Afhentning af erhvervsaffald

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud på bortskaffelse af erhvervsaffald fra private eksperter

Eksperter til dine erhvervsbehov

Afhentning og bortskaffelse

Byggeaffald, farligt affald mm.

Sortering og transportering

Affald og genanvendelse

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste affaldsfjernere

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4,9
(880)

Seneste Anmeldelse

"Perfekt og hurtigt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mads A.

Rødovre

5,0
(22)

Seneste Anmeldelse

"Easy to communicate and was on time. Did a great job! I will definitely recommend Mads."

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael F.

Værløse

4,9
(262)

Seneste Anmeldelse

"Meget fint arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Martin .

Lystrup

4,9
(36)

Seneste Anmeldelse

"Flink og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Benjamin M.

Nykøbing F

5,0
(85)

Seneste Anmeldelse

"Venlige og effektive!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Daniel .

Rønde

4,8
(37)

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og behagelig ung fyr😊 Kan bestemt anbefales😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ronnie S.

Hadsten

4,9
(151)

Seneste Anmeldelse

"Rigtig fint 👍🏻"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mathias H.

Odense SØ

4,7
(15)

Seneste Anmeldelse

"Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)

Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald

1.880,-

comment.user?.profileImg

Martin har udført et super fint stykke arbejde, vi er ovenud tilfredse

Fjernelse af jord efter nedgravning af trampolin

800,-

comment.user?.profileImg

"Hurtigt og effektivt"

Afhentning af affald

900,-

comment.user?.profileImg

"Super venlig, og løste opgaven som aftalt. Kan anbefales."

Skrald skal på genbrugspladsen

500,-

comment.user?.profileImg

Dygtigt og hurtigt😁😁

Affald

2.500,-

comment.user?.profileImg

Meget fint arbejde.

Afhæntning af blandet affald. Grus, jord, sten, mørtel

3.000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af skraldemænd

Baseret på 293 Anmeldelser

4.87
277
6
4
1
5

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver

Fjernelse af jord

2.500 kr

Aalborg

Fjernelse af jord efter udgravning ca 15 meter lang 1-2 meter bred, 0.5-1.5 meter dyb udgravning fra en skrant

Bortkørsel af jord fra have

300 kr

Virum

Der skal hentes og afskaffes jord fra udgravning til trampolin i baghaven. Trampolinen måler ø2 meter og skal graves ca 1/2 meter ned. Jorden kan køres ud af baghaven med trillebør, og der er ca 20 meter til parkeringsplads. Trillebør kan lånes men I skal bruge en trailer til bortkørsel.

Afhentning og bortskaffelse af rent jord

7.500 kr

Galten

Afhentning og bortskaffelse af ca 450 m3 rent ler/jord, det ligger i en bunke ud til vejen, så der er let adgang til det. OBS, der skal selv medbringes transportmiddel, fx lastbil, til at transportere jorden væk. Der vil muligvis være en gravko på grunden til at hjælpe med at læsse jorden torsdag, ellers skal der medbringes en grab eller lign. Til at læsse med. Nærmeste afleveringssted er Låsby grusgrav.

Afhentning af sten

1.400 kr

Kongens Lyngby

Skal have afhentet 9 større sten fra forhaven. De er i størrelsen fra 60 cm. til 80 cm. I diameter. Skal nok tages med greb. Let adgang.

Opgravning / Optagning af rødder, både store og små

2.000 kr

Hvidovre

6 Store rødder (fra træer) og 20 mindre (fra hæk) skal fjernes. Kræver gravemaskine, maskine kan komme til fra fortov og fra grund. Skal køres væk også til genbrugsstationen.

Bortkøring af 540 tons jord og tilkøring af 600 ton bundsikringsgrus

Odense SV

Der skal bortføres ca. 540 ton jord i forbindelse med udgravning til nyt fundament, og herefter skal der bruges ca. 600 ton godkendt bundsikringsgrus til opbygning af ny sandpude.

affald

1.500 kr

Greve

forskelligt affald skal væk.fliser, jord, paller og lidt små ting. der er nemt afgang til det hele. der er en del paller som man kan få penge for. de skal aflevere .

Afhentning og bortkørsel af fliser og jord

2.000 kr

Odense M

Følgende ønskes afhentet og kørt bort (affald/genbrug). 1. Ca. 150 fliser (se billede, kun de 6-kantede) + diverse småtterier. 2. 8 "beton stolper" (se billede). 3. 8 gasbetonblokke (se billede). 4. Ca. 2 m3 byjord. Alt er i haven, hvor der er adgang via dør i forhaven. Almindelig trillebør (op til ca. 1 m i bredde) kan tilgå området. Der er mulighed for parkering med trailer i indkørsel tæt på indgang til haven.

Hvad inkluderes i erhvervsaffald?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål om erhvervsaffald

  • For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin: 

    1. Opret opgave: Indled med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, hvor du beskriver detaljeret, hvilken hjælp du har brug for. Angiv også, hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Giv et skøn over, hvad du vil betale for opgaven, så de interesserede handyhandere har mulighed for at imødekomme dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter kort tid vil du begynde at modtage tilbud fra dygtige handyhandere i dit nærområde.
    4. Vælg en afhenter: Gennemse de forskellige tilbud, og acceptér et tilbud, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Begynd: Når du har fundet den rette handyhander med forstand på håndtering af erhvervsaffald og accepteret tilbuddet, kan arbejdet gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen foregår således:

    • Reservation: Efter at du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningen af erhvervsaffaldet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.

  • Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej: 

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhands platform.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
       

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som om du ikke havde accepteret et bud endnu. 
    2. Udfyld formularen, og angiv årsagen til annulleringen.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.

     

    Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt. 


    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
     

  • Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere. 

  • I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online, og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor vælge en privat affaldsekspert?

Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave, og modtag straks bud fra handyhandere nær dig. 
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige affaldsafhentere på platformen og frit vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – selv når du stiller særlige krav. 
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra andre kunder, kan du få en god fornemmelse af handyhanderne og deres hidtidige arbejdsindsats.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Brug prisberegneren på vores hjemmeside til at lave et skøn over opgavens pris.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse, hvis du selv har en almindelig skadeforsikring, for eksempel en indboforsikring. Orientér dig på vores hjemmeside om betingelserne for at få godtgørelse.
  • Support: Vi tilbyder support og står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov.
Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!