Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Fredensborg
"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."
Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.
Bryllupshjælp
3,000,-
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering
2,500 kr
Humlebæk
Frokost for ca 20 personer i privat hjem Humlebæk. Frokost er leveret, (smørrebrød)hjælp til servering, afrydning, kaffe, drinks i tidsrummet 13 -ca 18. Ankomst gæster kl 14. Samtidig brug for hjælp til servering, (antager 3 retter) afrydning, kaffe, drinks 22.08.24 middag i tidsrummet ca 17-22-23 for 10 personer Køkken er i forlængelse af stue/alrum hvor middag/frokost holdes hvis vejret ikke tillader at sidde på tilstødende terrasse. Der skal kun ryddes op efter middage ikke rengøring Må gerne være samme person der kan klare begge datoer Giver I garanti for anden hjælp ved evt sygemelding? Venligst vend tilbage med uforpligtende tilbud
Kaffe
1,800 kr
Humlebæk
Har brug for kaffevogn til mit velgørenhedsarrangement. Regner med ca 50 gæster.
Hjælp til servering til fest
6,000 kr
Humlebæk
Vi har brug for to personer, der kan sørger for servering, opvask m.m. til konfirmation.
Hjælp til servering og køkken ved konfirmation
Humlebæk
Hej Vi skal holde konfirmation i Humlebæk for ca 30 personer og har brug for hjælp til at sætte buffet frem vaske op lave kaffe osv. Ca fra kl 13-19 Mvh Christina 13/5-2022
hjælp til konfirmationsfest søndag den 1. august i Humlebæk
Humlebæk
anretning afrydning opfyldning af buffet fylde og tømme opvaskemaskine osv buffeten er leveret udefra søndag den 1. august kl 13.30 (gæster kommer kl 14.00) og fire-fem timer frem i Humlebæk
Hjælp til dåb
Humlebæk
Vi søger hjælp til en barnedåb d. 26/6-2021 i Humlebæk. Det er fra tidlig eftermiddag til aften-Ish og arbejdsopgaven består i afrydning af service (der er buffet) samt opfyldning af drikkelse/kaffe og diverse serviceopgaver. Lørdag d. 26. Juni 2021
Serveringshjælp og lidt oprydning til familiefest
Humlebæk
Vi skal holde en fødselsdagsfest med buffet. Dvs buffet´en skal fyldes op ryddes ud osv. Der skal vaskes op tages ud og den slags. Vi bliver 40 voksne og 8 børn men det bliver nok ret stille og roligt da der ikke en den store kultur for det store alkoholindtag. Lørdag den 26. oktober 16:00-23:00
Serveringshjælp og lidt oprydning til familiefest
Humlebæk
Vi skal holde en fødselsdagsfest med buffet. Dvs buffet´en skal fyldes op ryddes ud osv. Der skal vaskes op tages ud og den slags. Vi bliver 40 voksne og 8 børn men det bliver nok ret stille og roligt da der ikke en den store kultur for det store alkoholindtag. Lørdag den 26. oktober 16:00-23:00
Servering til nonfirmation
Humlebæk
Hjælp til servering oprydning opvask i de dagtimer og de tidlige aftentimer. Cirka 5 timers arbejde. Det bliver forret buffet og dessert. 35 personer. 28 maj 2016 fra 16-21
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i humlebæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i humlebæk, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 6,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!