Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Middelfart
""Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering.""
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Fredericia
"Tusinde 🤩🤩"
Tilst
"God og arbejdsom."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."
Hjælp i køkkenet, konfirmation
750,-
Super fedt og Simon var fantastisk
En bartender
1,480,-
Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1,500,-
"Super service"
Servering til fest
1,000,-
Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.
Konfirmation
1,850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bryllupsoprydning og transport
900 kr
Middelfart
D. 7/9 skal vi holde bryllup, og vi ville gerne have hjælpe til at rydde op og gøre forsamlingshuset rent dagen efter. Plus vi skal have bragt det resterende pynt, mad og drikkelse hjem til os.
Hjælp til konfirmation. Servering af velkomstdrinks, opfyldning vin vand og køleskab. Oprydning, afrydning og opvask. Lave kaffe og te. Evt hjælpe kokken med at sætte på buffet osv
1,200 kr
Middelfart
Hælde velkomstdrink op og servere Fylde vin og vand på borde Fylde køleskab med drikkevarer Afrydning borde Opvask Rydde op Lave kaffe og te og servere sammen med anretning chokolade mv Forefaldende ved festen
Hjælp til servering tre retter 80 personer
2,400 kr
Middelfart
Servering til bryllup, vi tænker 2 mennesker ud over 2 som vi kender som hjælper til hele dagen, det social dining så servering i fade ved 8 borde tre måltider, umiddelbart fra 17-23
Reperation/service af en Sage Barista Express espresso maskine
1,500 kr
Middelfart
hvores Sage barista express kan ikke opnå tryg når man vil lave en kop kaffe. Det samme gælder når man vil køre cleaning cycle på den, så opnår den heller ikke tryg. Der løber fint vand igennem alle dele når man tester.
Søvlbryllup
20,000 kr
Middelfart
Vi skal bruge en kok til at lave mad til vores sølvbryllup i vores eget køkken Vi har serverings personale Det er til 43 voksne og 7 børn
Hjælp i køkken til fødselsdag
850 kr
Middelfart
Hjælp i køkkenet til at sætte buffet op, kaffebord og snuppe opvasken efter 25 pers
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,000 kr
Middelfart
Hjælp til servering ved fest fra 17.00 til 23.00
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i middelfart til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i middelfart, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 900.00,- til 2,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!