Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tilst
"God og arbejdsom."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Aalborg
"JEG VILLE ØNSKE AT JEG KUNNE GIVE 6 STJERNER!😊 Daniel har leveret en fremragende indsats inden for grafisk design, hjemmesider og SEO. Hans kreative løsninger og øje for detaljer har resulteret i et professionelt og visuelt imponerende design. Hjemmesiden blev udviklet hurtigt og funktionelt med fokus på brugervenlighed. SEO-arbejdet har allerede givet mærkbare resultater, og det er tydeligt, at han har styr på optimering og strategier. Han kan varmt anbefales til alle, der ønsker høj kvalitet og pålidelig service!😊"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Festhjælp og oprydning - akut
1,500 kr
Skørping
AKUT! På lørdag den 18. maj: Hjælp til uformel fest med 60 gæster, oprydning, afrydning, opfyldning og ad hoc. Ingen madlavning
Hjælp til fest
Skovlunde
Skal holde en sweet 16 fest med familie og en del unge mennesker. D 21 august i skovlunde, tæt på skovlunde st. Fra kl 16.30 og 7 til 10 timer frem. Skal bruge hjælp til at sætte meget enkelt mad ind på buffet bordet. Fylde op og rydde af efter maden. Opstille kagetapas og igen fylde op og rydde af. Der bliver primært brugt engangsservice. Personen skal også stå i baren og servere blandet drikkevare ( ingen kompliceret drinks) samt sørge for der bliver fyldt op i køleskabet af kolde drikkevare. Fylde op i chips mm. Kan evt være en person fra 16.30 til 20.30 og en anden person fra 20 til 24 -02 ish eller en der kører alle timerne selv. Mad og drikkevare er tilgængeligt.
Køkkenhjælp til fest.
Slagelse
Køkkenhjælp. Anrette mad i buffet, afrydning, opvask, lave kaffe m.m.
Hjælpe med grill fest
Skovlunde
Vi har bruge for en køk til at passe grill til 50-60 gæster
Hjælp i køkken til 60 års fest
Skovlunde
20 personer til BuffetKlargøring af velkomstdrinkKlargøring af buffetOpfyldning af buffetAfrydning af buffetOpvask af serviceKaffebrygningAnrette kaffebord med service
Hjælp med at passe grill til fest
Skovlunde
Vi har brug for en køk med erfaring til at passe grill til en fest med 50-60 gæster.
Nonfirmation
Skørping
Vores køkkenhjælp er sprunget fra så vi mangler en ny eller gerne to til på lørdag fra kl. 14 - kl. 24 ca. Det drejer sig om en familiefest med ca. 35 gæster. Opgaver: Tag selv Kaffe og kage ml kl. 15 og 17. Kl. 17.30 velkomstdrink kl. 18 servere forret (er lavet skal sendes rundt i skåle)Rydde af bordet. kl.18.30 ca Buffet. Maden kommer fra Smageriet i varmekasser der kan dog være noget der skal varmes) Rydde af Dessert islagkager som pyntes med stjernekastere. Rydde af Lave kaffe og the. Jeg laver en udførlig liste med ting der skal gøres. Der bliver noget at se til men opgaven er ret let da der kun kommer søde gæster og vi er helt nede på jorden-) Lørdag den 23. april kl. 14 - kl. 24
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i skørping til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i skørping, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!