Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Odense C
""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""
Glamsbjerg
"Super fedt og Simon var fantastisk"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tilst
"God og arbejdsom."
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkkenhjælp til fest
1,000 kr
Vissenbjerg
Afrydning, opvask, kaffebrygning m.v. til en fest med 30 gæster
Oprydning efter fest
1,000 kr
Vissenbjerg
Oprydning efter havefest. Det meste skrald er samlet sammen i klare sække, og skal leveres på genbrugen. Der ligger lidt cigaret skoder og snus som skal samles op
Samarbejde. Udvikling og salg fra webshop af brød med lavt indhold af kulhydrater.
30,000 kr
Vissenbjerg
Hej Vi er en webshop, som tilbyder fødevarer med et lavt indhold af kulhydrater. Vores kundegruppe er diabetikere, og personer der af andre grunde lever en livsstil uden for mange kulhydrater. Vi søger et bageri, der vil samarbejde med os om levering af frisk bagerbrød til os, en´ gang om ugen (tirsdag) Ud over at brødene skal have et lavt indhold af kulhydrater, må det også meget gerne være glutenfri. Vi har selv en ide om hvilke råvarer der kan benyttes, men er åbne for nye input eller ideer. Der er virkelig stor interesse om et sådant produkt. Hvis I mener det er noget der kunne være spændende at tale videre om, så tøv endelig ikke med at kontakte os 😊 Webshop: Lowcarblife.dk
60 års fødselsdagsfest
Vissenbjerg
festen afholdes i Andebølle forsamlingshus d. 2 juli kl. 18. Vi forventer at blive ca. 65. Maden kommer udefra som buffet. VI har brug for hjælp til at fylde buffeten rydde af vaske op lave kaffe mv. 2. juli 2022
Køkkenhjælp i privat hjem til konfirmation. Ca 20 gæster, buffet
Viuf
Opfyldning af buffet, evt lune enkelte retter til buffet (steg) afrydning, opvask, sørge for opfyldning af drikkevarer..
2 køkkenhjælpere/serveringsfolk til konfirmation
Vissenbjerg
Konfirmation for ca 40 mennesker. Vi har brug for 2 køkkenhjælpere/serveringsfolk. Maden er buffet og ankommer anrettet. Så der bliver ingen decideret servering. Opgaverne bliver at lave velkomstdrinks sætte maden frem og varme de varme retter i ovnen fylde op med drikkevarer (de står på et separat bord) lave kaffe og dække bord til kaffen rydde af og vaske op undervejs (der er opvaskemaskine). D. 5. maj 2019 kl 11-20
Servering og oprydning ifbm. Konfirmation den 16.
Online
Jeg søger personale til anretning servering og oprydning i forbindelse med min søns konfirmation den 16.05.2014. Festen skal afholdes i Skalbjerg mellem Tommerup og Vissenbjerg. Den starter kl. 12:00 og slutter ved 21-22 tiden. Med venlig hilsen Gita Teglgaard
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i vissenbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i vissenbjerg, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,330.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!