Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Frederikssund

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Frederikssund

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste event planlæggere i Frederikssund

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Helle D..

Frederikssund

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ida C..

Slangerup

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mikkel A..

Roskilde

5,0
10 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Vi var meget glade for, at have Mikkel som fotograf til vores bryllup. Han er yderst serviceminded, venlig og kvalificeret og han faldt rigtig god ind i vores bryllupssetting. Tak til ham for et godt udført arbejde."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞

Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest

2.500,-

comment.user?.profileImg

Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.

Servering / afryddere Konfirmation

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Frederikssund

Sørge for vin på bordene / generelt opfyldning af kølskab + let servicering

1.800 kr

2x 30 års fødselsdag :) Festen foregår på en gård, i et tilhørende festlokale. Mad osv. skal henover gårdspladsen. Vi bliver ca. 50-60 gæster Generel opfyldning af mad på fade, øl/ sodavand i køleskabe og vin på bordene + generelt service. Tallerkner skal også ryddes af bordene efter og sættes i køkkenet. Det handler om forret + hovedret, dessert bliver serveret som is-pinde fra tag-selv fryser. Der er brug for service i timerne 17-21. Ser frem til at høre, om der er 2 personer der har mulighed for at hjælpe :-) Mvh. William

Sage Barista Touch espressomaskine virker ikke

2.200 kr

Jeg har en sage Barista Touch espressomaskine SES, hvor man prøver at lave en kop kaffe, kommer der ikke noget vand igennem. Jeg har prøvet at afkalke flere gange uden det har hjulpet.

Serveringspersonale til konfirmation

2.200 kr

Vi søger 2 damer til servering, afrydning og hjælp i køkkenet til en konfirmation, der holdes hjemme. Maden leveres udefra. Opgaven vil bl.a. bestå i at gøre klar før gæsterne kommer (snacks og velkomstdrinks), anrette forret og dessert, lune enkelte retter, skære kød og brød, servering på bord (stille portionsanrettede tallerkner), anrette buffet, fylde drikkevarer op i køleskab og på borde, rydde af, fylde og tømme opvaskemaskine, brygge kaffe, fylde i skåle mv. Festen holdes i egen have Græs* ******* i Frederikssund. Vi forventer 43-47 gæster - heraf ca. 1/3 børn/unge. Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du har erfaring med lignede opgaver og interesse for at hjælpe os - og endnu bedre, hvis I er 2, der er vant til at arbejde sammen :-). Festen er lørdag den 25. maj 2024. Gæsterne kommer kl. 17:00, så jeg forestiller mig, at I er her fra kl. 16:00 og frem til desserten er ryddet af og kaffen serveret (formodentligt ved 22-23-tiden). Mange hilsner Pernille

Hjælp med servering, køkkentjans til fødselsdag med 40 gæster

1.500 kr

Du skal stå for at sætte buffet frem og ryde den op. Sætte kaffe over og sætte snacks, desert frem. Og generelt hjælp til med at de praktiske opgaver i køkkenet bliver løst.

Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest

2.400 kr

2 personer søges til at hjælpe til ved en 30-års fødselsdagsfest fra kl. 16-21.00. Der forventes ca. 25 gæster, som ankommer kl. 17.00, og hvis vejret tillader det, er det en havefest. Hovedopgaverne er anretning og evt. opvarmning af mad til buffet (leveres udefra), løbende opfyldning af drikkevarer samt løbende oprydning og opvask (der ikke kan være i opvaskemaskinen). Derudover vil der være behov for at rykke borde og stole rundt inden og efter middagen. Programmet for handyhandhjælpere er: 16-17.00 - Indføring i opgaver, forberedelse af velkomstdrinks, snacks og andre småopgaver, 17-18.30 - gæsterne ankommer, velkomstdrinks serveres og buffet klargøres, §§§§§§§§§§§ - under middagen skal løbende ryddes/vaskes op, fyldes op med drikkevarer i baren og mad i buffeten, 20-21.00 - det sidste fra middagen ryddes op, og der gøres klar til te/kaffe og kage.

Servering og anden hjælp til barnedåb

Vi skal blot have smørrebrød som kommer i kasser og så kage lidt senere på dagen. Hjælp derfor til løbende at få sat mere mad på bordet og hjælp med noget løbende opvask. Søndag 7. august

GÆST TIL FEST!

1.000 kr

HEMMELIG GÆST SØGES :-) Er du personen med humor, der kan sørge for et godt grin, og give os en oplevelse vi sjældent glemmer??? 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her, vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-) Er du den rette til opgaven? Dato: Skal udføres den: 26. maj 2022

Servering / afryddere Konfirmation

1.000 kr

Vi søger 2, der kan hjælpe os med div. Opgaver i forbindelse med vores datters konfirmation. Der er tale om buffet, så der skal ikke serveres v. Bordene. Vi har brug for hjælp t. Flg. -afrydning, sætte i opvasker. - drikkevarer på køl - lave kaffe, sørger for vin/vand på bordene - holde orden i køkken mv. Vi aftaler en fast pris for hele arrangementet.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:

    1. Opret opgave: Opret din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, og hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave ligger på platformen, vil interesserede eventplanlæggere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en handyhander: Nu kan du sammenligne tilbuddene fra eventplanlæggerne og vælge den rette til at stå for opgaven.
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en eventarrangør, kan planlægningsarbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud, trækkes det pågældende beløb fra din konto, og det reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når planlægningen af dit arrangement er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid. 

  • Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:

    1. Log ind på Handyhand-platformen.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:  

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som hvis det var inden, du havde accepteret et bud. 
    2. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.

  •  Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:

    • Kontaktformular: Send os en besked, når du besøger os online.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig, mens du er i røret. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.

  • Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt din opgave på platformen, og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de forskellige handyhandere og frit vælge det, der passer dig.
  • Fleksibelt: Gennem Handyhand kan man få hjælp til mange forskellige typer af opgaver – uanset om man stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i eventplanlæggernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eventarrangører er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i frederikssund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i frederikssund, i post nr: 2962 til 3646.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.200,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!