Bryllupskoordinator i Marslev

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Marslev

Bryllupsplanlæggere til alle dine behov

Tidsplan og grundplan

Steder

Konsultation

Budgetstyring

For-bryllupsarrangementer

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllupsplanlæggere i Marslev

Opgaveejer for løst opgaver online

Lulu Maria T.

Odense C

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(32)

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk super service 😀👍👍👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(12)

Seneste Anmeldelse

"Opgaven blev løst rigtig fint - masser af energi, arbejdskraft, ordentlighed,og evne til at få tingene gjort på en rolig og rigtig fin måde. Så godt!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette E.

Odense C

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"God hjælp, kan anbefales"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(12)

Seneste Anmeldelse

"Lottes assistance ved min fødselsdagsfest var helt i top. Med sit imponerende overblik og fantastiske effektivitet kan jeg varmt anbefale Lotte til at hjælpe med alt det praktiske ved servering af en festmiddag. Claus"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1,480,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2,000,-

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.

Konfirmation

1,850,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllupsplanlæggere

Baseret på 260 Anmeldelser

4.88
245
7
3
2
3

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Marslev

Tjener til Bryllup på Fyn

1,000 kr

Marslev

Vi mangler 1-2 tjener, dog med fokus på opfyldning af glas samt bemanding af bar. Der vil dig forkomme andre opgaver. Du ville få tøj udleveret, og mad serveret.

Kok til bryllup

25,000 kr

Marslev

Gerne have erfaring med mad, og kendskab til den gastronomiske verden. Skal have udført ligende opgaver/ eller have arbejdet i køkken med industri redskaber, da køkkenet udstyr er hovedsagligt industri. Der skal laves tre retters menu til ca. 90 mennesker, dette er tallerken anretning. Der kommer til at være tjener der hjælper til med anretningen, hvis det ønskes. For mere info kontakt mig.

Tjener/ bartender

1,120 kr

Marslev

Vi søger en tjener, som har hovedfokus på baren. Du skal fylde velkomst drink op, samt skal der fyldes glas op på bordene. Skal være over 18. Du vil få en timeløn på 140, og skal som minimum kunne være til festen i 8 timer

1 tjener

1,000 kr

Marslev

Servering og oprydning Opvask m.m

Ekstra hænder til bryllup

1,500 kr

Marslev

Opgaverne vil primært være at hjælpe med kufferter, give nøglekort til værelserne til gæsterne. Være i indgangen og byde folk velkommen. Hjælpe toastermaster i løbet af aftenen. Du vil får serveret mad og drikke.

Bemanding til Bryllup

1,000 kr

Marslev

Vi står og skal bruge 3-4 tjener til servering af mad, afrydning af service. Fylde glas op under retterne. Hjælpe til mad kaffe og snacks bord Der vil være en time løn på 140 kr pr time. Der vil være mad og drikke inkluderet.

Tjener personale

1,000 kr

Marslev

Opgaver på dagen er servering af mad og afrydning. Udover dette er der opvask (service skal i industriopvasker) Servering af drinks/ fylde glas op. Hjælpe med kaffe bar. Vi mangler 3-4 personer som vil hjælpe til på vores bryllups dag.

Tjener

1,500 kr

Marslev

Tjener til Bryllup. Tallerkener ind, tallerkener ud. Opvask (industri opvasker) , opfyldning af glas, lave kaffe.

konfirmation

3,000 kr

Marslev

Konfirmation for ca 60 personer der afholdes tidsrummet 12-18. Der skal inden da dækkes bord, og klargøres buffet af mad (der bestilles udesteds fra (diner transportable(kokken og jomfruen eller lignende) kommer kl. ca 11:30), der skal hjælpes med buffetopfyldning og gås til hånde ved bordet (vin etc.), og ryddes op derefter. Der er betalt for slutrengøring af forsamlingshuset hvori festen holdes. Der tiltænkes 2 personer. Hilsen Freddie

Hvad tilbyder bryllupsplanlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en bryllupsplanlægger med Handyhand?

De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.


Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!


Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i marslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i marslev, i post nr: 5000 til 5985.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!