Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Fredensborg
"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Dj til sølvbryllup
2,800 kr
Fredensborg
DJ til sølvbryllup 12 Oktober fra kl 20,30 til 40 personer i selskabslokale skal selv medbringe musik udstyr
Køkkenhjælp til Thanksgiving Fest
1,000 kr
Fredensborg
Jeg søger en der kan hold styre på servering, opvaskemaskine, og opvarmning af nogle retter på komfur og i ovne til en sammenskudsgilde Thanksgiving fest af ~30 mennesker i min egen hus. Det er en plus, hvis man er villig til at hjælpe med de 3 kalkune, der skal laves "spatchcocked" i ovne. Tidsrammen er fra kl. 15.00 til ~kl. 21. Dette er en role, som jeg selv plejer at udfør til den årlig Thanksgiving fest, til bekostning af tid sammen med mine egne gæster. Derfor søger jeg en til denne opgave, som ikke har mere specifikke krave end "give en hånd med det praktisk i køknet".
Ballonklovn til børnefødselsdag
2,000 kr
Fredensborg
En ballonklovn, der kan underholde og lave ballondyr til ca. 20 børn, til en børnefødselsdag i *****
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
5,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Servering til konfirmation
3,000 kr
Fredensborg
Servering, opvask ved konfirmation til ca. 50 gæster. Vi har bestil mad hos Gaudium, hvor maden kommer på én gang (det er varmet)
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
3,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Hjælp til barnedåb
1,050 kr
Fredensborg
Til vores datter Ellinors barnedåb har vi brug for to hjælpere, der kan tage imod og klargøre catering (tapas, der skal på fade mm) stille drikkevarer klar, ordne opvask, brygge kaffe, stille kage frem o.l Vi bliver 42 gæster inkl. 7 børn. Vi mødes kl. 10.30, så vi kan tale dagen igennem og I kan tage imod maden mellem 11.00 og 11.30. Opgaven er færdig ud på eftermiddagen, når der er ryddet af efter kagen. Der vil selvfølgelig også være frokost, drikkevarer og kage til jer.
Servering
800 kr
Fredensborg
Borddækning til ca 50, kaffebrygning, sætte sandwich og kage på fade, hjælpe m afrydning og opvask. Arrangement efter bisættelse kl 12.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i fredensborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i fredensborg, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,350.00,- til 3,550.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!