med en kok samt sørger for at køkken og buffet fremstår pæn og indbydende. Buffeten skal også ryddes af og madvarer skal pakkes og på køl og senere på dagen skal der stilles tallerkner /bestik frem til når bryllupskagen skal spises også herefter skal der ryddes af. Vi forventer at du har erfaring inde for servering og/eller køkkenfaget og gerne har hygiejne bevis. Tidspunkt: lørdag d 23/10 fra kl 10-15/16 Gæsterne er inviteret til kl 10.30 (23 pers børn og voksne)

Diverse opgaver til et bryllup

Kl. 15: Bryllup ved udlejningslokale på Vesterbrogade. Bære vare og ting fra gaden op til 1. sal oppyntning af lokale klargøring af borde og stole til aftensmad for omkring 40 deltagere. Kl. 17: Opsætning af mad og drikke. Kl. 18: madpause klargøre til kaffe og te. Kl. 19: fjerne efter mad opstilling af cocktail dispensers og snacks om aftenen. Eventuel oprydning og let rengøring på bordene før vagten ender. D. 20. august 2022 fra kl. 15 til ca. kl. 21.

Naturbryllup på ca. 50 gæster

Vi skal bruge en der vil lave lidt forskellige opgaver i løbet af dagen fra kl. 13 - 22.30. Opgaverne vil bestå af bl.a. servering af mad oprydning af bord efter spisning servering af øl og vin samt grillning af pølser og brød til natmad. D. 30. Juli 2021

Tjener til praktiske opgaver ved vores bryllup

4.000 kr

Vi søger en sevice/tjener funktion til vores bryllup (1-2 personer efter behov). Der vil være 35 gæster. Maden er anrettet som tag-selv buffet med grillmester på stedet. Forventet tid: 13-24. Opgaver: - Fylde op med drikkevarer på bordene. - Samle tomme dåser sammen. - Udskifte isterninger ved tag-selv bord. - Indsamle tallerkener mellem retterne - Opvask i det omfang det er muligt (industriopvaskemaskine i køkkenet) - Servering af kaffe ved tag-selv bord. - Servering af snack-skåle til bordene - Sørge for at toiletterne er i orden

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!