Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Klargøring, servering af konfirmationsbuffet den 29. maj 2025 fra kl. 13-17
1,500 kr
Rungsted Kyst
Har brug for en voksen kompetent person, der kan håndtere en frokost buffet (9-retter) bestilt hos Kokken og Jomfruen til ca 60 personer privat i hjemmet. Herunder sørge for at få varmet det der skal varmes, skære kød, stille maden frem på buffetbord (der vil være to unge piger til at hjælpe), se vedhæftede madbestilling. Der er adgang til pænt stort køkken, to ovne og to køleskabe (stue og kælderniveau). Der skal ikke serveres drikkevare, de vil stå fremme. Gæsterne kommer kl. 14 og jeg forventer at få maden leveret kl 12-13. . Oprydning efter buffeten afhænger af prisen.
Ansigtsmaling 3 års fødselsdag
800 kr
Rungsted Kyst
3 års fødselsdag. Ca 10 børn. Meget simpel/ nem ansigtsmaling en times tid +/- søges. Søndag d. 8 sep fra kl. 14 til 15 ca. Egen ansigtsmaling og udstyr skal medbringes. Sidde plads mv vil være klar. Fødselsdag med enhjørning tema i haven. Ansigtsmalingen kan sagtens være langt mere simpel end på fotoet også. Max 5 min pr barn var tanken. Det er tænkt mest som en sjov gimmick.
Servere til konfirmation d. 6 .. April
Rungsted Kyst
Konfirmation i Rungsted til ca.40 personer Jeg har brug for en til to personer der kan hjælpe fra KL 12:30- ca 16:30. Der skal sættes mad på buffet fjernes tallerkner sættes op til dessert laves kaffe vaskes op Og sættes på plads sørges for drikkevarer mm Fra KL.12:30- 16:30ca til alle tallerkner og service er vasket op og sat på plads.
Konfirmation 1 maj Servering og hjælp
Rungsted Kyst
Vi har brug for to serveringspiger der kan hjælpe os med at afholde konfirmation d 1 maj på Piniehøj mellem kl 12-19 1 maj 2015
Madlavning/kok til 40 års fødselsdag cirka 20 pers.
Rungsted Kyst
Vi søger hjælp til madlavning/kok til privat 40 års fødselsdag i vores hjem cirka 20 voksne gæster inviteres til kl 18.30 lørdag den 27. December i Hørsholm. Vi forestiller os 3 retter og vi køber gerne selv ind forventer at dessert er serveret omkring kl 20.30-21.00.
Vi skal have 20 gæster mangler hjælp til opvask m
Online
Opgaven er oprydning og hjælp i køkkenet. Vi laver selv mad men har behov for din hjælp til at være med til servering og afrydning opvask os.
Servering til fest.
Online
Jeg skal bruge 2 piger til servering d.25-8 til en privat fest.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i rungsted kyst til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i rungsted kyst, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 660.00,- til 1,080.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!