Person koordinerer bryllupsdetaljer ved elegant udendørs ceremoni.

Bryllupskoordinator i Oure

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Oure

Bryllupsplanlæggere til alle dine behov

Tidsplan og grundplan

Steder

Konsultation

Budgetstyring

For-bryllupsarrangementer

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllupsplanlæggere i Oure

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5,0
(35)

Seneste Anmeldelse

"Christine hjalp os professionelt igennem fødselsdagsfest."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4,9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Pernille M.

Ryslinge

4,6
(9)

Seneste Anmeldelse

"Pernille er meget venlig og går op i at gøre et godt stykke arbejde. Superfin oplevelse! :)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"Kompetent og erfaren hjælp. Vil ikke tøve med at bruge Karina igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4,8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

5,0
(38)

Seneste Anmeldelse

"Super fyr, der vidste hvad han havde med at gøre. Kom præcis til aftalt tidspunkt og kom med gode fifs til mig under sit arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4,6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ann-Louise N.

Kværndrup

5,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Rigtig god"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1.000,-

comment.user?.profileImg

Rigtig god

Konfirmation 24. Maj festsang

400,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1.500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2.000,-

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1.480,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllupsplanlæggere

Baseret på 370 Anmeldelser

4.88
349
10
3
2
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Oure

Privat kok til arrangement

3.398 kr

Ringe

I forbindelse med en surprice fødselsdag søger jeg en privat kok, der kan lave noget lækkert mad til en flok drengerøve i alderen 30-40 år. Fødselaren holder specielt meget af et lækkert stykke kød. Jeg forestiller mig 3-4 retter. Til 14 personer (den ene kommer senere pga af arbejde, så hans retter skal kunne “genopvarmes” Datoen er d. 2/5. Jeg forestiller mig at serveringen starter fra kl. 19.30 ish. Vi har 2 ovne (en damp ovn og alm) + en kombi ovn. Der er derudover kogeplade og ok stor køkkenø til at arbejde ved.

Servering til 75 års fødselsdag

1.390 kr

Søndersø

Vi holder 75 års fødselsdag for min far. Der kommer 10-12 gæster. Det foregår i hans hjem. Vi skal bruge hjælp til servering af 3 retter, samt oprydning fra bordet og opvask af fade og service.

Rep af kaffemaskine

2.000 kr

Odense C

Den larmer underligt ved at lave kaffen og den dråber også

Tur med party bus

1.500 kr

Otterup

Jeg holder en fødselsdag for 10 piger, som jeg gerne vil have med på en party køretur! Hvor vi køre rundt i cirka 1,5 time inden vi køres til Odense for at tage i byen. Så helst gerne der var drikkelse og musik i partybussen Turen starter i krogsbølle og ender i Odense

Køkkenhjælp

2.000 kr

Odense SØ

Hjælp til servering, varme noget mad som er bestilt udefra. Sørge for at der er drikkevare så folk selv kan tage. Det er noget hapser menu hvor kun nogle få retter skal varmes. Der kommer ca. 60 mennesker Det er indendørs Der er ikke behov for ekstraudstyr. Der skal sættes sodavand, øl og Vin frem, samt vand og kaffe.

En til at synge

1.000 kr

Broby

Vil gerne ha en til at komme og synge en sang til en fest

Sanger

1.000 kr

Broby

Skal holse 30 års bryllupsdag for min forældre, så ville få sunget en sang til dem

Til bryllupper

20.000 kr

Svendborg

Serveret forret. Buffet. Italiensk inspireret. Personer 40 Minus drikkevarer. Svendborg

Hjælp til konfirmation

1.600 kr

Odense N

Hjælp til konfirmationsfest: Affrydning, opvask, kaffe. Vi har brug for en hjælpende hånd eller 2 til en konfirmationsfrokost med ca. 60 personer. Ophældning af velkomstdrink, indsamling af service efter hovedret, kaffe og te brygning og opstilling af dessertbuffet (forret og hovedret opstilling står cateringfirma for).

Hvad tilbyder bryllupsplanlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • En bryllupskoordinator er en professionel, der hjælper med at planlægge og organisere et bryllup. De koordinerer alle detaljer, herunder valg af sted, catering, dekorationer, underholdning og tidsplanlægning. Deres mål er at sikre, at brylluppet forløber problemfrit og opfylder brudeparrets ønsker og behov.

  • En bryllupskoordinators opgaver inkluderer at planlægge og organisere alle detaljer vedrørende et bryllup, herunder at finde og booke leverandører, udarbejde tidsplaner, håndtere budgetter, koordinere ceremonien og receptionen, og sikre at alt forløber glat på selve dagen. De er ansvarlige for at opfylde brudeparrets ønsker og sikre, at brylluppet bliver en mindeværdig begivenhed.

  • En bryllupskoordinator kan hjælpe med at planlægge et bryllup ved at håndtere alle detaljer, herunder budgettering, valg af sted, leverandørforhandlinger, koordinering af tidsplaner og logistik, udarbejdelse af invitationslister og håndtering af bryllupsdagen. De sikrer en problemfri og stressfri planlægningsproces, så parret kan nyde deres store dag.

  • Fordelene ved at ansætte en bryllupskoordinator er mange. En koordinator kan hjælpe med at planlægge og organisere alle detaljer i brylluppet, hvilket sparer tid og stress for brudeparret. De har erfaring og ekspertise til at håndtere leverandører, budgetter og tidsplaner. En koordinator kan også hjælpe med at skabe en sammenhængende og smuk bryllupsoplevelse, der passer til brudeparrets vision. Derudover kan de håndtere eventuelle uforudsete problemer på selve dagen, så brudeparret kan nyde deres store dag uden bekymringer.

  • For at finde en pålidelig bryllupskoordinator kan du starte med at søge anbefalinger fra venner, familie eller andre par, der har brugt en koordinator. Du kan også undersøge online anmeldelser og vurderinger af forskellige koordinatorer. Det er vigtigt at mødes med potentielle koordinatorer for at diskutere dine behov og forventninger. Spørg om deres erfaring, referencer og tidligere arbejde. Vælg en koordinator, der har ekspertise, er organiseret og har en god kommunikationsevne.

  • Typisk ligger prisen for en bryllupskoordinator mellem 10.000 og 30.000 kroner, afhængigt af forskellige faktorer som omfanget af arrangementet, antallet af gæster og den ønskede service. Det anbefales at kontakte forskellige koordinatorer for at få præcise priser og tilbud, der passer til ens specifikke behov.

Hvorfor hyre en bryllupsplanlægger med Handyhand?

De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.


Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!


Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i oure til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i oure, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!