Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringshjælp til bryllup
5,500 kr
Lemvig
Vi ønsker serveringshjælp til vores bryllupsfest nær Lemvig / Struer lørdag d. 1. Juni 2024 fra kl. 13-23. Der skal ikke laves mad og der er heller ikke tallerkenservering, men fade og brugt service skal ind og ud og vaskes op + div. andre små-opgaver.
Zumba underholdning til fødselsdag
1,000 kr
Holstebro
Zumba underholdning i cirka 30 min
Serveringshjælp
1,500 kr
Ulfborg
Serveringshjælp til konfirmationsfest. Anretning og opfyldning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opvask. Søndag den 28. April i tidsrummet 12-17
Servicering fest 60 personer
3,000 kr
Bredsten
Servering, oprydning og opvask 60 Buffet kommer udefra - 3 serveringer på buffet. Natmad hotdogs tilberedes kl 1 Tidsrum kl 17- 2
Underholdning til konfirmation.. klovn.. ballon.. komiker eller lignende
300 kr
Grindsted
Underholdning til nieces konfirmation søges.. klovn.. ballon oppuster.. komiker.. sanger.. skal vare minimum 30 min og maks 1 time.. kom med forslag.. der er mange børn.
Til fødselsdag
1,500 kr
Holstebro
En sjov rengøringsmand/dame, der kan lave sjov med fødselaren. Fødselaren bliver 40 år. Der er både voksne og børn til festen
Serveringshjælp til teltfest
1,780 kr
Videbæk
Hjælp til udskæring af kød, tage af bordet, stille i kasser til leverandør, opfylde drikkevarer i tidsrummet 17-21 ca. antal gæster 55. Det er buffet med tilberedt mad, der leveres 17:30. Det er teltfest.
Kaffe/te for 100 ved Lyngvig Fyr
6,000 kr
Hvide Sande
En gruppe på 100 mennesker skal besøge Lyngvig Fyr og idet der ikke kan være så mange oppe i fyret af gangen, så er tanken at de kan snuppe en allerede betalt kop kaffe eller te. Tidsrummet er kun mellem kl. 13:00 og 15:00
Servering, opfyldning og opvask
5,000 kr
Randbøl
Vi skal giftes og mangler 3-4 personer til servering, opvask; opfyldning af drikkevare. Vi regner med fra kl 14-15 til kl 21 timemæssigt, og vi tilbyder omkring 150kr i timen.
Madlavning og servering til fødselsdag
7,000 kr
Harboøre
I anledning af min mands fødselsdag, ønsker vi mad lavet og serveret i lejet sommerhus (tilberedning behøver ikke ske i sommerhuset). Vi bliver ca. 30 personer hvoraf ca. 6 er små børn. Jeg forestiller mig en festlig, men budgetvenlig menu bestående af hovedret og dessert. Jeg er åben for forslag og en samlet pris for mad, tilberedning og servering :)
Servering af mad og Bartender efterfølgende fra ca 16.30 - 02
2,000 kr
Herning
Vi skal holde fødselsdagsfest. Der er knap 60 gæster. Vi har 2 kokke der laver maden. Der skal serveres ved bordet - mad og drikke samt opvask. Der er industriopvasker. Der er også andet hjælp. Efter maden skal der laves drinks i baren - så godt hvis man har erfaring i dette.
Konfirmation. Servering ta’ selv bord til alle tre retter. Alt service skal retur uvasket
3,000 kr
Sønder Felding
Anrette 3 retters menu på ta’ selv bord. Afrydning af service. Der er ingen opvask - alt skal retur uvasket. Sørge for kaffe - til desserten. Vi bliver 55 gæster
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i Midt/Vestjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i Midt/Vestjylland, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,790.00,- til 5,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!