Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Helsingør

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Helsingør

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Helsingør

Opgaveejer for løst opgaver online

Katja S.

Helsingør

5.0
(5)

Seneste Anmeldelse

"Hun bare til at regne med"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(36)

Seneste Anmeldelse

"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!

Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum

1,400,-

comment.user?.profileImg

Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.

Køkkenhjælp til konfirmation

1,500,-

comment.user?.profileImg

God kommunikation med Lotte

Serveringshjælp til fødselsdag

5,000,-

comment.user?.profileImg

Super søde og hjælpsome unge mænd.

Serveringshjælp til 50-års fødselsdag

3,200,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 335 Anmeldelser

4.89
316
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Helsingør

Teltleje inkl. borde og stole

5,000 kr

Helsingør

Vi skal holde en havefest for ca. 20 personer, og har i den forbindelse brug for et telt med gulv, borde og stole. Eventet finder sted 31/8, så det skal sættes op et par dage før, samt tages ned søndagen eller mandagen efter. Du/i skal levere telt, gulv, borde og stole. Vi er åbne for selv at leje fx via Lavpristelte, så skal du/i blot hente/aflevere samt op og nedtage.

Bryllup

Helsingør

Til at servere velkomstdrink og maden vi skal have forret og en buffe og så skal og gøres klar til kaffe og selvfølgelig orden køkkenet vi bliver 25 personer og omkring ca 4-5 timer

Hjælp til din fest

Herfølge

Jeg tilbyder hjælp i form af servering, til div forskellige arrangementer. Både ang mad, servering, oprydning, hjælp i baren osv, alt der kunne tænkes at gøre jeres fest perfekt, og i kan få lov at nyde den. Jeg har efterhånden mange års erfaringer. Derudover hvis i skal bruge flere end en person, har jeg et team med mig på 3 ud over mig. Hvor vi kender hinanden, hinandens styrker og arbejdesgang. Vi er et perfekt team sammen. Og skal man kun bruge, 1 eller 2 så er dette selvfølgelig muligt. Igen, det vigtigste er du/i får den fest i drømmer om.

Servering ved “finere” bryllup

Helsingør

Vi står stadig og mangler en enkelt dygtig person til servering og havde håbet det kunne være dig! Vi giver attraktiv løn samt kørepenge men du må meget gerne skrive hvad du ønsker. Hele konceptet er simpel servering det vil både inkludere servering afrydning opfyldning (af vand/sodavand) og starte opvask (industriopvasker). Det er et bryllup der afholdes i Toldkammeret i Helsingør og kunne være fedt hvis du kunne møde ved en 1630-tiden 😊. Alt arbejdstøj leveres du skal blot have skiftetøj med. Tidsplan og personaleguide udleveres også på dagen og jeg vil personligt være til stede gennem hele eventet. Menuen er 14 retter i et social dining/sharefood koncept hvor 4 personer tager fra samme tallerken over på deres egen. Er det noget du kunne være frisk på? Så skriv til EVEX Events på §§§§§§§§ her på HandyHand eller skriv/ring på §§§§§§§§. / Mikkel Lørdag 15/8

Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest

Helsingør

Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.

Servering og Venligs kompetencer

Helsingør

Jeg har nogle erfaring som tjerne og som køkken assistente. fyldt buffet og forberede mad grønsager og bager afdeling. Jeg meget gerne har en arbejdestide fra kl: 8:30 til kl: 14:30.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt din opgave på platformen, og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de forskellige handyhandere og frit vælge det, der passer dig.
  • Fleksibelt: Gennem Handyhand kan man få hjælp til mange forskellige typer af opgaver – uanset om man stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i eventplanlæggernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Forsikring: Alle opgaver, der udføres via Handyhand, er omfattet af en forsikring. 
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eventarrangører er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i helsingør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i helsingør, i post nr: 2942 til 3670.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!