
Se profil
Mark Nødgaard H..
Frederikssund
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Mark. Let at tale med, og vil gerne gøre det så perfekt som muligt:, Skulle samle et skab der desværre er fejl på, som han pointeret."
Verifikationer
Info

Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Frederikssund
verificeret
"Kan kun anbefale Mark. Let at tale med, og vil gerne gøre det så perfekt som muligt:, Skulle samle et skab der desværre er fejl på, som han pointeret."
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
Info

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Alt var 100% perfekt! Ungerne elskede det hele 😃"
Info

Se profil
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2.500,-

Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.
Servering / afryddere Konfirmation
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Sørge for vin på bordene / generelt opfyldning af kølskab + let servicering
1.800 kr.
2x 30 års fødselsdag :) Festen foregår på en gård, i et tilhørende festlokale. Mad osv. skal henover gårdspladsen. Vi bliver ca. 50-60 gæster Generel opfyldning af mad på fade, øl/ sodavand i køleskabe og vin på bordene + generelt service. Tallerkner skal også ryddes af bordene efter og sættes i køkkenet. Det handler om forret + hovedret, dessert bliver serveret som is-pinde fra tag-selv fryser. Der er brug for service i timerne 17-21. Ser frem til at høre, om der er 2 personer der har mulighed for at hjælpe :-) Mvh. William
Sage Barista Touch espressomaskine virker ikke
2.200 kr.
Jeg har en sage Barista Touch espressomaskine SES, hvor man prøver at lave en kop kaffe, kommer der ikke noget vand igennem. Jeg har prøvet at afkalke flere gange uden det har hjulpet.
Serveringspersonale til konfirmation
2.200 kr.
Vi søger 2 damer til servering, afrydning og hjælp i køkkenet til en konfirmation, der holdes hjemme. Maden leveres udefra. Opgaven vil bl.a. bestå i at gøre klar før gæsterne kommer (snacks og velkomstdrinks), anrette forret og dessert, lune enkelte retter, skære kød og brød, servering på bord (stille portionsanrettede tallerkner), anrette buffet, fylde drikkevarer op i køleskab og på borde, rydde af, fylde og tømme opvaskemaskine, brygge kaffe, fylde i skåle mv. Festen holdes i egen have Græs* ******* i Frederikssund. Vi forventer 43-47 gæster - heraf ca. 1/3 børn/unge. Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du har erfaring med lignede opgaver og interesse for at hjælpe os - og endnu bedre, hvis I er 2, der er vant til at arbejde sammen :-). Festen er lørdag den 25. maj 2024. Gæsterne kommer kl. 17:00, så jeg forestiller mig, at I er her fra kl. 16:00 og frem til desserten er ryddet af og kaffen serveret (formodentligt ved 22-23-tiden). Mange hilsner Pernille
Hjælp med servering, køkkentjans til fødselsdag med 40 gæster
1.500 kr.
Du skal stå for at sætte buffet frem og ryde den op. Sætte kaffe over og sætte snacks, desert frem. Og generelt hjælp til med at de praktiske opgaver i køkkenet bliver løst.
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2.400 kr.
2 personer søges til at hjælpe til ved en 30-års fødselsdagsfest fra kl. 16-21.00. Der forventes ca. 25 gæster, som ankommer kl. 17.00, og hvis vejret tillader det, er det en havefest. Hovedopgaverne er anretning og evt. opvarmning af mad til buffet (leveres udefra), løbende opfyldning af drikkevarer samt løbende oprydning og opvask (der ikke kan være i opvaskemaskinen). Derudover vil der være behov for at rykke borde og stole rundt inden og efter middagen. Programmet for handyhandhjælpere er: 16-17.00 - Indføring i opgaver, forberedelse af velkomstdrinks, snacks og andre småopgaver, 17-18.30 - gæsterne ankommer, velkomstdrinks serveres og buffet klargøres, §§§§§§§§§§§ - under middagen skal løbende ryddes/vaskes op, fyldes op med drikkevarer i baren og mad i buffeten, 20-21.00 - det sidste fra middagen ryddes op, og der gøres klar til te/kaffe og kage.
Servering og anden hjælp til barnedåb
Vi skal blot have smørrebrød som kommer i kasser og så kage lidt senere på dagen. Hjælp derfor til løbende at få sat mere mad på bordet og hjælp med noget løbende opvask. Søndag 7. august
GÆST TIL FEST!
1.000 kr.
HEMMELIG GÆST SØGES :-) Er du personen med humor, der kan sørge for et godt grin, og give os en oplevelse vi sjældent glemmer??? 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her, vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-) Er du den rette til opgaven? Dato: Skal udføres den: 26. maj 2022
Servering / afryddere Konfirmation
1.000 kr.
Vi søger 2, der kan hjælpe os med div. Opgaver i forbindelse med vores datters konfirmation. Der er tale om buffet, så der skal ikke serveres v. Bordene. Vi har brug for hjælp t. Flg. -afrydning, sætte i opvasker. - drikkevarer på køl - lave kaffe, sørger for vin/vand på bordene - holde orden i køkken mv. Vi aftaler en fast pris for hele arrangementet.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i frederikssund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i frederikssund, i post nr: 2962 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.200,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!