Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Opsætning af event
Nedtagning af event
Udskiftning af event
Rådgivning om event
Alle oprydningeventopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,500,-
Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.
Servering / afryddere Konfirmation
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sage Barista Touch espressomaskine virker ikke
2,200 kr
Frederikssund
Jeg har en sage Barista Touch espressomaskine SES, hvor man prøver at lave en kop kaffe, kommer der ikke noget vand igennem. Jeg har prøvet at afkalke flere gange uden det har hjulpet.
Serveringspersonale til konfirmation
2,200 kr
Frederikssund
Vi søger 2 damer til servering, afrydning og hjælp i køkkenet til en konfirmation, der holdes hjemme. Maden leveres udefra. Opgaven vil bl.a. bestå i at gøre klar før gæsterne kommer (snacks og velkomstdrinks), anrette forret og dessert, lune enkelte retter, skære kød og brød, servering på bord (stille portionsanrettede tallerkner), anrette buffet, fylde drikkevarer op i køleskab og på borde, rydde af, fylde og tømme opvaskemaskine, brygge kaffe, fylde i skåle mv. Festen holdes i egen have Græs* ******* i Frederikssund. Vi forventer 43-47 gæster - heraf ca. 1/3 børn/unge. Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du har erfaring med lignede opgaver og interesse for at hjælpe os - og endnu bedre, hvis I er 2, der er vant til at arbejde sammen :-). Festen er lørdag den 25. maj 2024. Gæsterne kommer kl. 17:00, så jeg forestiller mig, at I er her fra kl. 16:00 og frem til desserten er ryddet af og kaffen serveret (formodentligt ved 22-23-tiden). Mange hilsner Pernille
Hjælp med servering, køkkentjans til fødselsdag med 40 gæster
1,500 kr
Frederikssund
Du skal stå for at sætte buffet frem og ryde den op. Sætte kaffe over og sætte snacks, desert frem. Og generelt hjælp til med at de praktiske opgaver i køkkenet bliver løst.
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,400 kr
Frederikssund
2 personer søges til at hjælpe til ved en 30-års fødselsdagsfest fra kl. 16-21.00. Der forventes ca. 25 gæster, som ankommer kl. 17.00, og hvis vejret tillader det, er det en havefest. Hovedopgaverne er anretning og evt. opvarmning af mad til buffet (leveres udefra), løbende opfyldning af drikkevarer samt løbende oprydning og opvask (der ikke kan være i opvaskemaskinen). Derudover vil der være behov for at rykke borde og stole rundt inden og efter middagen. Programmet for handyhandhjælpere er: 16-17.00 - Indføring i opgaver, forberedelse af velkomstdrinks, snacks og andre småopgaver, 17-18.30 - gæsterne ankommer, velkomstdrinks serveres og buffet klargøres, §§§§§§§§§§§ - under middagen skal løbende ryddes/vaskes op, fyldes op med drikkevarer i baren og mad i buffeten, 20-21.00 - det sidste fra middagen ryddes op, og der gøres klar til te/kaffe og kage.
Servering og anden hjælp til barnedåb
Frederikssund
Vi skal blot have smørrebrød som kommer i kasser og så kage lidt senere på dagen. Hjælp derfor til løbende at få sat mere mad på bordet og hjælp med noget løbende opvask. Søndag 7. august
GÆST TIL FEST!
1,000 kr
Frederikssund
HEMMELIG GÆST SØGES :-) Er du personen med humor, der kan sørge for et godt grin, og give os en oplevelse vi sjældent glemmer??? 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her, vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-) Er du den rette til opgaven? Dato: Skal udføres den: 26. maj 2022
Servering / afryddere Konfirmation
1,000 kr
Frederikssund
Vi søger 2, der kan hjælpe os med div. Opgaver i forbindelse med vores datters konfirmation. Der er tale om buffet, så der skal ikke serveres v. Bordene. Vi har brug for hjælp t. Flg. -afrydning, sætte i opvasker. - drikkevarer på køl - lave kaffe, sørger for vin/vand på bordene - holde orden i køkken mv. Vi aftaler en fast pris for hele arrangementet.
Hemmelig Gæst til Konfirmation
1,000 kr
Frederikssund
HEMMELIG GÆST SØGES :-) 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-)
Anretning af buffet løbende oprydning til 2 x 50 års fødselsdag
Frederikssund
Hjælp til 2 x 50 års fødselsdag med ca 35 gæster Søger hjælp til servering af velkomstdrik anretning af buffet hvor der først anrettes med forret hovedret og til sidst dessert. Der skal løbende sættes drikkevarer på gæsterens borde og ryddes service af borde og buffet. Til desserten skal der laves kaffe og sætte kopper frem. Al mad skal efter spisning pakkes og sættes i køleskab og der skal ryddes af bordene inden evt dans Tidsrum fra ca 17.00 til 1.00 4. juni 2022
Opsætning og oprydning af event er to vigtige aspekter, når man skal afholde et arrangement. Opsætningen inkluderer typisk at sætte borde og stole op, hænge plakater op, lave pynt og sørge for at der er rengjort inden gæsterne kommer. Oprydningen inkluderer at fjerne alt pynt, tage borde og stole ned igen, samle affald op osv. Det er typisk noget man laver efter gæsterne er gået hjem, men det kan også være noget man laver undervejs i arrangementet.
Når man har afholdt et event, er det ofte en stor opgave at skulle rydde alt op igen. Det kan være alt lige fra at tømme ud i køleskabet for madrester og drikkevarer, til at skulle vaske alle de tallerkener og glas der er blevet brugt under selve eventet. Ofte vil der også være pyntet op med blomster eller andet dekoration, som skal fjernes igen. Alt dette tager tid, og derfor kan det være en god idé at have nogle hjælpere med sig, så man ikke står alene med den store oprydning. Når først alt er ryddet op igen, kan man begynde at pakke alle de ting ned igen, som man havde sat op til eventet. Dette kan være alt lige fra borde og stole, til service og pyntegenstande. Ofte vil det være en god idé at have et system for hvordan man pakker tingene ned igen, så man nemmere kan finde dem frem igen næste gang man skal bruge dem. Når først alt er pakket ned igen, kan man begynde at gøre rent efter eventet. Dette kan være alt lige fra at vaske gulvet eller tage støvsugerne frem for at fjerne alle de små stykker papir der måske er blevet tabt under eventet. Alt i alt er der meget arbejde forbundet med afholdelse af et event - både før selve eventet starter, men især efterfølgende hvor alting skal ryddes op og gøres rent igen.
Det er ikke altid, at man har råd til at skifte sit spisebord ud hver gang der kommer et nyt event i ens liv. Det kan eksempelvis være, at man får et barn, og pludselig er det ikke længere muligt at have det samme spisebord, som man havde før. Derfor kan det være en god idé at overveje andre alternativer, såsom et plankebord. Plankeborde er typisk meget enkle borde, der består af to planker og fire ben. De fleste plankeborde har dog ikke fire ben, men to - hvilket gør dem mere stabile og nemmere at flytte rundt på. Plankeborde passer godt til folk, der ønsker et simpelt og stilrent udtryk i deres spisestue. Yderligere er plankeborde ofte billigere end almindelige spiseborde, da de typisk kun består af to planker og fire ben - hvilket gør dem meget enkle borde.
Når man skal afholde et event, er det vigtigt at have styr på en række ting. For det første skal man have styr på hvor mange gæster der kommer, og hvordan de skal sidde. Dernæst er det vigtigt at have styr på maden, og drikkevarerne. Det er ikke sikkert alle gæster drikker alkohol, og derfor kan det være en god idé at have noget til dem der ikke drikker alkohol. Endelig er det selvfølgelig også vigtigt at have styr på underholdningen, hvis man gerne vil have et sjovt event. Dette kan eksempelvis være i form af musik eller dans.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.
Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i frederikssund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i frederikssund, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!