Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Christine var effektiv, professionel og en kæmpe hjælp til vores sommerfest. Stor anbefaling herfra! Hende vil jeg gerne hyre igen.
Praktisk hjælp til sommerfest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
julefrokost
3,378 kr
Stege
julefrokost til 20 personer ti retter traditionel skal være kylling,sild fiskefilet,mørbradbøf. ingen alkohol og intet service og bestik
Servering afrydning lave kaffe og opvask
1,000 kr
Nykøbing F
Servering, afrydning, opvask, lave kaffe oprydning Det er fødselsdag 75 år. Ca 20 Pers. Fade sættes på bordet Tid: fra 17:30 til caa. 23:00 Lave kaffe Oprydning efter middagen: opvask klaret mad ryddet væk
Oppyntning at balloner
800 kr
Nakskov
Jeg har brug for en ballon dekoratør som kan pyntet op med balloner til min 18-års. Vi har selv en stor ballon ring.
Hjælp
600 kr
Haslev
Jeg er professionel konditor.** Skriv til mig, hvis I vil bestille kager hos mig, på Facebook: ******* *********🍰🍰
Gourmetmiddag og brunch 2 Pers privat (prisforslag modtages)
2,500 kr
Næstved
Appetizer Borddækning Forret med rimmet torsk Forret med panerede risottokugler Hjemmebagt brød og hjemmelavet pesto Hovedret med pighvar på grøntsager Dessert marengsbund, karamelliserede æbler, noget kefir evt og hvid chokolade Hjemmelavede flødeboller til kaffen Servering, opvask mm
Madlavning
1,900 kr
Sakskøbing
Vikar til køkkenvagt på bosted Jeg er vagtplanlægger på et bosted for voksne (i Sakskøbing) og søger en vikar, der kan tage en køkkenvagt en gang imellem. Du vil blive grundigt introduceret til opgaverne af vores køkkenpersonale, og du vil aldrig være alene om arbejdet. Vi tilbyder et forholdsvis stressfrit miljø, hvor samarbejde er i fokus. Dine opgaver vil inkludere: - Tilberedning af måltider til 26 beboere ud fra indkøbte råvarer - Smøring af smørrebrød - Oprydning i køkkenet Praktiske oplysninger: - Den næste ledige vagt er d. 7. november. - Du vil få tilbudt en introvagt før din første rigtige vagt. - Vagterne ligger fra kl. 6.30 til 14.30 og kan være både på hverdage og i weekenden. - Lønnen er i henhold til kommunens vikarsatser. Jeg ser frem til at høre fra dig!
Morgenmad, bacon æg boller med ost
350 kr
Haslev
Bacon æg og boller med smør og ost Til Ca 2 personer og 2 børn på 3 og 1.5 år
Klovn/tryllekunstner til børnefødselsdag
Herfølge
9 års børnefødselsdag, underholdning i en time til 15 tøser
Hjælp til buffet og opvask
1,240 kr
Næstved
Fødselsdag med ca 70 deltagere..Sørge for kaffe/the. Sætte drikke varer op.. varme evt mad i ovn..Opvask i maskine. Sætte buffet og fylde op. Oprydning og opvask. Fra kl ca 13 - 22
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,400 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 10 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille tag-selv-mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af kage og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 37 gæster hvoraf 11 er børn. Ca 40 tallerkener, tilhørende bestik samt 37 glas samt 26 vinglas. Et antal diverse fade og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Lav 3 retters middag til ca 8 kuverter
3,000 kr
Stege
Vi er 7-9 personer som skal have en hyggelig aften i sommerhus. I den forbindelse søger vi en kok der kan lave en 3 retters middag. Noget fisk/suppe eller lign til forret. Gerne noget bøf med kartofler og sauce til hovedret. Is til dessert.
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,200 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 11 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af dessert og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 22-26 gæster hvoraf 8 er børn. 44-52 tallerkener, tilhørende bestik samt 26 glas samt 18 vinglas. Et antal diverse tallerkener og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Servering og hjælp ved fest
2,000 kr
Næstved
Servering og hjælp ved sølvbryllup i eget hjem inkl.oprydning og opvask Ca. 25 personer Buffet fra Smageriet Opsætning af drikkevarer Varighed fra 12 til 18
Søger mavedanser til underholdning
1,000 kr
Haslev
Mavedanser søges til underholdning for 60 gæster til 30 års fødselsdag. Må meget gerne involvere gæsterne, så vi alle danser sammen og du lærer os en dans ca 30 min mellem 17-20 hvad der passer dig.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i bandholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i bandholm, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!