Opsætning og oprydning af event i Humlebæk

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Humlebæk

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Humlebæk

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(27)

Seneste Anmeldelse

"Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mathias H.

Fredensborg

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.

Hjælper til fest (60 mennesker)

1,350,-

comment.user?.profileImg

Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞

Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)

Servering og oprydning efter måltider

1,700,-

comment.user?.profileImg

Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive.

Servering, oprydning og opvask

1,300,-

comment.user?.profileImg

alt fint - tusind tak

Hjælp til fest

1,700,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 212 Anmeldelser

4.88
199
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Humlebæk

Kaffe

1,800 kr

Humlebæk

Har brug for kaffevogn til mit velgørenhedsarrangement. Regner med ca 50 gæster.

Hjælp til servering til fest

6,000 kr

Humlebæk

Vi har brug for to personer, der kan sørger for servering, opvask m.m. til konfirmation.

Hjælp til servering og køkken ved konfirmation

Humlebæk

Hej Vi skal holde konfirmation i Humlebæk for ca 30 personer og har brug for hjælp til at sætte buffet frem vaske op lave kaffe osv. Ca fra kl 13-19 Mvh Christina 13/5-2022

hjælp til konfirmationsfest søndag den 1. august i Humlebæk

Humlebæk

anretning afrydning opfyldning af buffet fylde og tømme opvaskemaskine osv buffeten er leveret udefra søndag den 1. august kl 13.30 (gæster kommer kl 14.00) og fire-fem timer frem i Humlebæk

Hjælp til dåb

Humlebæk

Vi søger hjælp til en barnedåb d. 26/6-2021 i Humlebæk. Det er fra tidlig eftermiddag til aften-Ish og arbejdsopgaven består i afrydning af service (der er buffet) samt opfyldning af drikkelse/kaffe og diverse serviceopgaver. Lørdag d. 26. Juni 2021

Serveringshjælp og lidt oprydning til familiefest

Humlebæk

Vi skal holde en fødselsdagsfest med buffet. Dvs buffet´en skal fyldes op ryddes ud osv. Der skal vaskes op tages ud og den slags. Vi bliver 40 voksne og 8 børn men det bliver nok ret stille og roligt da der ikke en den store kultur for det store alkoholindtag. Lørdag den 26. oktober 16:00-23:00

Serveringshjælp og lidt oprydning til familiefest

Humlebæk

Vi skal holde en fødselsdagsfest med buffet. Dvs buffet´en skal fyldes op ryddes ud osv. Der skal vaskes op tages ud og den slags. Vi bliver 40 voksne og 8 børn men det bliver nok ret stille og roligt da der ikke en den store kultur for det store alkoholindtag. Lørdag den 26. oktober 16:00-23:00

Servering til nonfirmation

Humlebæk

Hjælp til servering oprydning opvask i de dagtimer og de tidlige aftentimer. Cirka 5 timers arbejde. Det bliver forret buffet og dessert. 35 personer. 28 maj 2016 fra 16-21

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i humlebæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i humlebæk, i post nr: 2942 til 3670.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,070.00,- til 6,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!