
Se profil
Lotte H..
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Verifikationer
Info

Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Fredensborg
verificeret
"Jeg kan varmt anbefale Mathias, som har ydet en helt fantastisk fin og imødekommende service med flytteforberedelser, samle møbler, nedtage lamper mv.! Stor venlighed og hjælpsomhed !"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Info

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1.250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand til jul
500 kr
Besøg af julemanden til børn på henholdsvis 6 år og 2 år. Varighed 5-10 minutter. Gaver købes selv og sættes ude foran døren, som julemanden tage på vejen, så de på den måde er fra ham. Julemanden er velkommen indenfor. Selvfølgelig skal julemanden komme udklædt som realistisk julemand
DJ til havefest
3.000 kr
Vi søger en til at få gang i festen, vi holder børnefødselsdag/sommerfest og søger en DJ der vil spille fra kl 19-23
Bar i epoxy
5.000 kr
Vi har lavet en bar udenfor, der ligger muslingeskaller i bunden, som er sat fast. Der er placeret små sten rundt om skallerne, nogle af disse sidder ikke fast. Baren er 217 cm lang og 52 cm bred. Højde fra bund til kanten af bordet er ca. 2,5 cm. Vi vil gerne have hjælp til at forsegle det hele med gennemsigtig epoxy. Hvem kan lave dette for os?
Servering og køkkenhjælp til konfirmation
2.500 kr
Vi søger 2 personer til at hjælpe med at anrette, fylde buffet, vaske op mm til en konfirmation i et privat hjem. Gerne nogle med erfaring i lignende arbejde. Forventet start omkring kl 12 og slut omkring kl 20.
Servering, Bararbejde og Oprydning til 75 års Jubilæum
1.800 kr
Servering, Bararbejde og Oprydning til 75 års Jubilæum Servering • Hjælpe med at anrette og fylde op på buffeten efter behov. • Sørge for, at gæsterne har det, de skal bruge, og hjælpe med eventuelle forespørgsler. • Rydde af borde løbende, så der ikke samler sig brugt service. Bararbejde • Skænke fadøl og holde ølhanen ren og klar til brug. • Sikre, at der er is, glas og ingredienser til drinks, så gæsterne let kan blande deres egne. • Holde barområdet ryddeligt og velfungerende. Oprydning • Fjerne tomme flasker, glas og service løbende. • Holde buffetområdet pænt og rydde af, når middagen er slut. • Stille borde og stole på plads efter. arrangementet. • Generel oprydning og affaldshåndtering. Jeg tænker vi skal være 4 stk. eller 2 med erfaring ? Prisen har jeg prøvet pr. Person
Kok til bryllup
20.000 kr
Vi ønsker kok og personale til at lave mad til 60 personer. Som forret ønsker vi lakseroulade. Til hovedret ønsker vi oksemørbrad med små kartofler og urter samt en tomatsalat til. Dertil ønsker vi rødvinssovs og brød med smør. Derudover ønsker vi æbletærte til dessert med cremefraiche. Arrangement finder sted i nordsjælland. Vi ønsker retterne som tallerkenanretning. Der er fuldt køkken på stedet og personalet skal selv sørge for transport samt råvare. Der vil være 2-3 tjenere til stede til at servere, men ikke anrette.
Dj til sølvbryllup
2.800 kr
DJ til sølvbryllup 12 Oktober fra kl 20,30 til 40 personer i selskabslokale skal selv medbringe musik udstyr
Køkkenhjælp til Thanksgiving Fest
1.000 kr
Jeg søger en der kan hold styre på servering, opvaskemaskine, og opvarmning af nogle retter på komfur og i ovne til en sammenskudsgilde Thanksgiving fest af ~30 mennesker i min egen hus. Det er en plus, hvis man er villig til at hjælpe med de 3 kalkune, der skal laves "spatchcocked" i ovne. Tidsrammen er fra kl. 15.00 til ~kl. 21. Dette er en role, som jeg selv plejer at udfør til den årlig Thanksgiving fest, til bekostning af tid sammen med mine egne gæster. Derfor søger jeg en til denne opgave, som ikke har mere specifikke krave end "give en hånd med det praktisk i køknet".
Ballonklovn til børnefødselsdag
2.000 kr
En ballonklovn, der kan underholde og lave ballondyr til ca. 20 børn, til en børnefødselsdag i *****
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
5.000 kr
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Servering til konfirmation
3.000 kr
Servering, opvask ved konfirmation til ca. 50 gæster. Vi har bestil mad hos Gaudium, hvor maden kommer på én gang (det er varmet)
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i fredensborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i fredensborg, i post nr: 2962 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.650,00,- til 5.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!