Person udfører ægteskabsceremoni som celebrant i smukt udendørs miljø.

Ægteskabs celebrant i Herning

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Herning

Ægteskabs Celebranter til alle dine behov

Ægteskabs celebrant

Humanistisk bryllup

Vielse i det frie

Vielse i hjemmet

Alle celebrant behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste ægteskabs celebranter i Herning

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Diana B..

Brande

5,0
19 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
22 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lars K..

Silkeborg

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Alt var helt perfekt - nærværende julemand"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
65 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Alt var 100% perfekt! Ungerne elskede det hele 😃"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Stor fornøjelse og ingen problem at overlade tjansen til Claire og Lise. Stor anbefaling herfra.

Hjælp til servering og oprydning til sølvbryllup

2.400,-

Gennemsnitlig anmeldelser af ægteskabs celebranter

Baseret på 668 Anmeldelser

4.85
625
21
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Herning

Alt mulig kvinde

780 kr.

Hej med jer Jeg har bred erfaring inden for rengøring efter arbejde på hoteller. Jeg er uddannet kontorassistent, med erfaring inden for alm. administrative opgaver, planlægning, kunde mail, bogføring osv. Jeg laver gerne kager på bestilling, har stået for at lave nytårs kager nogle gange, samt fødselsdagskager, jeg tilføjet nogle billeder af dette :D sammen finder vi en pris, det anhænger af opgangen, indholdet og forbrugstiden, håber at hører fra nogle som ønsker hjælp :D

Ballondyr til 3 års fødselsdagsfest

500 kr.

Der bliver omkring 16 børn i alderen 1-11 år og der skal laves minimum 2 ballondyr pr barn Og det vil være fint hvis det var fra 13:30 (ved ikke om 1,5 timer er rigeligt)

Fotograf til barnedåb

1.500 kr.

Fritidsfotograf til barnedåb søges. Du skal starte i kirken kl.10 og med videre til festen. Opgaven er færdig omkring kl.3 Vi bliver omkring 30 gæster. Billederne ønskes sendt

Servering til fest

1.700 kr.

Varme mad, anrette maden. Vaske op og pakke mad væk. Der er tale om forret og hovedret (se vedhæftet) Anretning sker på fade og bæres ud. Der er industri opvaskemaskine tilgængelige, ligeledes køle-fryseskab. Der er tale om et selskab med 35 gæster. Glas er ikke så vigtigt at få vasket op i løbet af aftenen. Dvs primært tallerkener og madvarer. Tidsrummet for opgaven er ***********

Servering til konfirmationen

1.446 kr.

Modtagelse af mad, samt luning af mad,tarteletter, servering af mad på buffe/ stille an på buffe oprydning af buffe. Komme ind med sange. Løbene opvask.

Lej en bartender inkl bar

5.000 kr.

En sommerfest med ca 150 deltagere - vi ønsker en bar hvor der kan være en bartender i 3 timer

servering til konfirmation

1.000 kr.

Vi skal bruger serverings personale til konfirmationen den 3 maj til ca. 35, med komme lavet og skal bar serveres og ta opvask.

Reception stille frem og rydde op

1.960 kr.

Reception hvor der skal stilles drikkevarer frem og ryddes af borde. Og oprydning til slut. Der kommer mad udefra som skal stilles frem. Der skal stilles vin frem på et serveringsbord. Der er en køler hvor sodavand skal fyldes i. Der kommer små burgere som stilles frem så folk kan tage dem. Der er 6 små ståborde og 2 sidde borde. Det er meget uformelt. Alt skal ryddes ind på et kontor efter receptionen.

Hjælp til servering og oprydning til sølvbryllup

2.000 kr.

Vi holder sølvbryllup hjemme hos os selv, og har brug for hjælp til det praktiske i køkkenet med anretning, servering( buffet) drikkevarer, afrydning, vaske op sætte frem til drinks osv. 6-7 timer. Vi bor i Gjellerup ved Herning. Vi regner med ca 40 gæster. Det bliver mad udefra som serveres via buffet. Vi har det ikke helt på plads endnu. Der er øl vin og vand løbende og senere 3 drinks bowler som blandes og serveres. Der skal vaskes op løbende i vores eget køkken,( opvaskemaskine) som er et køkken-alrum, hvor noget af festen også foregår. Der er en baggang med håndvask som også kan benyttes.

Til fødselsdag

1.500 kr.

der skal spilles et eller 2 numre på sækkepibe, du skal være iført skottetøj, nederdel, som du selv medbringer. der skal overrækkes en lille gave som er et bevis på jord fra ********. det behøver kun være 15-20 min. det er udendørs hvis det ikke regner. ellers er det inde. du skal selv have sækkepibe med.

hjælp til servering buffet/drikkevarer/kaffe/kage

1.080 kr.

Borddækning. Opsætning/opfyldning af buffet med drikkevarer (øl, vin og vand) Kaffe og tebrygning samt servering med kager Afrydning 25 gæster heraf to babyer og 6 børn

Spilles "here comes the bride" når bruden går på den røde løber....

700 kr.

Der skal spilles "Here comes the Bride" gerne traditionel - spilles når bruden skal op af den røde løber... Manden vil stå i kilt. ønsker bare en sækkepibe spiller der spiller melodien. Der skal vel spilles maks. 5 min. og det er til et privat bryllup i haven - så udendørs men med mulighed for indendørs hvis regn, maks. 50 gæster. Så ingen forstærkning af lyden.

Rep. af Siemens EQ 6+s500

1.000 kr.

Kaffemaskinen “damper/som om den laver mælkeskum” når der brygges alle former for kaffe 26 mdr. gammel Har været et problem i ca. 14 dage. Aldrig haft problemer før. Kaffemaskinen brygger ca. 8 kopper kaffe hver dag

Køkkenhjælp til firmafest

1.500 kr.

Vi har brug for hjælp til at sætte mad på bordet (ta selv) samt serverer forret og dessert. Og derefter sørge for opvask mm der er opvaskemaskine mm og fuld køkkenfaciliteter. Vi bliver mellem 60 og 80 mennesker. Det er i tidsrummet 17-21 ca.

Hvad tilbyder ægteskabs celebranter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.

  • En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.

  • En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.

Hvorfor hyre en ægteskabs celebrant med Handyhand?

Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!


Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.

Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i herning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i herning, i post nr: 7172 til 7862.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.460,00,- til 1.960,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!