Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tilst
"God og arbejdsom."
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket
Servering, opfyldning og opvask
4,800,-
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊
Serveringshjælp til teltfest
1,780,-
😊
Serveringshjælp til bryllup
5,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
serveringspersonale
5,000 kr
Holstebro
Vi søger engagerede og servicemindede personer til at hjælpe med servering og praktiske opgaver til vores bryllup. Festen bliver afholdt som buffet, og der vil være behov for følgende: - Servering og opsyn med buffet: Hjælp med at sørge for, at buffeten ser præsentabel ud, og at der løbende fyldes op. - Udskæring af kød: Sørge for, at kødet bliver skåret og serveret på en flot måde. - Oprydning og opvask: Sørge for, at alt service bliver vasket op og sat på plads under og efter festen. - Reception: Hjælp med servering af drikkevarer og let frokost til gæsterne. - Natmad: Sikre, at gæsterne får serveret natmad og efterfølgende rydde op. Der er tale om 75 personer.
Spilles "here comes the bride" når bruden går på den røde løber....
700 kr
Herning
Der skal spilles "Here comes the Bride" gerne traditionel - spilles når bruden skal op af den røde løber... Manden vil stå i kilt. ønsker bare en sækkepibe spiller der spiller melodien. Der skal vel spilles maks. 5 min. og det er til et privat bryllup i haven - så udendørs men med mulighed for indendørs hvis regn, maks. 50 gæster. Så ingen forstærkning af lyden.
Kok til firmajulefrokost
4,000 kr
Struer
Mad til 20-25 personer. Vegetar julefrokost menu. Lidt fisk kan godt gå an
Komikere / Underholdning
4,000 kr
Spjald
30 minutters underholdning til firmajulefrokost for ca. 70 gæster. Evt. standup, trylleri eller andet. Omkring kl. 20.30.
Hjælp til servering til fødselsdagsfest.
800 kr
Give
Hej, Jeg søger 1 til 2 mand til at hjælpe til en fødselsdag,dele velkomstdrinks, rydde af, sætte kaffe over, vaske op, efter mad og kaffe, anretning af chips og slik, fylde sodavand og øl op i køleskab, fjerne affald og tomme flasker/dåser Dato: skal udføres Lørdag den 2. november 2024
Kok til privat middagsselskab
9,000 kr
Blåvand
7 venner der skal i sommerhus sammen og gerne vil have noget ud over det sædvanlige ved ankomsten. Vi ønsker en kok der kan klargøre i sommerhuset inden vi ankommer og have maden klar kl. 20.00 Vi spiser i køkkenet og stemningen er uhøjtidlig blandt os, men vi elsker god mad.
Konfirmations hjælp
1,500 kr
Skjern
Har brug for 2 til at hjælpe ved min datters konfirmation. Varme maden, 3 retter. Fylde buffebordet, fylde drikke vare op, rydde ud, vaske op.
Rep. af Siemens EQ 6+s500
1,000 kr
Herning
Kaffemaskinen “damper/som om den laver mælkeskum” når der brygges alle former for kaffe 26 mdr. gammel Har været et problem i ca. 14 dage. Aldrig haft problemer før. Kaffemaskinen brygger ca. 8 kopper kaffe hver dag
Køkkenhjælp til firmafest
1,500 kr
Herning
Vi har brug for hjælp til at sætte mad på bordet (ta selv) samt serverer forret og dessert. Og derefter sørge for opvask mm der er opvaskemaskine mm og fuld køkkenfaciliteter. Vi bliver mellem 60 og 80 mennesker. Det er i tidsrummet 17-21 ca.
Rejsegilde Krans
220 kr
Struer
Jeg har brug for en beskeden Rejsegilde krans ca 50cm diameter med flag til min kolonihave hus. Kun en krans. Gerne hjemmelavet. Skal laves så jeg selv kan sætte den på en stang.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i sørvad til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i sørvad, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,080.00,- til 3,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!