Katja S.
Helsingør
Seneste Anmeldelse
"Hun bare til at regne med"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Helsingør
"Hun bare til at regne med"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Teltleje inkl. borde og stole
5,000 kr
Helsingør
Vi skal holde en havefest for ca. 20 personer, og har i den forbindelse brug for et telt med gulv, borde og stole. Eventet finder sted 31/8, så det skal sættes op et par dage før, samt tages ned søndagen eller mandagen efter. Du/i skal levere telt, gulv, borde og stole. Vi er åbne for selv at leje fx via Lavpristelte, så skal du/i blot hente/aflevere samt op og nedtage.
Bryllup
Helsingør
Til at servere velkomstdrink og maden vi skal have forret og en buffe og så skal og gøres klar til kaffe og selvfølgelig orden køkkenet vi bliver 25 personer og omkring ca 4-5 timer
Hjælp til din fest
Herfølge
Jeg tilbyder hjælp i form af servering, til div forskellige arrangementer. Både ang mad, servering, oprydning, hjælp i baren osv, alt der kunne tænkes at gøre jeres fest perfekt, og i kan få lov at nyde den. Jeg har efterhånden mange års erfaringer. Derudover hvis i skal bruge flere end en person, har jeg et team med mig på 3 ud over mig. Hvor vi kender hinanden, hinandens styrker og arbejdesgang. Vi er et perfekt team sammen. Og skal man kun bruge, 1 eller 2 så er dette selvfølgelig muligt. Igen, det vigtigste er du/i får den fest i drømmer om.
Servering ved “finere” bryllup
Helsingør
Vi står stadig og mangler en enkelt dygtig person til servering og havde håbet det kunne være dig! Vi giver attraktiv løn samt kørepenge men du må meget gerne skrive hvad du ønsker. Hele konceptet er simpel servering det vil både inkludere servering afrydning opfyldning (af vand/sodavand) og starte opvask (industriopvasker). Det er et bryllup der afholdes i Toldkammeret i Helsingør og kunne være fedt hvis du kunne møde ved en 1630-tiden 😊. Alt arbejdstøj leveres du skal blot have skiftetøj med. Tidsplan og personaleguide udleveres også på dagen og jeg vil personligt være til stede gennem hele eventet. Menuen er 14 retter i et social dining/sharefood koncept hvor 4 personer tager fra samme tallerken over på deres egen. Er det noget du kunne være frisk på? Så skriv til EVEX Events på §§§§§§§§ her på HandyHand eller skriv/ring på §§§§§§§§. / Mikkel Lørdag 15/8
Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest
Helsingør
Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.
Servering og Venligs kompetencer
Helsingør
Jeg har nogle erfaring som tjerne og som køkken assistente. fyldt buffet og forberede mad grønsager og bager afdeling. Jeg meget gerne har en arbejdestide fra kl: 8:30 til kl: 14:30.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i helsingør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i helsingør, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!