Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Aalborg SØ
"To seje kvinder der hoppede på fraflytning rengørring. De havde styr på det fra første øjeblik de trådte ind af døren."
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
60 års fødselsdagsfest kl. 19
1,500 kr
Løgstør
60 års fødselsdag gerne kl. 19.00
Køkkenhjælp til konfirmation
2,110 kr
Hjallerup
Køkken personale til konfirmation. 65 gæster.
Henna-tatoveringer til firmafest
2,000 kr
Aalborg
SISSEL EDELBO afholder 20 års fødselsdag for alle vores ansatte (cirka 20 personer), hvor temaet er ******. Vi vil i den forbindelse gerne lave henna-tatoveringer - både få det lavet og lære, hvordan man gør. Færgen til Eg**** koster (20 kr. - betaler vi), og der er tale om 1-2 timer. Kan I give en pris gerne både med og uden materialer/værktøj? På forhånd tak! // Sarah, SISSEL EDELBO
Servering
2,500 kr
Vestbjerg
Hejsa ☀️ Vi søger 2 der kan servere til bryllup d. 25 Maj, fra 11:30 til ud på aftenen. Opgaverne vil være at skænke velkomstdrinks, fylde op på ta’ selv bord, kolde drikke mm., samt oprydning og opvask. Til aften vil det være social dinning - servering af fade/skåle på bordende, samt oprydning heraf. Opfyldning af drikkevare på bordene og i køleskab, samt opvask og nedpakning af overskydende mad. Der kommer to kokke, der står for maden om aftenen.
Køkkenpersonale til konfirmation
1,500 kr
Aalborg
Køkkenpersonale til konfirmation. Modtagelse af mad fra cateringfirma. Opvarming af mad. Klargøring og afrydning af buffet. Lave kaffe efter buffet. Oprydning og opvask af service. Ca. 30 gæster
Servering og generel køkkenhjælp til 30 års fødselsdag
2,000 kr
Aalborg
En 30 års fødselsdagsfest med omtrent 55 gæster - estimeret 8 timers arbejde (omtrent 17:00 - 01:00) Opgaverne består I: Skænke op til velkomstdrinks og servere dette Anrette buffet og skænke vin og vand op Hente tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl (hovedsageligt vin og vand, da der vil være fadølsanlæg som gæsterne selv betjener) Sørge for at der bliver brygget kaffe og lavet te Gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætte desserten ind (fra leveret catering/buffet) Pakke maden væk (evt. så den kan komme med hjem i poser og skåle, hvis muligt) Hjælpe med at vaske op Hjælp med natmaden (formegentligt hot dogs), mellem opvask, kaffe og afrydning. Der er adgang til to køkkener i fælleshuset med ovn, opvaskemaskine og service (bestik, tallerkner etc.)
Serveringshjælp til konfirmation
1,500 kr
Hals
Serveringshjælp til konfirmation fra kl. ***********. Hjælp med servering af velkomstdrink, vin, vand, oprydning efter forret og hovedret, lave kaffe og te, hjælp med vaske op, fjerne affald og sørge for at ***** *** er fuldt op og rent.
Mad til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30
4,000 kr
Storvorde
Jeg søger en kok til at lave 3 retters menu til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30 hjemme i vores hjem. Vi bliver 15 personer: Hovedret skal være med oksekød og Barinaisesovs osv. Forret gerne med rejer. Kan I lave noget for ca. 250 kr pr. person?
Serveringshjælp til barnedåb
2,000 kr
Skagen
Vi skal holde barnedåb for 15 voksne og 3 børn og vil gerne have hjælp til servering (og evt. mad som ellers vil blive bestilt udefra) og aftagning . Vi skal være i kirke kl. 10 og vil herefter komme retur til brunch/frokost
Partybus til polterabend
3,000 kr
Nørresundby
Hej 😊 Vi søger en partybus eller lignende til 8-9 kvinder i anledningen af polterabend. Kørsel fra Støvring til Aalborg omkring kl.18:00.
Ninjago kage til 6 års fødselsdag
400 kr
Hobro
Da jeg er blevet brændt af, med den første bestilling jeg lavede, søger jeg en der kan lave en Ninjago kage, til på søndag d. 24. Marts. Den skal laves til minimum 8 personer. Det skal være den røde Ninjago figur, og der skal også navn og år på.
Jeg serverer til fester
1,234 kr
Hadsund
Jeg serverer til diverse fester i weekender. Så står du og mangler en til at serverer til din næste fest. Så kontakt mig gerne. Jeg har arbejdet som tjener og serveret til flere fester. Lad mig hjælpe dig med at få en fest uden stress og jag. Jeg serverer maden med et smil på læben, og sørger for at der er drikkevarer på bordet. Og hvis det er buffet sørger jeg for at holde den pæn og opfyldt. Jeg kan også hjælpe med opdækning af bordene inden festen. Da dette er noget jeg også går meget op i Prisen er: 130 i timen. (Kan klare op til 30 personer alene. Ellers skal vi 2 personer på)
Bryllupshjælp: blomster og koordinering
1,000 kr
Sæby
En hjælpende hånd til bryllup: sætte blomster op, finde glas, vise vej etc.
Jeg laver kager på bestilling 🎂🍰🧁 fødselsdag, bryllup, konfirmation etc..
400 kr
Brønderslev
Laver kager på bestilling, 40kr /person
Jeg laver kager på bestilling 🎂🍰🧁 fødselsdag, bryllup, konfirmation etc..
400 kr
Brønderslev
Laver kager på bestilling, 40kr /person
Mad og køkkenpersonale til konfirmation
5,000 kr
Storvorde
Vi søger en til at lave mad og stå for køkken og servering/opfyldning af buffen. Faktisk en til at stå for alt vedr maden til konfirmation. Der ønskes forret, buffet til hovedret og evt dessert og natmad. Ca 70 kuverter
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i fjerritslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i fjerritslev, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 4,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!