Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Fredensborg
"Jeg kan varmt anbefale Mathias, som har ydet en helt fantastisk fin og imødekommende service med flytteforberedelser, samle møbler, nedtage lamper mv.! Stor venlighed og hjælpsomhed !"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til bryllup
20,000 kr
Fredensborg
Vi ønsker kok og personale til at lave mad til 60 personer. Som forret ønsker vi lakseroulade. Til hovedret ønsker vi oksemørbrad med små kartofler og urter samt en tomatsalat til. Dertil ønsker vi rødvinssovs og brød med smør. Derudover ønsker vi æbletærte til dessert med cremefraiche. Arrangement finder sted i nordsjælland. Vi ønsker retterne som tallerkenanretning. Der er fuldt køkken på stedet og personalet skal selv sørge for transport samt råvare. Der vil være 2-3 tjenere til stede til at servere, men ikke anrette.
Dj til sølvbryllup
2,800 kr
Fredensborg
DJ til sølvbryllup 12 Oktober fra kl 20,30 til 40 personer i selskabslokale skal selv medbringe musik udstyr
Køkkenhjælp til Thanksgiving Fest
1,000 kr
Fredensborg
Jeg søger en der kan hold styre på servering, opvaskemaskine, og opvarmning af nogle retter på komfur og i ovne til en sammenskudsgilde Thanksgiving fest af ~30 mennesker i min egen hus. Det er en plus, hvis man er villig til at hjælpe med de 3 kalkune, der skal laves "spatchcocked" i ovne. Tidsrammen er fra kl. 15.00 til ~kl. 21. Dette er en role, som jeg selv plejer at udfør til den årlig Thanksgiving fest, til bekostning af tid sammen med mine egne gæster. Derfor søger jeg en til denne opgave, som ikke har mere specifikke krave end "give en hånd med det praktisk i køknet".
Ballonklovn til børnefødselsdag
2,000 kr
Fredensborg
En ballonklovn, der kan underholde og lave ballondyr til ca. 20 børn, til en børnefødselsdag i *****
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
5,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Servering til konfirmation
3,000 kr
Fredensborg
Servering, opvask ved konfirmation til ca. 50 gæster. Vi har bestil mad hos Gaudium, hvor maden kommer på én gang (det er varmet)
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
3,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Hjælp til barnedåb
1,050 kr
Fredensborg
Til vores datter Ellinors barnedåb har vi brug for to hjælpere, der kan tage imod og klargøre catering (tapas, der skal på fade mm) stille drikkevarer klar, ordne opvask, brygge kaffe, stille kage frem o.l Vi bliver 42 gæster inkl. 7 børn. Vi mødes kl. 10.30, så vi kan tale dagen igennem og I kan tage imod maden mellem 11.00 og 11.30. Opgaven er færdig ud på eftermiddagen, når der er ryddet af efter kagen. Der vil selvfølgelig også være frokost, drikkevarer og kage til jer.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i fredensborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i fredensborg, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,400.00,- til 4,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!