Ida C.
Slangerup
Seneste Anmeldelse
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Slangerup
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushi Kok
10,000 kr
Slangerup
Vi søger en Sushi kok, der løbende kan lave mad til 30 mennesker. Vi vil gerne have det som "running sushi" med 4-5 forskellige slags Maki. 2 slags hosomaki og 2-3 slags Nigiri
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,560 kr
Slangerup
Navngivingsfest. Hjælp til at anrette buffet og rydde op, bære bestik ud i opvasker og smide paptallerkner ud. Fylde mad op. Anrette kaffe til buffeten til kagen. 50 voksne måske. Fra kl 12-15.30 ca.
Varme mad, tage af borde, vaske op, fylde buffet
1,500 kr
Slangerup
Der afholdes barnedåb hvor der serveres buffet, og kagebord du skal hjælpe med at lune lidt mad(det meste får vi varmt) sætte mad på buffet bordet, tage brugt service af bordende og fylde kagebord op, lave kaffe samt rydde op undervejs.
Bryllupsbilleder ca 1 times tid. Kun til borgerlig vielse på lokation og par billeder efterfølgende
4,000 kr
Slangerup
Billeder af bryllupsceremoni/vielse som er udendørs og derefter bryllups par billeder, både med og uden børn
Servering til buffet
Slangerup
Vi vil gerne have hjælp til en reception buffet Maden kommer udefra der er få retter der skal lunes og så er det at holde buffeten kørende og lave kaffe og rydde op efter spisningen. alt service er enegangs der kan komme nogle fade of skåle der skal vaskes op. Jeg håber der er en der har lyst til at hjælpe os. Mvh. Lou Dato 27/8-22 vi starter kl. 14:00
Servering og oprydning efter brunch
Smørum
Servering og oprydning ved brunch
Afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation den 29-08-2021
Slangerup
Vi skal bruge hjælp til afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation. Vi dækker selv bord maden er buffet og der er høflig selvbetjening af drikkevarer så det er et spørgsmål om at rydde af vaske op og sætte frem til buffet samt kage og kaffe lidt senere. Der kommer ca. 50 personer til kl.13. Søndag den 29. August 2021
Hjælp til konfirmation i Slangerup
Slangerup
Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30
Vi er to piger der kunne tænke os at hjælpe med servering.
Slangerup
Vi er begge 13 år vi har serveret før vi har ikke mulighed for at blive transporteret en time væk men vi kan godt komme lidt rundt omkring. Skriv hvis du er interesseret.😊 K
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i slangerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i slangerup, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!